Izolacija po podnu

Pogovori o materialu (surovine, orodja, načrti, ...) in storitvah (barvanje, peskanje, poliranje, kleparji, ličarji, mehaniki, pooblaščeni servisi, ...)

Izolacija po podnu

OdgovorNapisal/-a Ruzo dne To Sep 07, 2010 3:55 pm

Ok, odstranu sem tepih in spodej dobu tovarniško izolacijo ki je sam še za v smeti.

Zdej pa kaj mi priporočate da vržem pod tepih, da nebo zvoka in pa vročine tolk prepuščal, pa da se lepo uleže pod tepih?In pa seveda kje zadevo dobit, ceno,...

V projektih sem zasledu tole (sorry avtorju za sliko :D ):
Slika

Kaj več o tem?

Hvala in pa lp! :wink:
Pare nisu problem....para nema.
Uporabniški avatar
Ruzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 459
Pridružen: To Jan 29, 2008 11:54 pm
Kraj: Koroška Bela
Avto: Corrado, HF Integrale

Re: Izolacija po podnu

OdgovorNapisal/-a schranz dne To Sep 07, 2010 4:27 pm

Lahko daš filc,gumo,nekateri dajo bitumen,avdio izolacijo odvisno od želja!najcenejši je filc,avdio izolacije pa znajo bit svinsko drage!jaz sem pri sebi prilimal filc 1cm debel in sicer v dveh plasteh in sem kar zadovoljen!materjal me je prišel 5e porabil sem ga pa 1/3 ostalo sem dal kolegu!zgleda pa nekako tako
Slika
Uporabniški avatar
schranz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Ne Mar 28, 2010 12:15 am
Kraj: trzin
Avto: corrado 2.0 16v-vr6

Re: Izolacija po podnu

OdgovorNapisal/-a schranz dne To Sep 07, 2010 8:43 pm

TOLE SEM NAŠEL NA NEKEM FORUMU PA SEM TI PRILEPIL ČE TI BO V POMOČ:

Materiali: Uporabiš lahko specializirane materiale za avtoakustiko, ki so sicer kvalitetni, a bodo dodobra osušili tvoj žep, če boš želel biti temeljit in izolirati celoten avto. Če uporabljaš renomirane stvari, kot npr. Dynamat, lahko brez težav samo za material zapraviš 500 ali 1000 EUR. Lahko pa z nekaj improvizacije in znanja izoliraš celoten avto z materialom za 100 EUR ali manj. Sam sem bolj zagovornik cenejših (a še vedno ustreznih) materialov. Prvi razlog je, da nočem plačevati »premije za avdiofilski entuziazem«, ki jo v ceno svojih izdelkov bogato vračunavajo specializirani proizvajalci. Drugi pa, da se po mojih izkušnjah z nekaj znanja tudi z relativno poceni materiali lahko doseže zavidljive rezultate.

Po funkciji se materiali delijo v dve skupini:

1. Materiali, ki zmanjšujejo prenos zvoka skozi pločevino karoserije v notranjost ter dušijo vibracije pločevinastih delov. V to skupino spadajo predvsem bitumenske plošče ali paste ter podobni materiali relativno visoke gostote in dobrih dušilnih sposobnosti. Zaradi mase, ki jo dodajo k masi večjih ravnih površin karoserijske pločevine tudi znižajo njeno lastno frekvenco in tudi s tem prispevajo k slabšemu prenosu zvoka v notranjost. Dobre izkušnje imam z relativno cenenimi ploščami izotekta, le primerno lepilo je potrebno izbrati (večinoma sem uporabljal Pattex Super Fix, ker je bil ravno pri roki; verjetno se dobi tudi kaj ustreznejšega). Za neravne površine je bolje uporabiti pasto na bitumenski osnovi (včasih Alukor ali Antiromba, vendar ne vem, če se ju še dobi). Debelina posušenega nanosa naj bo vsaj 3 mm.

2. Materiali, ki absorbirajo zvok. Sem sodijo predvsem razne akustične pene. Sam imam odlične izkušnje z samougasljivo peno plamaval, ki jo včasih v klasi lahko po zelo ugodni ceni dobiš v industrijski prodajalni Plame Podgrad. Pošljejo tudi po povzetju. Ker je pri avtu požarna varnost pomembna, bi vztrajal na samougasljivi; še posebej, če se uporablja tudi za izolacijo v motornem prostoru. Dobiš jo v različnih debelinah, za avto je najprimernejša ca 2-3 cm.


Kje izolirati?

Predvsem površine, ki so v neposredni bližino izvorov hrupa (motor, kolesa, konec izpuha) ter vse površine, ki nimajo zadostne togosti (predvsem večje ravne pločevinaste dele). Najboljše vodilo za potrebo po bitumenski izolaciji je trkanje s prstom po površini pločevine – bolj ko »zadoni«, bolj je površina potrebna izolacije; če je zvok top in se takoj izzveni, izolacija ni potrebna. Za primerjavo poskusi potrkati po eni veliki ravni površini (npr. streha, sredina vrat), nato pa po manjšem in togem elementu (npr. stebriček), pa boš takoj vedel, kaj imam v mislih. Glede strehe sem sam mnenja, da njena izolacija pride v poštev pri ekstremnejši avtoakustiki (močnejši subwoofer), medtem ko zgolj v primeru »tišanja« vozila ne igra večje vloge.

Veliko večjo vlogo igra pod vozila, tako v kabini, kot tudi v prtljažniku. To vključuje tudi odprtino za rezervno kolo. Za dober učinek bi priporočil odstranitev vseh sedežev in oblog poda, nato pa namestitev bitumenske plošče po vseh površinah ali vsaj po večjih ravnih površinah. Za še boljši učinek se med pločevino in bitumen lahko položi še primerno peno ali filc.
Notranjost bočnih vrat je dobro izolirati z bitumnom (plošče ali pasta). Pene na pločevino ne priporočam, ker skozi tesnila stekel vedno v vrata pride nekaj vode. Lahko pa se pena uporabi na notranjosti vratnih tapet.
:D
Notranje blatnike ter površine okrog blatnikov je skoraj obvezno izolirati tako z bitumnom kot z akustično peno, kjer je to mogoče. Čeprav so vsaj notranji blatniki pri večini avtomobilov že izolirani.
Ravno tako za vse notranje vertikalne površine (boki prtljažnika, prtljažna vrata, boki ob zadnjih sedežih pri trivratnih avtih) priporočam oba tipa izolacije: najprej bitumen, čez pa še akustična pena. Ravno tako se lahko akustična pena uporabi na vseh notranjih površinah, kjer ni preveč vpadljiva, npr. spodnja stran police prtljažnika, zgornja stran prtljažnih vrat pri limuzini.

Izolacija požarne stene pod armaturno ploščo je lahko zelo učinkovita, če je avto slabo zvočno izoliran. Težava pa je navadno dostop, če se ne demontira celotne armaturne plošče. Pri nekaterih avtih je mogoče kaj malega storiti brez njene demontaže, pri drugih popolnoma nič.

Navsezadnje se lahko izolira tudi motorni pokrov (če še nima originalne izolacije), vendar nikar uporabljati materialov, ki niso odporni na ogenj ali samougasljivi.

Pri vsem skupaj pa ne pozabiti na znano pravilo: veriga je tako močna, kot njen najšibkejši člen. Torej: če boš izoliral 80% najbolj kritičnih površin z najboljšimi in najdražjimi materiali, pri tem pa jih izpustil 20%, bo učinek bistveno slabši, kot če boš z bistveno cenejšimi materiali izoliral vsa kritična mesta.
Uporabniški avatar
schranz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Ne Mar 28, 2010 12:15 am
Kraj: trzin
Avto: corrado 2.0 16v-vr6

Re: Izolacija po podnu

OdgovorNapisal/-a schranz dne To Sep 07, 2010 8:48 pm

Uporabniški avatar
schranz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Ne Mar 28, 2010 12:15 am
Kraj: trzin
Avto: corrado 2.0 16v-vr6

Re: Izolacija po podnu

OdgovorNapisal/-a Ruzo dne To Sep 07, 2010 9:13 pm

No super, hvala ti si se kr potrudu (maš pir v dobrem). :D Bomo razmisll pa se odločil :wink:
Pare nisu problem....para nema.
Uporabniški avatar
Ruzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 459
Pridružen: To Jan 29, 2008 11:54 pm
Kraj: Koroška Bela
Avto: Corrado, HF Integrale

Re: Izolacija po podnu

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne To Sep 07, 2010 11:36 pm

jah jaz imam eno tako zadevo, sicer se je jinxi javil zanjo... samolepilna zadeva...
poglej si mojo temo...
ce jinxi ne vzame ti lahko prodam...
je pa zelo pododna tistim fensi smensi zadevam..jst jo imam notr in lahko recem same pozitivne stvari... kjer je izolirano se ne segreva nic...

LP
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: Izolacija po podnu

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Sr Sep 08, 2010 10:44 am

Reel jes bom to rabu! Javi mi kdaj lahko dobim :wink:

Seveda, če ne porabim vsega komot dam naprej :wink:
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: Izolacija po podnu

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Sr Sep 08, 2010 10:48 am

Jinxi deal!


Se slisva.

LP
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: Izolacija po podnu

OdgovorNapisal/-a dado1986 dne Če Sep 09, 2010 12:32 am

tole je mal cenej kt una od sinuslive, pa kr dos jo je gor na roli.

KLIK

se pa uporabla tko, da jo narežeš na trake debele 8cm*20cm, pol pa s fenom pogreješ pa iz železnim valjčkon povalaš, z naslednjim kosem, pa prejšnjega prekriješ za 5mm, pa ponoviš prejšnji postopek in tako nadaljuješ. se pa ful dobr obnese tale zadeva, kolega je imel v accentu streho polimano, pa je lohka po strehi hodu, pa se ni upognla. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lp Dejan
Uporabniški avatar
dado1986
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Po Jan 04, 2010 12:28 am
Kraj: Dol pri Ljubljani
Avto: VW Polo Mk2, VW Caravelle T3, Audi 100 2.8 V6

Re: Izolacija po podnu

OdgovorNapisal/-a Ruzo dne Če Sep 09, 2010 11:31 pm

Hvala za odgovore...Se odločim kmal. :)

Real in jinx hvala, ampak mislm da ne bo prišlo v poštev ker bom to delov tekom naslednjega tedna vrjetno... :D No hvala useen.

Lp!
Pare nisu problem....para nema.
Uporabniški avatar
Ruzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 459
Pridružen: To Jan 29, 2008 11:54 pm
Kraj: Koroška Bela
Avto: Corrado, HF Integrale

Re: Izolacija po podnu

OdgovorNapisal/-a Ales1A dne Če Sep 09, 2010 11:54 pm

Najcenejša zadeva je hidroizolacija od izolirke, na podnu ti drži brez problema, s stropa pade po enih 3 letih :D
Problem je ker je zadevo treba segret z brenarjem da prime (cena cca 40€ za 10m2). Potem imaš tisto izolacijo ki so ti dali link. V roli 5m 50cm širine (2,5m2) za 100€, samolepilna, drži vredu. Potem imaš pa še standart plast, v platkah (8 38x28cm plat je 0,8 m2 35€), boljša kakor dietz, je tanjša vendar ima boljši efekt + lažje se dela z njo. Maš tudi v paketu 40 plat = 4m2 za 140€. Je pa isto samolepilna, zgoraj alufolija, ni potrebno nič segrevat, samo površino prej razmastiš in pa ščistiš z razredčilom.

@Dado: te izolacije ne rabiš nič segrevat, sicer delat na ful mrazu tud ni kul. Je pa boljše da od enkrat zajameš čim večji konec. Pa če je dal 2 sloja tega pa ne morš gor hodt.
Uporabniški avatar
Ales1A
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 120
Pridružen: To Avg 04, 2009 10:36 pm
Kraj: Tržič
Avto: Golf 2 GTI


Vrni se na Material in storitve

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov

cron