Stran 1 od 1

obnova k-jetronica

OdgovorObjavljeno: Če Jun 01, 2006 10:36 am
Napisal/-a gricwood
imam corrado-ta 2.0 16V pa mislim da mi ne dela pumpa v tanku, če jo sploh ima, zato ker se zunanja ful dere pa smo jo že menjal. res je da se temu problemu še nisem posvetil me pa zanima strokovno mnenje. En problem je še da avto sicer lepo dela se lepo zavrti, je pa pri prostem teku zelo nemiren (trese). Je to mogoče zaradi problema s pumpo al bo treba razmišljat o zamenjavi vbrizga. Kako je z varianto da se da vbrizg od golf 3 GTI. Hvala za odgovore. slike od avta pa še pridejo.

OdgovorObjavljeno: Če Jun 01, 2006 1:17 pm
Napisal/-a BureK
caki...tvoj ni 150 konjski, ne ?

OdgovorObjavljeno: Če Jun 01, 2006 1:41 pm
Napisal/-a frcac
Če gre za 9A motor pol je tole mislim da okol 100kW. ABF jih ima pa 110kW, to bi pa znala bit fina kombinacija s tem avtom.

OdgovorObjavljeno: Če Jun 01, 2006 1:58 pm
Napisal/-a gricwood
moj je motor 9A 100kw narejen za italjanski trg. zdej je vprašanje al se mi slplača obnovit vbizg (verjetno to delajo v nemčiji) al da dam gor elektonski vbrizg od mk3 2.0 16V. Razmišljal sem tud o 2.0 16V G60 ampak moram še dobit informacije o tej predelave. nekaj jih že imam. Problem se pojavi ko se odločaš kaj želiš od avta. Superšportnik ali vsestransko uporaben športen avto. Drugač je to odličen motor z visokim navorom (180 Nm).zato najraje ne bi nič spreminjal sam zrihtal

OdgovorObjavljeno: Če Jun 01, 2006 2:54 pm
Napisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH
superšportnik ali športni avto? čaki mal, kle govorimo o 160 ali 200 konjih. to je zame še vedno v višjem povprečju cestnih avtov. Pa saj ne delam supereksotičnih motorjev če ciljam 1.8 300 KM ?

OdgovorObjavljeno: Če Jun 01, 2006 3:26 pm
Napisal/-a gricwood
hehe 300KM to ni neki superšportnega. je pa mišljeno da če zna človek teh 300 KM spravt na cesto med ovinke je zlo hiter avto. Na žalost ali srečo takega avta še nisem vozil in ne vem kako to zgleda, zato je to zame superšportnik. DREAMS. Mislim da 2.0 16V G60 zelo močan avto. Če vzamem primer mk2 1.8 16V G60 ki je imel mislim da 212 KM serijsko je to na 2.0 motorju še nekoliko več kar zna bit zelo hitro.

OdgovorObjavljeno: Če Jun 01, 2006 3:28 pm
Napisal/-a BureK
G60 serijska masina je bila ena... 160 konjska. VW Motorsport je naredu posebno verzijo GTI-ja in mu podaril 1.8 16v G60 motor z neki cez 200 konjskih moci.

2.0 G60 ne obstaja razen ci si jo sam nardis

OdgovorObjavljeno: Če Jun 01, 2006 3:48 pm
Napisal/-a gricwood
sj nisem z lune padu da ne bi vedu tega :shock: Koliko pa je bilo narejenih teh dvojk?

OdgovorObjavljeno: Če Jun 01, 2006 3:51 pm
Napisal/-a gricwood
Vprašanje pa se ne nanaša na G60 16V ampak na... piše zgoraj. Hvala za priporočila in svetovanje.

OdgovorObjavljeno: Če Jun 01, 2006 3:55 pm
Napisal/-a BureK
sorry, sem malo prehitro prebral in ne prav dobro razumel vprasanja.

krema je govoril, da so menda bati in ojnice od G60 enake kot pri R5 2.2T audijevi masini... 2.0 16v pa mislim da je malo bol svohcena masina :?

OdgovorObjavljeno: Če Jun 01, 2006 4:26 pm
Napisal/-a Gloga
gricwood napisal/-a:sj nisem z lune padu da ne bi vedu tega :shock: Koliko pa je bilo narejenih teh dvojk?


golf mkII. 1.8 16v edition

1989 brachte Volkswagen die auf 71 Stück limitierte und von "Volkswagen Motorsport" produzierte Serie auf den Markt. Der damalige Neupreis lag bei exakt 68500 DM. Als Motor kam ein G60 mit 16V-Zylinderkopf zum Einsatz, der hier 210 PS leistet. Das maximale Drehmoment beträgt 252 Nm. Erreicht wird diese Leistung durch eine scharfe 16V-Nockenwelle, sowie Verdichtungsanhebung auf 8,8 : 1 (G60: 8,0 : 1).
Dadurch konnten Höchstgeschwindigkeiten von mehr als 220 km/h erreicht werden. In 7,2 sec ist die 100er-Marke erreicht.
Aber trotz dieser Daten hat VW den Limited nicht zu einem Spoilermonster verkommen lassen. Ein Sportfahrwerk und Breitreifen sorgten für den richtigen Strassenkontakt.

Bil je pa tudi golf mkII. 2.0 16v z 98kW, ki je bil sam za ameriski trg delan.

Lp, Gloga

OdgovorObjavljeno: Če Jun 01, 2006 4:46 pm
Napisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH
9A motor se da skupaj spravt z g60, ker večino kosov paše eno na drugo. ampak več kot 170-180 konj ni možno. bati ne pašejo ne od g60 ne od 2.2tb motorja ker ma drug premer valjev, 9A so med drugim tudi najbolj zanič 16v motorji kar so jih naredili. problemzone Kurbelwelle. Ojnice ne pašejo, zarad drugega hoda. med drugim tiste 2 deci kubature na teh motorjih pomoje služi razlogu da so lahko napisali 2.0, ker razlika - 1.816v Jetronic 130 in 140 km ter 2.016v 150 konj - erm - jetronic je tak super sistem ki nikoli ne deluje optimalno, 2 deci kubature - 10 konj razlike? bbrbrbrbrbrbr....

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 02, 2006 10:59 am
Napisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH
zgleda da smo odgovorl na vsa vprašanja?

svečke

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 02, 2006 12:08 pm
Napisal/-a Goti
Kaj pa svečke? :)

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 02, 2006 12:13 pm
Napisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH
svečke lahk u lublan na žalah kupiš al pa v lekarni. :)

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 02, 2006 12:26 pm
Napisal/-a Goti
Celotedenska svečka "iris" na 3 ali 4 tahte za zanesljiv vžig v vseh vremenskih pogojih. Zagotavlja bolj vroč plamen, miren prosti tek in čistejše izgorevanje - sploh pri hladnem zagonu. :twisted:

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 02, 2006 12:34 pm
Napisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH
če pa ne teče mirno pa po eno svečko v lekarno

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 02, 2006 1:33 pm
Napisal/-a gricwood
sm mislu da bom bl resen odgovor dobu

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 02, 2006 1:35 pm
Napisal/-a Gloga
kr3mn1 Van den BOSCH napisal/-a:če pa ne teče mirno pa po eno svečko v lekarno


Kam jo bos v auspuh tlacu? :D

resno

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 02, 2006 1:45 pm
Napisal/-a Goti
Saj lahko razbereš resen namig: preveri svečke. Poskusi zamenjat za bosch na 3 ali 4 elektrode. Preden se lotiš vbrizga ...

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 02, 2006 1:46 pm
Napisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH
:) drugač so na temu motorju bolj kabli problematični kot pa svečke. aja cena je pa okol 15 jurjev za 5 :) potem je že jasno zakaj sekajo take cene

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 02, 2006 1:49 pm
Napisal/-a gricwood
svečke sm že zamenjal sicer so Denso pravjo da so dobre. Za kable pa bom pogledal sm moram prej prevert pumpo v tanku k mislm da je crknla 15000 je nova.

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 02, 2006 11:04 pm
Napisal/-a Hondi
DENSO je zakon...

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 02, 2006 11:57 pm
Napisal/-a CABBY
Men so tile linki velik pomagal, ostalo sm pa vprašal.

http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm
http://covintechnical.pwp.blueyonder.co.uk/tech_2.htm
http://www.users.bigpond.com/INTERJECT/KSITEPLN.HTM
http://www.kfz-tech.de/K-Jetronic.htm
http://www.boschautoparts.co.uk/pcPetr11.asp?c=2&d=1

Malo preberi, malo pošraufaj pa bo. Pa še angleščino pa nemščino se lahko sproti malo učiš. :D

Luka

OdgovorObjavljeno: So Jun 03, 2006 4:00 pm
Napisal/-a CABBY
Vbrizg goriva pri motorju 9A je KE-Motronic

http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page03_kem

Ne se ustrašit ker je ruska stran veliko stvari je v nemščini in angleščini.
Zelo uporabno.

Luka