Stran 6 od 9

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Pe Feb 28, 2014 11:47 pm
Napisal/-a sablac
kaj novga [smilie=auto.gif]

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: So Mar 01, 2014 1:08 am
Napisal/-a Marcel
u nedeljo grem po menjalnik in use kar se rabi za predelavo pol pa kak tedn pacanja pa da novo sklopko dobim in to pa se bomo s5 vozl...

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: So Mar 01, 2014 10:16 am
Napisal/-a Aleš
[smilie=beer2.gif] [smilie=auto.gif]

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: So Mar 01, 2014 12:12 pm
Napisal/-a test dummy
si dobil menjalnik od VR-a, ali kakšnega drugega?

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: So Mar 01, 2014 2:52 pm
Napisal/-a Marcel
je od VR ampak od sharana. razlikuje se sam po nosilcih in poloseh. bomo čarali :)

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: So Mar 01, 2014 10:39 pm
Napisal/-a test dummy
me zanima kako se bo to vrtelo, moj se pri 130km/h vrti s 3.000 obrati, javi če boš kaj rabil pogledat kako je narejeno tovarniško

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Ne Mar 02, 2014 5:36 pm
Napisal/-a Marcel
tud mene zanima :) hvala za ponujeno pomoč [smilie=beer2.gif]

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Po Mar 03, 2014 10:35 pm
Napisal/-a ŽucMac
test dummy napisal/-a:me zanima kako se bo to vrtelo, moj se pri 130km/h vrti s 3.000 obrati, javi če boš kaj rabil pogledat kako je narejeno tovarniško


zanimivo, sharan vr6 "gre" s 3.000 obrati 110, za 130 km/h jih pa rabi 3.400.
če so menjalniki enaki, pa sigurno velikost gum ni :wink:

Slika

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Po Mar 03, 2014 10:57 pm
Napisal/-a test dummy
zanimivo, ampak pri T4 se pri malo več kot 5.000 že oglasi omejevalec in je konec veselja.

evo, z dobrim vetrom gre tkole, mal se mi je roka tresla. Gume so bile homologirane, feltne 15 col, dimenzija gum 205/65-R15.
Drugače imam gor čez poletje 215/55-R16, pa po garminu skoraj ni razlike. Malo se mi je roka tresla, ker za T4 je ta brzina že skoraj vzletna


Slika

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Po Mar 03, 2014 11:06 pm
Napisal/-a ŽucMac
lej no kakšna razlika pri obratomerju, rdeče polje 1.000 obratov prej [smilie=blink.gif]

jaz imam zimske gume 195/65-15, to je po homo-logo najmanjša od treh homo-loganih (še 205/65 in 215/60),
brzinomerja z Garminov še nisem imel prilike primerjat, je pa zato poraba po kompu in tista na peš računana
skoraj enaka, razlike je cca. +/- 2-3dcl.

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: To Mar 04, 2014 12:45 am
Napisal/-a Marcel
in kolk konjev ma tvoj t4? Js mam sicer doma od sharana odmične in računallnik za 172PS ampak ko sem ga priklopil na obstoječo inštalacijo je avto užgal in u sekundi ugasnil kokr da mu kaka koda vžiga ne paše...

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: To Mar 04, 2014 1:27 am
Napisal/-a bajta
ja dd, a ne.. a si pričakoval kaj drugega če mu kodiran vžig ne štima.. :roll:

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: To Mar 04, 2014 2:14 am
Napisal/-a test dummy
Marcel napisal/-a:in kolk konjev ma tvoj t4? Js mam sicer doma od sharana odmične in računallnik za 172PS ampak ko sem ga priklopil na obstoječo inštalacijo je avto užgal in u sekundi ugasnil kokr da mu kaka koda vžiga ne paše...


103 kW (140 konjev), no vsaj tolk jih je bilo nekoč

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: To Mar 04, 2014 11:22 am
Napisal/-a ŽucMac
test dummy napisal/-a:103 kW (140 konjev), no vsaj tolk jih je bilo nekoč

kaj, 34 konjev manj ima vr6 v t4 [smilie=blink.gif] ?
da ni dizel :wink: [smilie=zeppelin.gif]

v čem je fora, kaj ima drugače narejeno ?

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: To Mar 04, 2014 2:40 pm
Napisal/-a Aleš
T4 ma drugačno odmično, sesalni kolektor,računalnik,pa še nekaj stvari so prilagodili glede na njegovo težo. Drgač se moj 102 konjski vrti pr 130 n 3000 obratov končno hitrost mam tam nekje malo čez 160kmh ker je pač syncro, najlepš se pa fura 130-140 na tempomat [smilie=beer2.gif]

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: To Mar 04, 2014 3:06 pm
Napisal/-a 4m4t3r
jaz bi mu že not rival 2.9 vr6 not če bi ga mel :)

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: To Mar 04, 2014 4:43 pm
Napisal/-a Marcel
Ampak 2.9 ne gre not ker ni prostora za on kolektor sesalni.... a lahko js kok ta vžig "odkodiram"? :D sicer ma pa 172PS motor 40Nm manj od tega v multivanu ki ima 140PS in 280Nm :wink:

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: To Mar 04, 2014 5:29 pm
Napisal/-a Steiner
4m4t3r napisal/-a:jaz bi mu že not rival 2.9 vr6 not če bi ga mel :)

2.9 vr6 bloki ribajo na 6. cilindru.

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: To Mar 04, 2014 6:28 pm
Napisal/-a ŽucMac
Marcel napisal/-a:Ampak 2.9 ne gre not ker ni prostora za on kolektor sesalni.... a lahko js kok ta vžig "odkodiram"? :D sicer ma pa 172PS motor 40Nm manj od tega v multivanu ki ima 140PS in 280Nm :wink:


vidim, da ene podatke napačno ponavljaš, pa te moram mal popravit.
klasični vr6 z 2.800ccm ima 128kW, torej 174KM (128 x 1,36 = 174,08) :wink:

za navor sem pa tudi sam nekako pričakoval, da imajo T-ji višjega,
pa me je razlika vseeno začudila, ampak drži, 128kW ima 240Nm s pogojem da ima bencin najmanj 98 oktanov.
na 95 oktanih ima "le" še 235Nm (vsi podatki so iz sharanove bukle).


za prekodiranje imobilajzerja sem pa na hitro našel en link, samo ne vem če je ta prava generacija :?

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... U_Swapping

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: To Mar 04, 2014 9:24 pm
Napisal/-a Marcel
Ok hvala za popravek sicer tud nism bil prepričan ker nekje je tak nekje drugač napisano ker za različne trge so učas različne moči... Pa sej nevem če se mi da še s tem zdaj ukvarjat ker mam drugih pizdarij že polno glavo...

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Sr Mar 05, 2014 11:28 am
Napisal/-a test dummy
ŽucMac napisal/-a:
test dummy napisal/-a:103 kW (140 konjev), no vsaj tolk jih je bilo nekoč

kaj, 34 konjev manj ima vr6 v t4 [smilie=blink.gif] ?
da ni dizel :wink: [smilie=zeppelin.gif]

v čem je fora, kaj ima drugače narejeno ?


ni dizel, je pa zanimivo, da je v homologaciji pod rubriko gorivo vpisan dizel, imam zarad tega vedno probleme na tehničnem, bo treba to enkrat popravit, pa še višino, ki je odkar sem ga spustil manjša od 190, hrvaške avtoceste imajo pa to za pogoj, da padeš v prvi razred.

tudi šobe vbrizga so drugačne

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Sr Mar 05, 2014 4:01 pm
Napisal/-a Marcel
ja mam tud dize druge :) to da pa ni dizel je pa sam prednost kar se mene tiče. kok si pa spredi uredil da ti ne nabija skup gumice ko si ga znižal? za kolk si ga znižal? men jih čez večjo jamo vedno nabije kljub novim amortizerjem :S

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Če Mar 06, 2014 12:13 am
Napisal/-a test dummy
znižal sem ga za cca 4,5 cm spredaj, zadaj pa naj bi bile vzmeti (Eibach) nižje za 40mm. Nikoli nisem imel nobenih problemov okrog gumic in nabijanja. Je pa avto kar trd, ampak meni to ustreza, če kakšne stare mame v zadnji vrsti sedijo včasih v ogledalu opaziš da jim malo proteze sname vsake tolko, drugač pa potniki ne komplicirajo, se mi zdi da se še boljše peljejo ker je veliko manj nagibanja.

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Če Mar 06, 2014 5:04 pm
Napisal/-a Marcel
A mogoče veš kake barve oznako maš na prednjih fedrah? kolk maš nosilnost?

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Če Mar 06, 2014 10:53 pm
Napisal/-a test dummy
ne vem tega z glave (verjetno si mislil za amortizer), lahko pa preverim in ti sporočim