Stran 1 od 1

Golf II - Tempomat

OdgovorObjavljeno: To Okt 31, 2006 1:24 am
Napisal/-a marko129
Tale tema se mi je zdela najbolj primerna za moj nedokončan plan, upam pa, da bo dobil s pomočjo uporabnikov uporabnikov uporabno vrednost.

Torej gre za vgradnjo "originalnega" tempomata v mojga mk2 gti 16v. Baje naj bi tempomat kar pogosto vgrajevali v golfe delane za ameriški trg. Jaz sem tempomat odmontiral iz corradota G60 in kokr sem takrat na hitr gledu sem bil mnenja da bo v golfa pasal brez večjih problem. Fizično je dejansko tudi blo tko, vse paše šrauf na šrauf, umestit nisem znal samo računalnika (pač nekam ga bo treba pritrdit, oz mogoče mi zna kdo pomagat kje točno so bili vgrajeni), zataknil pa se je s priklopom. Spodaj sem prilepil par slikc kako je zadeva zgledala v kosih, iz inštalacije pa je razvidno, da mi se moral na avto vezat v treh delih. Pomoč DOBRODOŠLA (glede elektrike sem čist mrzu :))


kompresor je v motornem delu zraven rezervoarja za vodo (za šipe), stikalo za pedal sklopke, stikalo za pedal zavore, in mehanizem ki regulira pedal plina

Slika

še bolj podrobno

Slika


Slika


obvolanska ročka

Slika

računalnik

Slika

povezano

Slika

povezano 1

Slika

povezano 2 kjer se vidi tri linije ki morajo biti vezane na obstoječ sistem

Slika

še pedal, ki mora biti tudi original za tempomat

Slika

tko nej bi zgledal v teoriji

Slika

Slika

Lp

Mare

OdgovorObjavljeno: To Okt 31, 2006 11:16 am
Napisal/-a lini
Isti je kot od audija. Itak ti pašejo konektorji na drotih samo pravilno skupi.
Kar se pa tiče drotov ki grejo na instalacijo maš pa tri drote, edn gre na maso rjav, en gre na un plus ki se ga vklapla prek ključavnice mislm da je črn drot z rmeno nism pa 100%. Potem ostane še belo moder modroo bel, nima veze ta je pa signal za hitrost kje je pa ta signal ti bojo povedal golfisti. Je pa to signal ki gre potem na števce upam da nimaš zajlo. Če maš, pol baje da se da nekak senzor namest zajle, pa menjat tudi števce.

OdgovorObjavljeno: To Okt 31, 2006 11:33 am
Napisal/-a Vičo
Digifiz števec je brez zajle v dvojki, senzor pa paše od trojke.

Kako pa dobi MFA signal za hitrost? Pri navadnem števcu na zajlo, mislim.

OdgovorObjavljeno: To Okt 31, 2006 11:53 am
Napisal/-a $küll
plus ki se ga vklapla prek ključavnice mislm da je črn drot z rmeno

črno-modra!

OdgovorObjavljeno: To Okt 31, 2006 11:53 am
Napisal/-a lini
pa mfa sploh dela s signalom hitrosti? Al ma mogoče samo čas prevožene kilometre in vrtljaje oz signal za pora bo? Zgolj predpostavlam da v bistvu ne uporablja signala hitrosti. Na mk3 si z mfa vedno lohk naredu digitalni obratomer in pa nek števec ki je dodaju številke ko si se vozu naokol ne spomnim se pa da bi mel real time digitaln prikaz hitrosti na mfa.

OdgovorObjavljeno: To Okt 31, 2006 1:23 pm
Napisal/-a Boško
Pri starih Audijih, ki so imeli še števec na zajlo je bil senzor za hitrost vmes med števcem in zajlo. Upam, da se ne motim.

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 01, 2006 7:47 pm
Napisal/-a marko129
Hm men so tkole napisal:
-----------
W1 ist ne weiß/gelbe leitung die vom kombiinstrument (tacho) kommt und normalerweise an ein radio mit automatischer lautstärkeregelung geht. dies gibt dem tempomatsteuergerät das geschwindigkeitssignal.

W4 is das geschaltete +12V NACH dem bremslichtschalter. dies stellt eine zusätzliche sicherheit dar und MUSS dort angebracht werden

D11 ist geschaltetes +12V nach der sicherung S14 und dient der spannungsversorgung.

ich hoffe das hilft
----------

Če naj bi imel novo centralo in MFA naj bi imel tudi dig. signal hitrosti.

Zdej bi mogu sam še najdt te kable.

Mare

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 01, 2006 11:23 pm
Napisal/-a lini
Hja zdej morš ti samo ugotovit al maš signal za hitrost al ne. Načrte v roke v avto pa najdit al je al ni. Sej majo fletn napisan kje naj bi bil. Na pamet je drek tole naprej.