Pozdravljeni
Sem nov na forumu in po ogledu postov (večinoma onih z naslovm golf mk2) sm se odločil da vam predstavim še svoj "bolid".
Ker nism nek mehanik je bilo dod sedaj večino dela opravljenega na sami karoseriji (bolj učenje kot pa ne), zbiranje delov pa tud na motorju smo nekaj malega nardil.
No v glavnem vse se je začelo ko je spregu TAS-ovc.
Nabavli smo školjko italjanskega porekla (1.6, 55kw)zbledela že vendar brez rje. Žal je bil motor zanič zato smo dali notri kar motor iz trasovca ki je ravno tako bil italjanski (1.3 benz).
Sledilo je poliranje (zaradi takih in drugačnih razlogov) bolj iz firbca kaj se da nardit. Najprej z roko
Rezultat je bil presenetljiv
http://s26.postimg.org/fn2h8y10p/image.jpgVendar je po nekaj padavinah pokrov motorja že zbledel sledili so blatniki in vrata. Odločili smo se za barvanje prednjega dela.
Po velik časa prebitega na forumih sm se odločil da bom še enkrat spoliral komplet avto tokrat strojno.
Sledil je zadnji širok odbijač z snemljivo vlečno kljuko (vedno kaj prav pride).
Po dolgem času so sledile še original hella meglenke ter maska z daljinkami z rdečim robom. Daljinke so bile oprane tud iz notranje strani (steklo) da se odstrani meglica ki je verjetno vsem dobro znana. Ma se je splačalo
Pleharce za poletno obutev (sm mislu da bo slabše izpadlo) ter od country-ja zadnje luči. Luči smo spolirali da so dobile lesk:)
Mal photoshopiranja pol pa v nabavo:)
Pozimi me je zeblo. Bolezen večina golfov druge generacije. Vse spucano in na novo predihtano hajca ku k***a
Letošnji žled
Menjava gum prilka za detajliranje kolotekov.
Zamenjal smo še vezno ob tej priložnosti sm poravnal še linije na levi strani spredaj.
Zmontiral meglenke odbijač je ponaredek podaljšek original (2 uri upasavanja ma so ko ulite)
Trenutno stanje
Glede motorja smo dal not 5. brzinca ter mu zamenjal vse semeringe tok da je zdaj suh. Edin problem je zloglasni pierburg.
Plani za naprej ?
V garaži se mi tole valja na žalost z CE1 inštalacijo.
sam ga bom verjetno dal naprej ker so baje to zelo problematični motorji oz. občutljivi. (motor je letnik 89' KR) Možnost imam dobit 1.8 carb motor (66kw, 90PS, najmanj dela) ki bi ga potem lahko predelal v digifanta najbolje bi bilo dobit komplet GTI PB motor z inštalacijo ter računalnikom ter z pumpami sam vem do so to že dokaj redke stvari.
Kakorkoli že komentarji so dobrodošli lahk me tud mal usmerite kako naprej al naj rihtam tega ventilarja al se ga znebim pa raje dam not digifant (pb). V vsakem primeru se ga bo komplet prebarvalo v baza-lak (tornado red) ter dobil bo GTD 90' spec. look.