Fabia RS

Podforum za predstavitve vaših Volkswagen in Audi vozil

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a DS71 dne Ne Apr 24, 2011 12:35 pm

najs :)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1966
Pridružen: Če Feb 05, 2009 9:51 pm
Kraj: Il. Bistrica
Avto: zoom zoom

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Ne Apr 24, 2011 12:44 pm

lepa. sam bele petkrake speedlinke bi ji pa še malenkost bolj pasale 8)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a DogsBody dne Ne Apr 24, 2011 11:07 pm

Jurtz imaš prav, sej želja še kar ostaja bomo vidl kako bo za letos bo ostala takšna kot je.
Uporabniški avatar
DogsBody
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 180
Pridružen: Ne Feb 19, 2006 12:14 am
Kraj: Trbovlje
Avto: Seicento CUP

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a DogsBody dne Pe Jun 17, 2011 9:48 pm

Ena nova malenkost, nalepil sem nalepke Monte-Carlo, ki jih dobiš na novi Fabii Monte-Carlo serija.

Slika

Slika

Slika
Uporabniški avatar
DogsBody
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 180
Pridružen: Ne Feb 19, 2006 12:14 am
Kraj: Trbovlje
Avto: Seicento CUP

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a DogsBody dne Pe Dec 09, 2011 7:22 pm

Počasi ampak res počasi nabiram kose za nadaljnjo dodelavo podvozja.

Zadnji zgornji stabilizator
Slika
Uporabniški avatar
DogsBody
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 180
Pridružen: Ne Feb 19, 2006 12:14 am
Kraj: Trbovlje
Avto: Seicento CUP

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a DogsBody dne Ne Feb 19, 2012 10:15 pm

Spet neki novga, Seat Sport strut bar.

Slika
Uporabniški avatar
DogsBody
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 180
Pridružen: Ne Feb 19, 2006 12:14 am
Kraj: Trbovlje
Avto: Seicento CUP

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Ne Feb 19, 2012 10:19 pm

Kako je kej z višino avta? ...ker se mi zdi da ni šel lih neki dol.
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a DogsBody dne Po Feb 20, 2012 9:06 am

Je šou dol ene 3cm.
Uporabniški avatar
DogsBody
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 180
Pridružen: Ne Feb 19, 2006 12:14 am
Kraj: Trbovlje
Avto: Seicento CUP

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Po Feb 20, 2012 10:16 am

Kakšna je kej razlika v vožnji s temi gornjimi stabilizatorji?
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a DogsBody dne Po Feb 20, 2012 1:23 pm

Po pravici povedano, nekak je nisem občutil, glede na to da so že Bilsteini zelo velika sprememba v legi vozila in vožnji, mogoče malenkost še bolj direkten volan v ovinku.
Uporabniški avatar
DogsBody
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 180
Pridružen: Ne Feb 19, 2006 12:14 am
Kraj: Trbovlje
Avto: Seicento CUP

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a Tine dne Po Feb 20, 2012 6:35 pm

Ej, ta zadeva me pa muči že odkar sem svoj strut bar montiral - če je zmontiranost tega v praksi dejansko sploh moč zaznati. Majkemi da bom enga lepega dne zadevo vzel dol, pelal par krogov, zmontiral nazaj in ponovil vajo. Boste zvedli izsledke.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a fritz dne Po Feb 20, 2012 6:44 pm

mislim da pri vseh nas navadnih smrtnikih z navadnimi avti plus minus 50 km
in voznji plus minus 120 km/h
vsi ti strutbari igrajo samo vizuelno igro. in dodaten balast na avtu.
govorim vkljucno z mano, da si ne bo kdo kaj narobe interpretiral...

pa saj karoserija sama ni iz silikona, da bi se kar zvijala pri normalnih
hitrostih na normalnih cestah. saj obstajajo norme, ki jih povecini
izpolnjujejo avti ko pridejo na trg.

verjamem, da vsak koscek prispeva k celoti, ampak tile strut bari so pri normalnih avtih
pri normalni in tudi malo agresivnejsi voznji bolj na dnu lestvice dodatkov na avtu.
da se ne bi slepili same sebe, je najbolje da si ze v osnovi nalijemo cistega vina.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Po Feb 20, 2012 6:48 pm

fritz napisal/-a:pa saj karoserija sama ni iz silikona, da bi se kar zvijala pri normalnih
hitrostih na normalnih cestah. saj obstajajo norme, ki jih povecini
izpolnjujejo avti ko pridejo na trg.



A da ni? ...zapelj avto z enim kolesom na pločnik pa pejt mal fuge pomerit :wink: S tem, da med vožnjo delujejo na avto še večje sile.
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a Tine dne Po Feb 20, 2012 7:05 pm

Jep, vsaj za mojga vem da se precej zvija, na kar opozarja tudi z zvočnim signalom [smilie=zeppelin.gif] škripanje tesnil okol vrat je ogabno. Ampak vseeno - nisem prepričan, da bi se med vožnjo razlika opazla.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a fritz dne Po Feb 20, 2012 7:22 pm

eh, zdaj bomo pa z enim strutbarom resili zadeve.
normalna karoserija je za normalno uporabo.
karoserija od katere fabrika zahteva vec, je fabrisko dodatno ojacana.
karoserije ki so namenjene extremni uporabi pa so extremno ojacane.
je treba se vse kaj prej postorit na normalni karoseriji preden pride do montaze strut bara.
in ce se zvija, pa kaj? kaj ni mogoce to tovarnisko narejeno z dolocenim namenom ?
saj to je isto kot z bushi....le zakaj neki tovarna original stavi v originalu gumo?
sicer pa, vsak ma svoje poglede na to. me prav nic ne moti.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Po Feb 20, 2012 7:44 pm

fritz, pri teh tvojih razlogih si pozabu vzet v zakup tudi ekonomijo. Če bi tovarna dosegla 100% togost avta za enak denar alpa sam 10% višjo vrednost, verjemi, da bi bli avti vsi 100% togi ...o selenih ne bomo, ker je guma daleč cenejša od kakih modernejših materialov...in potem tovarna nebi imela dodatnega zaslužka z prodajo nadomestnih delov :)

...nisem napisal, da en strut bar nardi nov avto, ampak sigurno pomaga, toliko bolj pri znižanemu avtomobilu, kjer se zaradi spremembe nagiba rok in kota amortizerja sile na stiku s karoserijo povečajo prečno ...če se že ne opazi med vožnjo pa sigurno pomaga karoseriji, da jo tako hitro ne 'zmaha'.
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a DogsBody dne Po Feb 20, 2012 9:48 pm

Uf ste se pa razpisal. Ce bi bla zadeva tako slaba jo nebi montiral noben. Definitivno je kaksen plus mogoce bi pa strut prisel bolj do izraza na serijskem podvozju ker sedaj je ze vse tako trdo da mogoce res ne opazim razlike. Zdej pa dost o tem je drug projekt na vrsti je vodna pumpa rekla da ma dost in jo bo treba menjat.
Uporabniški avatar
DogsBody
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 180
Pridružen: Ne Feb 19, 2006 12:14 am
Kraj: Trbovlje
Avto: Seicento CUP

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a piko dne Po Feb 20, 2012 10:13 pm

fora te povezave je samo ta, da ko zbiješ levo stran, ti zategne še desno in obratno. Mar ne?
Uporabniški avatar
piko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 1:50 pm
Kraj: žiri
Avto: MB C220cdi, VW Scirocco II

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Po Feb 20, 2012 10:22 pm

Mah ce ti potegne se kontra stran, bos itak avto zamenjal, kot pa stukal tak pleh. :wink: Jst ga na moj avto ne dam sam iz razloga, ker je treba pleh vrtat.
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a fritz dne Po Feb 20, 2012 10:29 pm

no dogsbody, dokler ne nacnes teme o vodni pompi, se par besed, ko se je ze lih vnelo.

jinx, nisem rekel da si napisal da strut naredi nov avto, niti nisem pozabil na ekonomijo.
hocem povedat, da imajo avti za normalno uporabo na normalnih cestah dolocene stvari predpisane.
in dolocene s strani tovarne in med to sodi tudi ne-togost karoserije in ostalih gumi-delov.
to pa med drugim tudi zato, da v roku garancije avto ne razpade na prafaktorje, zaradi varnosti pa se
kaj bi se najdlo.

in ja, poleg togosti, strut bar v avtu pripomore tudi k temu, da se v primeru nesrece v javnem prometu
sile absorbcijskih con drugace porazdelijo in blablabla....
pa nisem zdaj svetnik, ampak tako je. tudi jst ga imam. zato ker je original.
% togosti vec pa ne obcutim zaradi prenzijonisticne voznje :) . ampak to je ze druga zgodba.
lpf
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a Slicker dne Po Feb 20, 2012 10:57 pm

jaz lahko povem iz svojih izkušenj, pa čeprou kdo ne verjame. pri ibizi mam enak seat sport strutbar in se ne pozna praktično nič, mogoče malenkost manj odskakuje čez luknje. pri golfu se pa pozna ZELO. s sprednjim je avto precej bolj vodljiv in se bolje pelje v ovinem, prav tako se lepše pelje čez luknje. zmontiral sem tudi zadnjega, ampak je bilo tako trdo da sem ga po enem tednu odstanil, ker se ni dalo peljat. pri novejših karoserijah, verjamem da ne pozna. pri starih jetri, vključno z mojim golfom pa se še kako pozna. kdor ne verjame naj proba.
Uporabniški avatar
Slicker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1210
Pridružen: Po Maj 28, 2007 2:15 pm
Kraj: okolica Trebnjega
Avto: Golf VR6

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a Fleko dne To Feb 21, 2012 9:31 pm

Če je že glih debata o prečnih povezavah in kodi, bi sam nekaj dodal. Sam imam Škodo Felicio, ki je imela zadaj vlečno kluko. En dan sem jo dal dol. Pri hitrejši vožni se je poznalo, da ''rit ni več tako trda'' najbolj se je pa poznalo pri vožnji napošrek.
Aja pa še odkar ni več kluke gor se sliši kako krivi zadnji del.
Se pa čist strinjam s Slicker-jem na novih avtih se to nepozna veliko ker še karoserije niso ''zluftane, zjahane,...'' , kakor pri starih jetrih.
Get LOW - no matter HOW
Uporabniški avatar
Fleko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So Jul 30, 2011 6:19 pm
Kraj: okolica Domžal
Avto: Bavarc

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a super98 dne Sr Feb 22, 2012 10:11 am

@fleko: to je zarad rje :mrgreen: :mrgreen:

@dogs body: nice car... parkrat sem peljal RS-ko, še v cajtih ko sem se prevažal z 330d bavarcem. pa sta bila tam-tam
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a no_name dne Sr Feb 22, 2012 11:13 am

@slicker

Da nisi zamenjal "strut bar" s stabilizatorjem ?
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: Fabia RS

OdgovorNapisal/-a fritz dne Sr Feb 22, 2012 1:39 pm

ne, ni.

toliko odgovorov kot je naklepanih tu bi lahko ze novo temo odprli.
seveda se pozna. zgoraj sem hotel samo povedat da je vsak avto narejen za svoje namene.
in je zvijanje karoserije namenoma skonstruirano. vsaka zadeva ki se jo doda povlece za sabo drugo
zadevo ki jo je treba dodat. potem se tu pojavi vprasanje street legal ali ne, in kaj to prinese
za sabo in na kaj vpliva in kasne posledice ima.
jst verjamem da ce golfa 1.3.6 zapeljes na plocnik lahko meris fuge. pelji pa edition one.
razlika v tockah je tri proti ena. fabrika je pac namenoma naredila razlicno togo karoserijo.

strut bar na avtu - stvar posameznika.

zdaj ko se je naredilo lepo vreme in sonce, bi prav pasala sem noter spet kasna lepa slika
sveze oprane crne fabie na soncu.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Moj avto

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov

cron