Tole je prejšnji teden prišlo k hiši. Iskal sem nekaj časa, nato pa se je na avtonetu pojavil za kratek čas in prvi dan oglasa je padla ara.
Gre za zadnjo verzijo C5-ke, 2004 letnik, kupljene od drugega lastnika. Zunaj temno modra metalik, znotraj beš kombinacija, blago, navadni zici. On je avto pripeljal iz Italije pred petimi leti, z vso znano zgodovino. Ima nekaj lepotnih napak, najbolj to da je bil skos v avtopralnici, kakšna pajlica in zadnja desna vrata imajo spodaj sprednji rob brez barve. Generalno pa je po mojem zelo lepo ohranjen.
Ima BDV motor, V6, 2.4, 170 PS, je kvatraš, ima navigacijo s katero si pri nas ne moreš veliko pomagat in klasičen menjalnik 5 gang. Najboljše je pa to, da je prejšnji lastnik pred pol leta vgradil plin.
Avto je bil redno vzdrževan, pred 5k km servis, pred dobrim letom glavni servis, original felge, še peta v rezervi, gor so nove gume (čeprav Kumho 205 16" ampak vseeno) in nove zavore.
Od ostale opreme ni nekih presežkov, najprej bo padel not tempomat in nov šalter za luči (ta je precej oguljen), sedeži so delno električni, luči navadne špic lampe, na števcu 207.000 km.
Kar se tiče vožnje je izjemno udobna, po dinamičnosti ga pa 80 ka nažge za 100% (bolj poskočna, volan odzivnejši, več povratnih informacij, bolj kompaktna vožnja). Da ne bo pomote, pelje se res lepo, brez enega črička, prestavlja se z enim prstom, kot se spodobi za potovalno limuzino. Edino sklopka je pa res že bolj pri vrhu, ampak zaenkrat še ne drsi. Motorja se v kabini praktično ne sliši, razen nad recimo 3-4k rpm lepo zaprede, je pa kot je znano, ta mašina je iz štarta res lena, razen če ga takoj naviješ, potem pa lepo cukne.
Še nekaj slik iz oglasa, svojih še nekako nisem uspel naredit, sem se precej ukvarjal predvsem s čiščenjem.