Kleparska in ličarska dela

Pogovori o materialu (surovine, orodja, načrti, ...) in storitvah (barvanje, peskanje, poliranje, kleparji, ličarji, mehaniki, pooblaščeni servisi, ...)

Kleparska in ličarska dela

OdgovorNapisal/-a Blu dne Pe Jul 08, 2011 11:13 am

Iščem kakšno priporočilo, za začetek v Lj in njeni okolici. Kaj moram zrihtat? Če se kdo spomni (slike so že potekle sicer bi prilepil) je samuraju ena kakuš ranirala zadnji desni bok s par rajsi, potem sem pa eno malenkost, ki jo bom kaj kamalu poslikal, dodal še sam. Ta je pod zadnjim odbijačem na desni strani ravno na "vogalu".

Torej. Rabim nekoga, ki obvlada kozmetiko saj najraje ne bi štrihal celotnega boka. Kar se tiče rezultata moje neprevidnosti, gre za manjšo udrtino/odrgnino ravno na kurvi. Sploh ne vem, če razen rezanja in ponovnega varjenja obstaja kakšna metoda za to rešit. Najboljše bi bilo, da mojster dela oboje, tako liča kot klepa, da bi se malo posvetoval še z njim.

Slike sledijo, informacije dobrodošle.
One wrote: "There's no substitute for VW 16V..."
Uporabniški avatar
Blu
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 189
Pridružen: Ne Nov 16, 2008 9:11 pm
Kraj: Ljubljana / Ig
Avto: VW Golf II 16V (kr)

Re: Kleparska in ličarska dela

OdgovorNapisal/-a Rjuhar dne Pe Jul 08, 2011 1:22 pm

jaz sem zaenkrat zadovoljen s Snojem v Črnučah. Naredi pa vse to, kar si opisal.
Slika
Uporabniški avatar
Rjuhar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 712
Pridružen: Pe Feb 03, 2006 4:39 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: sanjam o vw, vozim bmw, v garaži stoji pežo

Re: Kleparska in ličarska dela

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Pe Jul 08, 2011 2:03 pm

Udrtine se ponavadi vlečejo ven z spotterjem, tudi prehode bi mogu vsak spodoben ličar narest... Vprašanje je le, če se mu da :wink:
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

Re: Kleparska in ličarska dela

OdgovorNapisal/-a Blu dne Pe Jul 08, 2011 4:10 pm

Hvala Rjuhar. Se bom zapeljal do njega.

Vičo to sem sicer vedel, da se ven vleče na podtlak, nisem pa vedel, da je to točkovno orodje :) . Sem mislil, da je bolj splošno in za po ravnejših površinah (streha, bok,...). Sem pa malo mirnejši. Če bo šlo na tak način bo to 1A.
One wrote: "There's no substitute for VW 16V..."
Uporabniški avatar
Blu
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 189
Pridružen: Ne Nov 16, 2008 9:11 pm
Kraj: Ljubljana / Ig
Avto: VW Golf II 16V (kr)

Re: Kleparska in ličarska dela

OdgovorNapisal/-a MERKLIN dne Pe Jul 08, 2011 4:29 pm

Daj sliko poškodbe, pa bomo podebatirali stvar... :)
Uporabniški avatar
MERKLIN
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 746
Pridružen: Ne Feb 18, 2007 3:11 pm
Kraj: Štajerc
Avto: VW Corrado G60

Re: Kleparska in ličarska dela

OdgovorNapisal/-a genuss dne So Jul 09, 2011 1:42 pm

na podtlak,


Ni na podtlak. Pripika žičko, približa šablono, potem pa pleh povleče do šablone. Razloženo po kmečko.
Jeden Tag steigt die Zahl derer, die mich am Arsch lecken können
Uporabniški avatar
genuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 723
Pridružen: Sr Avg 20, 2008 9:43 pm
Kraj: Velike Lašče

Re: Kleparska in ličarska dela

OdgovorNapisal/-a Blu dne Ne Jul 10, 2011 11:44 am

Slike:
Slika
Slika
Slika
Slika
One wrote: "There's no substitute for VW 16V..."
Uporabniški avatar
Blu
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 189
Pridružen: Ne Nov 16, 2008 9:11 pm
Kraj: Ljubljana / Ig
Avto: VW Golf II 16V (kr)

Re: Kleparska in ličarska dela

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Po Jul 11, 2011 4:07 pm

Oj, tole na boku bo treba kar s spoterjem vn potegniti.
Drugace pa se dela še na podtlak in na magnet. To pa pride v poštev takrat ko ti ne zacvika pleha in v bistvu samo skoči nazaj (toča ipd...)

LP
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!


Vrni se na Material in storitve

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov

cron