Stran 8 od 9

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Pe Mar 14, 2014 11:32 am
Napisal/-a Marcel
aksa na menjalniku je debela 25mm in ima 23 zob. Vidim da ste nekateri prijazni in pripravljeni pomagat kar mi je res všeč!

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: So Mar 15, 2014 10:23 pm
Napisal/-a piko
Ene poširjene feltne za multivana imam viška v delavnici, če te zanimajo ;)

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Sr Mar 26, 2014 10:49 pm
Napisal/-a Marcel
eto dans po celi kalvariji sm urino not getribe ker sm prej iskal kuplungo in zdaj je končno ratal... zdaj pa nosilce , vzvode in vso inštalacijo pol pa počas na pot 8)

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Če Apr 03, 2014 8:41 pm
Napisal/-a Marcel
No dans pa sm naredo testno vožnjo ampak ne daleč :D kuplonga namreč drsi čeprav je nova lamela. A ma kdo podatek za kolk mm morjo vijaki stisnat potisno ploščo k vztrajniku ker ko sm deval skup mi je blo sumljivo da je mal mal lufta ko sm prislono potisno ploščo... drugač pa sm na pravi poti :D

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Če Apr 03, 2014 9:12 pm
Napisal/-a čare
Ponavad je takrat ko košara lamelo že rahlo zagrabi kake pol cm lufta med košaro in vztrajnikom,lamela pa debela cca. 8 mm.

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Če Apr 03, 2014 9:44 pm
Napisal/-a Marcel
no sej lamela je nova tak da tu ni uprašanje.

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Ne Apr 06, 2014 12:30 am
Napisal/-a Marcel
dans je končno zalaufo in peljal! mašina je neverjetno bolj živahna ko ni več priklopljen aut. menjalnik! tud u leru ko nabiješ. Prej je bla skoz lena in sm se čudil zakaj... zam to še morem ugotovit kateri rele je za aut menjalnik da prekine možnost užiganja če ni v "N" ali "P" ker zdaj on misli da je v "D" :S

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Sr Apr 09, 2014 11:20 pm
Napisal/-a Marcel
a mogoče kdo ve če obstaja možnost kalibracije števca? zdaj s tem menjalnikom kaže števec za ene 30 km/h preveč če pa dam onsenzor ki je na menjalniku od aut. menjalnika mam pa občutek da bi prav kazal ampak ima prekratko palčko(kvadratno) in pri večji hitrosti začne drset in kaže premalo...

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Če Apr 10, 2014 10:39 pm
Napisal/-a sablac
kuplung lajtnga drzi?

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Če Apr 10, 2014 10:48 pm
Napisal/-a Marcel
lajtnga drži! potisni ležaj je nov ampak ko z roko recimo držim pedal rahlo dol počas leze not tak da sm skor ziher da mam cilinder pri pedalu hin ker je bil suh ko sem kupo ta materjal za šaltvanje :) maš ti na tvojem še dobrega in al sploh maš hidraulično kuplungo?

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: So Apr 12, 2014 7:23 pm
Napisal/-a Marcel
Matej hvala za pomoč pri delih. Kuplunga dela in je mehka ko puter :) počas se mi bo še ta kibla začela dopadit čeprau je VW in ga ma rja rada :D

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Po Apr 14, 2014 10:11 pm
Napisal/-a sablac
rad pomagam.lp

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: To Apr 15, 2014 10:01 pm
Napisal/-a Marcel
sm opazo ja :) sej nevem če še ne bom prišo pogledat zadnjo levo čeljust ker mi ročna na njej ne dela. Morm videt če lahk mojo razdrem in obnovim al ne...

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: To Apr 15, 2014 10:46 pm
Napisal/-a sablac
ti kr ulet,sam da vozi.ps zvok auta mi je blazno vsec [smilie=auto.gif]

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: To Apr 15, 2014 10:53 pm
Napisal/-a Marcel
tud men se dopade ko zapoje šestak :)sam še morm probat z K&N :)

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Ne Apr 20, 2014 3:52 pm
Napisal/-a Marcel
Evo med temi prazniki ko ne smemo kao nič delat da ne vznemirjamo sosedov sm mal šel ritat drobnarije. Zadnjo levo čelust sm treniral s kladivom par minut po vzvodu za ročno in mal lubrikanta zram in že dela kot nova :) Začasno sem piknil gor inox dvojno cev na zaključku auspuha kar mu lepo pristoji ampak pride še podaljšek odbijača zadaj da skrijem tank od plina in izpuh(takrat bo treba zaključek pač nižje inštalirat). Vgradil sem tud konusni zračni filter ki se oglasi šele od 3000RPM dalje tak da za umirjeno vožnjo sploh ni moteč in pa seveda je bilo potem treba še naredit pregrado v motornem zalivu da motor ne sesa vročega zraka iz hladilnikov ampak svežega iz rež na desnem blatniku. Pol sem pa še mal uglaševal fršterkarijo in je blo dneva konc... Zabavno je pol ko v enem dnevu lahk popraviš več stvari ne pa da ti v enem tednu ne uspe niti ene rešit :D

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Pe Maj 30, 2014 10:46 pm
Napisal/-a Marcel
Danes je dobil tudi novo Bosch lambda sondo kar mu več kot očitno ugaja :) Zadnjič sem ga obul v primerne gume za njegovo nosilnost in malo večjih dimenzij (215/65/16) ju3 pa mu še zamenjam gumice na torzijskem stabilizatorju kjer je pritrjen na most da še tisti tk tk zgine potem bo pa zadeva že počas uporabna. aja pa klimo še morm napolnit ker mi je začela izklapljat zaradi premal plina...

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: To Jun 24, 2014 9:37 pm
Napisal/-a Marcel
No pa da dodam mal slikovnega materjala ker ga že dolg nism ker se ukvarjam skoz z nekimi sitnostmi in avto bo kmal cel nov kar je mehanike :D
ker je števc kazal narobe (za 20% premalo) zato ker je na tem menjalniku drugačn polž kot na AT in ni neke ajnfah varjante to odpravit drugač kot da sm sodelavki izrazo željo da mi oblikuje nove številčnce :)
Original
Slika
potem smo dal sprintat na belo mat foljo
Slika
in to nalepl na original številčnce
Slika
tud kazalce je blo treba pobarvat da je zadeva skladna
Slika
pol pa hit sestavit ker so se mi roke že tresle :)
Slika
no in takle zgleda v avtu
Slika
na obratomeru sm pa še ob enem zakril display za prikaz prestav za AT menjalnik...
Slike so slabe ampak so pa...

Umes je poštar prneso novo špulo aus dojčland
Slika
takle pa je to sranje okol diz...
Slika
do tega sranja pa je prišlo ker mam rad čist avto tudi tam kjer ga drugi ne vidijo
Slika
seveda pa je lepo če je čist tud na zuni 8)
Slika
in v kabini
Slika
no pa pokrovčki na platiščih tud morjo bit
Slika
Že pred časom pa sm naredo ležišče ki se dobro obnese
Slika
Slika

To bi blo na grobo za zadnja 2 meseca recimo drugače pa se dela na njem skos neki ker ni in ni konca pa tud če se mi nebi dal me on prisili da ga rihtam ker čene se tud vozo nebi :D

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: To Jun 24, 2014 9:45 pm
Napisal/-a Jurtz
lepo ohranjen, ni kaj... kako si pa tole ležišče izvedu? če prav vidim je spodaj luft?

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: To Jun 24, 2014 10:00 pm
Napisal/-a Marcel
Ma ni tak lepo ohranjen kot je videt... Rja ga daje ampak če bo volja in dnar in čas bo tud to sanirano... Postla je iz zadnje police(ki zdrži baje 120kg), na sredini je podrta klop(samo naslanjač se podre naprej), spredaj pa sem naredil kovinski okvir ki se spoji z naslanjačem klopi in ima 3 noge v sredini pa vezano ploščo. Je pa pod postlo dost prostora za razno kramo ki je v kampu ne manjka. Vso ležišče se sestavi v 5minutah in površina je popolnoma ravna. Nanj pa paše tud turbo maximus...

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 27, 2014 9:44 pm
Napisal/-a Marcel
Še ena puzla...
Slika
Radiator za potnike zadaj ki se nahaja na dnu avta. Neki je začel po antifrizu smrdet s časoma pa mal ga je zmanjkovalo in tud kako kaplco je kdaj potočo :)
Slika
Tu pa je razlog zakaj je smrdelo... Ven iz ohišja sm še spravo kak liter antifriza ker je bil še v onem delu ko je ventilator kjer je najnižje in nima nobenega odtoka :/ Zdaj se bomo pa greli!!!

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: So Nov 08, 2014 10:31 pm
Napisal/-a Marcel
po malem se skoz neki dogaja. Pripravljam se na vgradnjo sharanovih odmičnih in računalnika kar bo prineslo dodatnih 34PS. Glede na to da je pa glava portana in filter k&n se spodobi da je tud izpuh boljše pretočn. Mel sm dost težav z obliko ker pri tem avtu placa ni nikamor pri motorju.

Slika
Slika
Slika
Slika

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Po Jan 05, 2015 12:35 am
Napisal/-a Marcel
na zadnji dan v letu( kot je tradicija) Se je moj "vanč" predal s5 :D Kr naenkrat se je v sesalnem kolektorju znašlo olje in djed je pokadil na polno. Ob enem pa je okol ventildekla blo use mastno. Torej se je iz neznanega razloga naredil v motorju nek nadtlak in tak je sledilo... In vse to je blo pri ogretem avtu... No potem sem se odločo da itak morm podret motor do odmičnih in ko je blo tak daleč sem vgradil sharanove odmične(175 PS) in pripadajoč računalnik. Ob enem sem še vgradil izp. kolektor 6-1. Zdaj imam oddušek iz ventildekla v eno posodo da vidim če bo kaj olja se nabralo...
Avto gre občutno boljše in tud zvok je dobil bolj značiln VR6. Filter je že K&N ki se ga tud bolj čuje zdaj pa sledi še sam demontaža srednjega lonca in po potrebi gre gor tak z boljšim pretokom ampak upam da bo brez njega tud vredu...
Slika
takle je kolektor izpadel. Js sm zadovoln.
Slika
Downpipe pa je tud zadovoljivo izpadel

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: Po Jan 05, 2015 1:36 am
Napisal/-a Marcel
No očitno sm našel krivca. Js mam za oljne pare navadno gumjasto cev original pa je takale ogrevana in zanjič je blo -15 in je očitno to zamrznal in pritisk v motorju je neizbežn...
Slika

Re: Multivan T4 VR6

OdgovorObjavljeno: To Jan 13, 2015 9:08 pm
Napisal/-a Marcel
dans mi je ratal naredit custom auspuh. Sm zelo zadovoln z izgledom, glasom in karakterjem kompletnga izpušnega sistema! vsi trije dušilci so brez brekatov (samo perforirana cev in polnilo) enojni je fi60 tam ko gre pa v dva je pa fi50. Zaradi kolektorja očitno avto nima značilnega vr6 glasa ampak že mal spominja na BMW 6cyl :)

Slika