neki malega novosti.
- strut bar
- seleni od cupre
- zadnji lonec Magnaflow + cupralike nastavek
- gibljiva cev za CAI
Da napišem obrazložitev zakaj tako... Problem imam ker mi avto že od novega med 1800 in 2200 obrati pri pospeševanju precej vibrira in oddaja precej čuden zvok. Po posvetovanju s parimi mehaniki smo prišli do sklepa da treba menjat zadnji lonec, ker ima ta originalni pač tako resonanco. Garancije na to mi ne priznajo, pa tut nisem se trudu kej velik ker bi blo po moje spet isto pol. Zato sem se odloču da menjam lonc na svojo roko. Če bi ga vzel pri novaku bi me prišel sam lonec okol 100€ in bi po dveh letih prerjavel, tale je bil pa 120€ in ima doživljensko garancijo ker je iz inoxa. ma pa tuv, tako da ga bom brez problema homologiral. Drugje po svetu je to že stalna praksa športni lonci na dizlih pri nas je pa to še vedno "tabu". Jebat ga bom pa spet neki "posebnga"
Če drug zadnji lonec ne bo rešil problema bo pa potrebno zamenjat še gibljivo cev. Tisto bom menjal pa kar pod garancijo, ker je skupaj s katalizatorjem. Bom poročal če bomo problem rešili in pa ko bo zmontirano posnel kakšen je zvok dizla s športnim zadnjim loncem. (sosed ma akrapoviča na fergusonu pa bomo primerjal)
Če koga zanima tak zadnji lonec PM meDrugo je gibljiva cev... Avto ima za zajem zraka samo eno 5cm široko in pa 1cm visoko odprtino. To je po moje premalo. Zato bom tole cev speljal od rež pri meglenkah direktno na airbox. Spet malo probavanja bo tole. Pride še športni filter v roku 3h tednov. Če bo kj razlike ne vem, ampak probat ni greh pravjo.
Treba bo enkrat še zadnji swaybar, da bo podvozje tako kot more bit, ampak zaenkrat mi ni za dajat še 150€ za eno "železno palico"
Še slike da ne bom samo nakladal v prazno.
Jutri dobim še pobarvane pokrovčke, v kratkem bi mogli bit tut distančniki. Ja, do 15.3. bo še pestro.