DS71 napisal/-a:nikoli z kakšnimi special barvami..temperatura po moje ni problem(na kolk se pleh avta segreje na kakšen soncu?)..bolj olje in bencin..samo tudi to ne bi smelo bit problem..bolj da je v štartu to fino spucano in razmaščeno
ŽucMac napisal/-a:Živ,
ker ne morem pisat v podtemo pri "Materijali", bom kar tuki napisal, pa če paše v "Barvanje bloka, glave..." naj nekdo prestavi tja.
Torej, moje izkušnje z barvanjem motornih zunanjih delov. Preden sem se lotil česarkoli, sem zadeve najprej dobro očistil
s štrajfiksom, najbolje ko je motor še v enem kosu a izven avta. Po razstavitvi motorja sem ročno očistil, kar štrajfiks ni dosegel, nato so šle zadeve na peskanje. Bolj čiste kose prineseš, manj grdo te gleda mojster za peskalnikom. Mel sem srečo, da sem pred leti imel v službi dostop do peskalnika in sem zadevo sam speskal, beri: bil natančen in očistil ter speskal vse. Kar je delov iz aluminija oz. njegovih legur, se po peskanju sveti, da bi bil greh pobarvati. Razen če bi hotel sijaj, bi pač poliral, kot npr. feltne. Meni je original zelo všeč, sicer hrapavo ampak svetleče. To sem naredil z vsemi pritiklinami na in ob motorju: glava, sesalni kolektor, nosilec oljnega filtra, reg. hladnega vžiga, ohišje K-Jetronica, celo cevi za bencin (bile so stare, brez leska). Kar takrat (l.95) nisem naredil, bom poizkusil pri zdajšnji obnovi: speskane alu-dele bom prekril s prozornim lakom. Original hrapav izgled bo ostal, malo bo poudarilo lesk, pričakujem pa da bo zadevo lažje čistiti, saj se po mojem umazanija ne bo zajedala v gus. Kar je dnevne umazanije, ni problema, če pa s šmerastimi rokami zagrabiš zadevo, je ne očistiš nikoli nazaj kot je bila. Sm nekaj stvari zaradi tega peskal dvakrat, nato pa motor sestavljal "v rokavicah".
Blok motorja je druga pesem: po peskanju sem ga seveda barval, in to z navadnim sprayem, kupljenim v Mavrici. Sam sem barval na srebrno, original je pa črn blok. Barva je bila povsem navadna, nič posebnega npr. za visoke temperature ipd. Poiskal sem pač odtenek, ki mi je bil všeč oz. podoben sijaju speskane alu glave. Brez grund barve, srebrna direkt na blok.
No, to bom zdaj naredil drugače, bo grund barva, temperaturna obstojna, srebrna (oz. nekaj med sivo in srebrno, je brez bleščic) bo zopet navadna barva + čeznjo prozoren lak.. Malo sem se bal da bi prozorni lak porumenel zaradi temperature, ampak mislim da ni sile. Edino kar je, nanos mora biti manj debel kot na karoseriji, tanek sloj grund barve, same barve pa ravno toliko da zadeva ni lisasta, prozorni lak bo skril napake, poleg tega pa je blok motorja kolikor toliko skrit. Poizkusil sem tudi na mopedu (Tomos avt.), lak ni rumenel, ni odpadal, temperature so pa podobne.
Zadeva je bila barvana l.95, najmanj pet let je avto trpel pod mojo nogo (brez šparanja, kurjenje gum, vožnja v visokih obratih, temperature na max.) pa se na sijaju ni praktično nič poznalo. Žal nimam slik barvanja, so pa zato tu slike narejene danes, torej slabih 14 let kasneje. In ja, na slikah je lepše, svetlejše kot v resnici, ampak motor sem pral samo prvo in drugo leto, nato ne več.
motor, slikan danes, kar je sedaj v avtu, sicer stoji recimo pet let, pred tem je najmanj štiri leta delovalo vsak dan, tudi v slabem vremenu:
na zgornjih slikah motor ni bil očiščen leta, pa je v bistvu čist. Na zadnji sliki se vidi, da je na mestu kjer je št. motorja, barva načeta, pod njo je rja- po peskanju ni bilo nanešene grund barve ( !), barvano pa je bilo okrog leta 2000 +/- kakšno leto ( !), takrat sem menjal blok ker je bil popokan pri navojih za glavo. Glava je iz istega obdobja, vendar je bila menjana kakšno leto prej. Rumene lise so sledi olja, avto je v okvari, vendar lahko očistiš s štajfiksom.
Samo za primerjavo, levo neočiščeno, desno sem danes potegnil s krpo (ok, tuki ni visokih temperatur, ampak K-Jetronic je bil peskan l.95 in ni korodiran, se sveti):
Za primerjavo: neočiščeno ohišje menjalnika, pri zadnji menjavi mi je mal "kuzla v rit skakala", sem mislil očistiti po menjavi, pa nisem nikoli...
Glava in kolektor, peskana l.95, cca 5 let v avtu, nato na polici v skladišču, sicer prašna, ampak za primerjavo sem očistil s krpo desno stran glave, brez drgnjenja, samo obrisal prah:
Na mopedu ista barva, samo da je prelakirano z brezbarvnim lakom. To je sicer narejeno na novo, ker počasi obnavljam tudi moped, to pa je bilo že spraskano, ampak sem pred leti naredil popolnoma isto in je vzdržalo temperature. Poceni spray iz Mavrice + brezbarvni lak. Sijoč, plastičen videz (ne kot plastika).
Vse je bilo delano z low-cost materijali, pa še vedno nekako zgleda. Če že toliko denarja, časa, truda vlagamo v svoje avtomobile, lahko tudi kakšno boljšo barvo uporabimo, ampak point je v tem da temperatura očitno ni problem. Zadeva naj bo vsaj toliko kvalitetna in kvalitetno narejena, da zdrži pranje z visokotlačnim čistilcem, sprotno čiščenje pa bo preprečilo poškodbe laka zaradi puščanja bencina, olja... Ampak saj to se pri VW itak ne dogaja.
lp marjan
Davor80 napisal/-a:mam 1.6D v prafaktorjih
WOB napisal/-a:Daj naj en to proba no. Teflon, če v kastroli zdrži bo pa tud na bloku aaa.
http://www.metaling.eu/storitve.html
http://www.kovinoplast-kavs.si/
MrLi napisal/-a:WOB napisal/-a:Daj naj en to proba no. Teflon, če v kastroli zdrži bo pa tud na bloku aaa.
http://www.metaling.eu/storitve.html
http://www.kovinoplast-kavs.si/
Sm klicav za blok poteflonirat.. je biv en cajt kar tiho..
WOB napisal/-a:Jest sm še zmerom mnenja, da bi bla to idealna rešitev. Jest bom probal, samo ne prej kot naslednje leto oz. ko se lotim 2E motorja.
http://www.metalterm.eu/tehno.html
fritz napisal/-a:kva je
a ti b mel pa teflonski avto ?
Davor80 napisal/-a:WOB napisal/-a:Jest sm še zmerom mnenja, da bi bla to idealna rešitev. Jest bom probal, samo ne prej kot naslednje leto oz. ko se lotim 2E motorja.
http://www.metalterm.eu/tehno.html
pa veš saj prbližno(cevni okvir ) kok pride postopek?
Davor80 napisal/-a:sem klical pa ni vedu kaj bi reku,pol mi je na mere približno povedal da pride od 100€ do 150€,približno
WOB napisal/-a:eee si me prehitu
uglavnem sam bom sigurno to naredu, ker mislem da nobena barva nebo zdržalo tolko (razmere pod motornim pokrovom) kot teflonska (ali kaj podobnega) prevleka, da bom pa nekaj delal za tri leta se mi pa zdi brez veze oz. škoda vsakega časa in denarja.
Jurtz napisal/-a:kako je pa original narjeno?
Tha Reel M napisal/-a:pa se nanaša to tudi na aluminij?
LP
M
WOB napisal/-a:Tha Reel M napisal/-a:pa se nanaša to tudi na aluminij?
LP
M
pomoje ja, saj nekatera posoda je tud aluminjasta
evo maš tud platišča z teflonom prevlečena
BeniNorc napisal/-a:sm kk je pa to obstojno na felgah. če se spomniš, če po ponvi al pa pekaču režeš, spišeš teflon in potem se olušči.
Davor80 napisal/-a:BeniNorc napisal/-a:sm kk je pa to obstojno na felgah. če se spomniš, če po ponvi al pa pekaču režeš, spišeš teflon in potem se olušči.
pomoje če ne voziš po ognju ali režeš čebulo na feltni ji nima kej bit
ŽucMac napisal/-a: Da ne bomo nazadnje še golfa steflonal, mamo eno temo Materijali/Barvanje bloka in glave al neki tacga...
Sam en koment: če blok poteflonaš/emajliraš, pol pa npr nosilc oljnga filtra gor zategneš- a ne bo vse popokal ?!? Poleg tega da zgleda k pocen AMC kopija. Po moje pobarvat al pa spolirat, če mate pa dnar pa loh tud...
Vrni se na Material in storitve
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov