Ta avto je foter kupil iz salona neke korejske znamke avtomobilov, ker ga je tam nekdo dal v ceno za čisto novega korejca
Zanj smo odšteli 400 000 sit , kar za moje pojme sploh ni bilo dosti. Te avte je baje uvažal iz mehike en tip iz Rogaške Slatine, ki je uvažal tudi mehiške golfe. Nov je takrat stal okrog 17 000 takratnih nemških mark, kar je bilo precej denarja, saj se je za ta denaer dobilo polota in skoraj že golfa 3 . Baje so res bili nekakkšni problemi z homologacijami in avtov ni prodal veliko , od tega vem v sloveniji za 2 kabrija(vijolčnega in zelenega), 2 zaprta (metalno zelene barve) in enega metalik srebrne(se pravi našega). Avtomobile ki jih ni prodal naj bi poslal nazaj v državo izvora in se preusmeril samo na uvažanje golfov(to je zgodba ki jo je o tem avtu vedel povedat prejšnji lastnik) Mi z homologacijami in podobnimi zadevami dozdaj na tem avtu še nismo imeli opravka, imamo pa vsako leto veselje na tehničnem pregledu, ko vrli mojstri merijo izpušne pline, pa jim zaradi oblike izpušne cevi to še nikdar do zdaj ni uspelo.
Poraba motorja se giblje med 7 in 9 litri. Se pravi 7 relacija 8 mesto poleti, 9 mesto pozimi. nikdar ne pride pod 7 ali nad 9,5. Avto je zanimiv za vozit. Sovraži obrate, pospeševanje prekine blokada nekje na 4200 obratih. ima pa ogromno navora, podobno kot bi vozil dizla. 4 prestava vleče praktično od 40 km/h dalje, vse do najvišje hitrosti nekje 140 km/h. Speljevanje v 2 ni problem pravtako kot tudi vožnja na štandgasu v prvih treh prestavah. Ker varčevalni ukrepi ne poznajo meja, ta hrošč greje samo na robih sprednje šipe, ne premore nobenega kroma, kaj šele kake drugega luksuza. Tudi pri zvočni izolaciji so zelo varčevali in avto je znotraj zelo glasen. Foter avto uporablja dnevno zadnjih 6 let. in stvar ne povzroča problemov. Razn par zadev, ki so umrle verjetno prav zaradi izbire materijalov.
Ĺ e slikica motorja(cevi za gretje so že menjane in nameščene tako kot se spodobi)
in še notranjost, ki ji ta slika dela krivico ker je v živo mnogo lepša