WV Golf 1.9 TDi 4 Motion
Objavljeno: Če Sep 15, 2016 12:21 am
Pred časom kupil dolgo pričakovan avtomobil - sorodnik ga je imel in sem čakal na vrsto dokler ne bo pomladil avtoparka da se ga polastim. Avtomobil od prvega pardon drugega lastnika (imela sta ga sin in oče od prvega dneva) ko sem ga kupil je števec imel 194000 km in nekaj drobiža. Avtomobil ima GTi opremo - športno podvozje ( beri 20 mm nižjie težišče zaradi fabriških 20 mm nižjih vzmeti ) Sedemnajst inčna platišča Speedline kot Golf GTi in notranjost od GTi - ja.
Karoserija ima sedaj 204000 km a motor je bil zamenjan pri 80000 v garanciji zaradi fabriške napake in poškodbe / kupljen in vseskozi servisiran pri Porsche Dodič - Podgrad .
Prvo sem naredil veliki servis na motorju zaradi starosti zobatega jermena - zamenjal sem tudi vse ostale tekočine !
Lotil sem se v glavnem obnavljati dotrajane sklope, tako da sem zamenjal komplet vse gume , nosilce motorja , stabilizatorje in silent bloke po podvozju / da izničim lufte , menjal nosilce roke zadaj / ker so bili rahlo pregniti ... zamenjal sem tudi vzmetenje in vgradil T/A Technik Gewinde .
Zadnja prema je dobila 20mm distančnike in daljše vijake - ker grdo izgleda guma toliko oddaljena od roba v notranjost blatnika ... spredaj ni bilo potrebno . Zavore ( sprednje ) sem zamenjal z zavornimi čeljustmi in diski od Audi S3, ki so malo večje in bolje opravljajo svoje delo. Motor je dobil re-map na 183 km in BMC zračni filter, nekaj je padlo tudi v EGR - tako da ne more več smetiti notranjosti motorja . V glavnem do kakega večjega posega ko bo šel vztrajnik ali turbina bom ostal na tem set-up-u kasneje pa nameravam dat če bo shodil sedanji kak večji fen in močnejšo sklopko z enomasnim vztrajnikom . Sklopka ne drsi . Še.
Nasploh avtomobil je bil v dobrih rokah - ohranjen je v celoti zelo dobro - za 13 let staro krsto kar odlično !
Vgradil sem Alpine multimedijski radio - čakam še na ojačevalca zvočnike in sub ( verjetno bo prinesel konec leta dedek mraz ) ...
Karoserija ima sedaj 204000 km a motor je bil zamenjan pri 80000 v garanciji zaradi fabriške napake in poškodbe / kupljen in vseskozi servisiran pri Porsche Dodič - Podgrad .
Prvo sem naredil veliki servis na motorju zaradi starosti zobatega jermena - zamenjal sem tudi vse ostale tekočine !
Lotil sem se v glavnem obnavljati dotrajane sklope, tako da sem zamenjal komplet vse gume , nosilce motorja , stabilizatorje in silent bloke po podvozju / da izničim lufte , menjal nosilce roke zadaj / ker so bili rahlo pregniti ... zamenjal sem tudi vzmetenje in vgradil T/A Technik Gewinde .
Zadnja prema je dobila 20mm distančnike in daljše vijake - ker grdo izgleda guma toliko oddaljena od roba v notranjost blatnika ... spredaj ni bilo potrebno . Zavore ( sprednje ) sem zamenjal z zavornimi čeljustmi in diski od Audi S3, ki so malo večje in bolje opravljajo svoje delo. Motor je dobil re-map na 183 km in BMC zračni filter, nekaj je padlo tudi v EGR - tako da ne more več smetiti notranjosti motorja . V glavnem do kakega večjega posega ko bo šel vztrajnik ali turbina bom ostal na tem set-up-u kasneje pa nameravam dat če bo shodil sedanji kak večji fen in močnejšo sklopko z enomasnim vztrajnikom . Sklopka ne drsi . Še.
Nasploh avtomobil je bil v dobrih rokah - ohranjen je v celoti zelo dobro - za 13 let staro krsto kar odlično !
Vgradil sem Alpine multimedijski radio - čakam še na ojačevalca zvočnike in sub ( verjetno bo prinesel konec leta dedek mraz ) ...