hex napisal/-a:tesnilo se pa daje od T4-ke.
BeniNorc napisal/-a:jaz sem vzel sekurit brez vw štempla takrat pri carglassu, je pa res da je zavarovalnica plačala. steklo+letva+delo je blo 270e
na vw ni blo dobavljivo nič že leta 2009 ko sem jaz to menjal..
hex napisal/-a:Ja to mam js na mojmu, k mam navadno sipo. G60 pa nima okrog cele sipe zaliman, samo spodaj je ena lajsta
hex napisal/-a:poj sm pa js mel zmeraj ze nekaj carano, da ni blo teh notranjih delov
kalič napisal/-a:Zadeva: Lepljeno vetrobransko steklo za mk2jinx82 napisal/-a:hex napisal/-a:poj sm pa js mel zmeraj ze nekaj carano, da ni blo teh notranjih delov
Ma citam okrog, take probleme majo po celmu svetu ...eni majo na rallyeih navadno šipo pa to pogruntajo šele ko jo morajo menjat, in potem je veselja
Sem se odloču za navadno šipo, ker dvomim da bom kdaj dobil notranje letve, da to zložim kot je blo original.
Čitam, da pri lepljeni šipi veliko bolj segnije tisti rob okrog šipe. Lahko kdo to potrdi?
Pozdravljen!
Priporočam ti da vgradiš originalno lepljeno steklo ker:
-je avto za cca.60% trdnejši ter kompaktnejši kot z gumijastim tesnilom
-ne vem zakaj bi avto bolj rjavel če ima lepljeno steklo(če je pobarvan tko kot mora biti-da ne rjavi)
-tak avto z toliko konjev ter tako težo vozila ne more biti brez lepljenega stekla(lahko je samo potem se poslabša lega na cesti,varnost pri karambolu,...)
-vw ni brez veze vgrajeval lepljenenega stekla
-če nimaš opravka z zamenjavo stekel, si težko predstavljaš kaj pomeni lepljeno steklo
-Tko da se splača malo potrudit pa dobit te kose
Lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov