Multivan T4 VR6

Podforum za predstavitve vaših Volkswagen in Audi vozil

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a sablac dne Pe Feb 28, 2014 11:47 pm

kaj novga [smilie=auto.gif]
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
Uporabniški avatar
sablac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Če Avg 07, 2008 11:59 pm
Kraj: celje-štore
Avto: g1 r32 biturbo 4 motion,pasat tdi 4 motion

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a Marcel dne So Mar 01, 2014 1:08 am

u nedeljo grem po menjalnik in use kar se rabi za predelavo pol pa kak tedn pacanja pa da novo sklopko dobim in to pa se bomo s5 vozl...
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a Aleš dne So Mar 01, 2014 10:16 am

[smilie=beer2.gif] [smilie=auto.gif]
Pain is temporary ,glory is forever!!
Aleš
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: So Sep 17, 2011 10:41 pm
Avto: mk3 tdi syncro , t4 multivan syncro aufstelldach

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a test dummy dne So Mar 01, 2014 12:12 pm

si dobil menjalnik od VR-a, ali kakšnega drugega?
Uporabniški avatar
test dummy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 485
Pridružen: To Jun 29, 2010 1:24 am
Kraj: lj
Avto: vw VR6

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a Marcel dne So Mar 01, 2014 2:52 pm

je od VR ampak od sharana. razlikuje se sam po nosilcih in poloseh. bomo čarali :)
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a test dummy dne So Mar 01, 2014 10:39 pm

me zanima kako se bo to vrtelo, moj se pri 130km/h vrti s 3.000 obrati, javi če boš kaj rabil pogledat kako je narejeno tovarniško
Uporabniški avatar
test dummy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 485
Pridružen: To Jun 29, 2010 1:24 am
Kraj: lj
Avto: vw VR6

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Ne Mar 02, 2014 5:36 pm

tud mene zanima :) hvala za ponujeno pomoč [smilie=beer2.gif]
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Po Mar 03, 2014 10:35 pm

test dummy napisal/-a:me zanima kako se bo to vrtelo, moj se pri 130km/h vrti s 3.000 obrati, javi če boš kaj rabil pogledat kako je narejeno tovarniško


zanimivo, sharan vr6 "gre" s 3.000 obrati 110, za 130 km/h jih pa rabi 3.400.
če so menjalniki enaki, pa sigurno velikost gum ni :wink:

Slika
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a test dummy dne Po Mar 03, 2014 10:57 pm

zanimivo, ampak pri T4 se pri malo več kot 5.000 že oglasi omejevalec in je konec veselja.

evo, z dobrim vetrom gre tkole, mal se mi je roka tresla. Gume so bile homologirane, feltne 15 col, dimenzija gum 205/65-R15.
Drugače imam gor čez poletje 215/55-R16, pa po garminu skoraj ni razlike. Malo se mi je roka tresla, ker za T4 je ta brzina že skoraj vzletna


Slika
Uporabniški avatar
test dummy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 485
Pridružen: To Jun 29, 2010 1:24 am
Kraj: lj
Avto: vw VR6

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Po Mar 03, 2014 11:06 pm

lej no kakšna razlika pri obratomerju, rdeče polje 1.000 obratov prej [smilie=blink.gif]

jaz imam zimske gume 195/65-15, to je po homo-logo najmanjša od treh homo-loganih (še 205/65 in 215/60),
brzinomerja z Garminov še nisem imel prilike primerjat, je pa zato poraba po kompu in tista na peš računana
skoraj enaka, razlike je cca. +/- 2-3dcl.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a Marcel dne To Mar 04, 2014 12:45 am

in kolk konjev ma tvoj t4? Js mam sicer doma od sharana odmične in računallnik za 172PS ampak ko sem ga priklopil na obstoječo inštalacijo je avto užgal in u sekundi ugasnil kokr da mu kaka koda vžiga ne paše...
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a bajta dne To Mar 04, 2014 1:27 am

ja dd, a ne.. a si pričakoval kaj drugega če mu kodiran vžig ne štima.. :roll:
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a test dummy dne To Mar 04, 2014 2:14 am

Marcel napisal/-a:in kolk konjev ma tvoj t4? Js mam sicer doma od sharana odmične in računallnik za 172PS ampak ko sem ga priklopil na obstoječo inštalacijo je avto užgal in u sekundi ugasnil kokr da mu kaka koda vžiga ne paše...


103 kW (140 konjev), no vsaj tolk jih je bilo nekoč
Uporabniški avatar
test dummy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 485
Pridružen: To Jun 29, 2010 1:24 am
Kraj: lj
Avto: vw VR6

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne To Mar 04, 2014 11:22 am

test dummy napisal/-a:103 kW (140 konjev), no vsaj tolk jih je bilo nekoč

kaj, 34 konjev manj ima vr6 v t4 [smilie=blink.gif] ?
da ni dizel :wink: [smilie=zeppelin.gif]

v čem je fora, kaj ima drugače narejeno ?
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a Aleš dne To Mar 04, 2014 2:40 pm

T4 ma drugačno odmično, sesalni kolektor,računalnik,pa še nekaj stvari so prilagodili glede na njegovo težo. Drgač se moj 102 konjski vrti pr 130 n 3000 obratov končno hitrost mam tam nekje malo čez 160kmh ker je pač syncro, najlepš se pa fura 130-140 na tempomat [smilie=beer2.gif]
Pain is temporary ,glory is forever!!
Aleš
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: So Sep 17, 2011 10:41 pm
Avto: mk3 tdi syncro , t4 multivan syncro aufstelldach

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne To Mar 04, 2014 3:06 pm

jaz bi mu že not rival 2.9 vr6 not če bi ga mel :)
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a Marcel dne To Mar 04, 2014 4:43 pm

Ampak 2.9 ne gre not ker ni prostora za on kolektor sesalni.... a lahko js kok ta vžig "odkodiram"? :D sicer ma pa 172PS motor 40Nm manj od tega v multivanu ki ima 140PS in 280Nm :wink:
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a Steiner dne To Mar 04, 2014 5:29 pm

4m4t3r napisal/-a:jaz bi mu že not rival 2.9 vr6 not če bi ga mel :)

2.9 vr6 bloki ribajo na 6. cilindru.
Audi A6 Avant 2.5TDi Sold
Golf II wannabe GTi Parted
Golf II GTi RIP
Golf I 1.6D Sold
Golf II synchro Sold
Passat W8 Sold
Golf 3 VR6
Audi S3 Daily
Uporabniški avatar
Steiner
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Sr Okt 31, 2012 7:12 pm
Kraj: Wochein
Avto: Audi S3

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne To Mar 04, 2014 6:28 pm

Marcel napisal/-a:Ampak 2.9 ne gre not ker ni prostora za on kolektor sesalni.... a lahko js kok ta vžig "odkodiram"? :D sicer ma pa 172PS motor 40Nm manj od tega v multivanu ki ima 140PS in 280Nm :wink:


vidim, da ene podatke napačno ponavljaš, pa te moram mal popravit.
klasični vr6 z 2.800ccm ima 128kW, torej 174KM (128 x 1,36 = 174,08) :wink:

za navor sem pa tudi sam nekako pričakoval, da imajo T-ji višjega,
pa me je razlika vseeno začudila, ampak drži, 128kW ima 240Nm s pogojem da ima bencin najmanj 98 oktanov.
na 95 oktanih ima "le" še 235Nm (vsi podatki so iz sharanove bukle).


za prekodiranje imobilajzerja sem pa na hitro našel en link, samo ne vem če je ta prava generacija :?

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... U_Swapping
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a Marcel dne To Mar 04, 2014 9:24 pm

Ok hvala za popravek sicer tud nism bil prepričan ker nekje je tak nekje drugač napisano ker za različne trge so učas različne moči... Pa sej nevem če se mi da še s tem zdaj ukvarjat ker mam drugih pizdarij že polno glavo...
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a test dummy dne Sr Mar 05, 2014 11:28 am

ŽucMac napisal/-a:
test dummy napisal/-a:103 kW (140 konjev), no vsaj tolk jih je bilo nekoč

kaj, 34 konjev manj ima vr6 v t4 [smilie=blink.gif] ?
da ni dizel :wink: [smilie=zeppelin.gif]

v čem je fora, kaj ima drugače narejeno ?


ni dizel, je pa zanimivo, da je v homologaciji pod rubriko gorivo vpisan dizel, imam zarad tega vedno probleme na tehničnem, bo treba to enkrat popravit, pa še višino, ki je odkar sem ga spustil manjša od 190, hrvaške avtoceste imajo pa to za pogoj, da padeš v prvi razred.

tudi šobe vbrizga so drugačne
Uporabniški avatar
test dummy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 485
Pridružen: To Jun 29, 2010 1:24 am
Kraj: lj
Avto: vw VR6

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Sr Mar 05, 2014 4:01 pm

ja mam tud dize druge :) to da pa ni dizel je pa sam prednost kar se mene tiče. kok si pa spredi uredil da ti ne nabija skup gumice ko si ga znižal? za kolk si ga znižal? men jih čez večjo jamo vedno nabije kljub novim amortizerjem :S
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a test dummy dne Če Mar 06, 2014 12:13 am

znižal sem ga za cca 4,5 cm spredaj, zadaj pa naj bi bile vzmeti (Eibach) nižje za 40mm. Nikoli nisem imel nobenih problemov okrog gumic in nabijanja. Je pa avto kar trd, ampak meni to ustreza, če kakšne stare mame v zadnji vrsti sedijo včasih v ogledalu opaziš da jim malo proteze sname vsake tolko, drugač pa potniki ne komplicirajo, se mi zdi da se še boljše peljejo ker je veliko manj nagibanja.
Uporabniški avatar
test dummy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 485
Pridružen: To Jun 29, 2010 1:24 am
Kraj: lj
Avto: vw VR6

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Če Mar 06, 2014 5:04 pm

A mogoče veš kake barve oznako maš na prednjih fedrah? kolk maš nosilnost?
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorNapisal/-a test dummy dne Če Mar 06, 2014 10:53 pm

ne vem tega z glave (verjetno si mislil za amortizer), lahko pa preverim in ti sporočim
Uporabniški avatar
test dummy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 485
Pridružen: To Jun 29, 2010 1:24 am
Kraj: lj
Avto: vw VR6

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Moj avto

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov