BeniNorc napisal/-a:zdej sem šele vidu da si iz rudnika. mislim da sem te že ene 2x srečal s tam golfijom na rudniku.. enkrat pri supernovi, enkrat pa pri rutarju, prejšnji teden.
GTI 8V digi napisal/-a:Aha pol čip pa to ni treba.
Kaj pa to, ker mi kaže vodo skooz pod polovico olje pozimi pade na 75 celzija ali manj. Porabe ne kaže a cevka je priklopljena. P neki cajta so se mi km resetirali na 0 zdej že neki cajta normalno dela.
fritz napisal/-a:google : blauetacho + digifiz + scirocco
am ja sej za ta avto mam v načrtu porabt nekje 10 000€...
GTI 8V digi napisal/-a:Najprej izjava iz nekega foruma...
Serijski GTI-evi.
Golf 2 GTI 8V Kat.
79kW/107 KS, 0 – 100 km/h 10.3 sekunde, maksimalna hitrost 186 km/h
Golf 2 GTI 8V
82kW/112 KS, 0 – 100 km/h 9.7 sekund, maksimalna hitrost 192 km/h
Golf 2 GTI 16V Kat.
95kW/129 KS, 0 – 100 km/h 9.0 sekund, maksimalna hitrost 200 km/h
Golf 2 GTI 16V
102kW/139 KS, 0 – 100 km/h 8.6 sekund, maksimalna hitrost 209 km/h
Golf Rally G60
118kW/160 KS, 0 – 100 km/h 8.8 sekund, maksimalna hitrost 213 km/h
Golf 2 GTI G60 Kat
118kW/160 KS, 0 – 100 km/h 8.3 sekund, maksimalna hitrost 216 km/h
Nato me pa še zanima, katerega izmed treh, loncev-katalizatorjev je treba odstranit za dodatno moč 1. ,2. ,3. ???
fritz napisal/-a:am ja sej za ta avto mam v načrtu porabt nekje 10 000€...
10 000 eur je velik denar. in glede na to da si napisal da imas namen toliko vlozit, ne razumem
zakaj sprasujes acom otroske zadeve in se ubadas z nekim odstranjevanjem delov izpusnega sistema.
izpusni sistem je komleksna zadeva ki je pogojena s tem kar je spredaj. ce hoces vedet kaksen izpusni sistem bos imel
moras vedet kaksen motor bos zlozil in kaj sploh hoces od motorja. pa smo ze pri menjalnikku in se naprej pri zavorah.
vsaka malenkost malenkost pripomore, ampak na tapravo osnovo.
zato zacni na zacetku in ne na koncu.
lpf
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov