Tale moj projekt se je pričel z nakupom septembra lani. Avto sem normalno pripeljal domov, potem pa se je začel nekoliko razširjen veliki servis. Ker je cilindrov 2x več, kot pri povprečnem avtu, sem primerno količino časa preživel v garaži.
Pa začnimo na sredi: takle je zgledal malo po registraciji, eno leto nazaj:
Notranjost glede ohranjenosti ne pušča nobenih želja odprtih - vidi se, da so se v preteklosti v avtu večinoma vozili v oblekah:
Dokaz, da gre v prtljažnik vsaj eno truplo, je moja senca:
Par slik velikega servisa:
začetek:
nove so bile vse gumice, semeringi, napenjalci, rolce in jermeni na poti do teflonov (ja, 32 jih je
):
se že sestavlja nazaj:
konec je blizu, zato se je malo tresla roka:
Eden od vzrokov, zakaj velik servis velikega motorja veliko stane
Potem je praktično celo leto sledila uporaba, avto je kljub letom zelo zanesljiv.
Ker je pri moji mulariji zelo priljubljen, sem moral hčerki zrihtati varnostni pas, da je lahko na sredi klopi varno privezana (serijsko je tam dvotočkovni pas):
V prid varnosti so tudi prišli novi amortizerji:
Akcija je bila tako hitra, da skoraj nič nisem slikal:
Na jesen sem obnovil še BBSke in nataknil nove čeveljce (slike sledijo, ko shrani.si spet pričen migati)
Kar se tiče zgodovine je avto bil kupljen v SLO za potrebe Državnega zbora (1.lastnik), kar se pozna na par dodatkih (nosilci za zastavice, avtotelefon, dodatne sirene, el.napeljava, ...), naslednja lastnica je bila ženska iz LJ, potem pa je po kratkem postanku pri kolegu - bil je uradno Ribičev (znan po R32 Biturbo) za par dni - pristal pri meni.
Glede stroškov registracije je V8 najceneši avto pri hiši, čeprav so Sharan (predstavitev pride na vrsto), Mazda in Twingo na 50% bonifikacije ( oldtimer V8 je na 90%popusta ).
LP,
Milan