ja ja saj smo na isti valovni dolžini
problem rata samo na homologaciji, ko sem pred leti homologiral 8x15 za mk2 ni blo nobenga problema (ožje gume in feltne so gledale izpod blatnika), naslednjič slišim od kolega mel en kup problemov ker je bla feltna izpod blatnika (glede na to da je priložil original TUV, kot ga zahtevajo na homologaciji), ko sm kupoval nove feltne se pozanimam kako je glede spredaj-zadaj, mi je bla predstavljena že povedana zgodba (zadaj širša guma samo pod pogojem da mam zadej pogon) in teh zgodb je še malo morje.
Samo dokler bojo oni od mene zahteval papirje (TUV) in bo v teh papirjih jasno in razločno pisalo, da so feltne testirane za moj avto z takimi ali drugačnimi gumami, takih ali drugačnih širin felt, al bojo gledela feltne ven ali nebojo mi jih bojo vpisali v kartonček pa če se postavjo na glavo ali pa naj država naredi svojo ustanovo ala TUV, DEKRA itd... da bojo podajal svoja strokovna mnenja (testiranja, A-test....) kam in kaj paše oz. zakaj ne, dokler se bojo pa šli samo rekla kazala oz. vse nekaj na pol napisanega bo pa taka zmeda kot je zdaj.
...ko zakoni fizike izginejo, in ko adrenalin zamenja kri..... Golf GTI G60