Ti dam kako sliko iz arhiva......
Prvo temeljito čiščenje ko je prispel v Slovenijo
hmmm zanimivo zdej sta oba pr'fari
pol je bil vmes trefen, in ker se mi klarglas luči dopadejo super fajn so itak prišle z mano nazaj v Slo. sploh na to barvo se mi osebno zdi da pašejo fenomenalno.
prvo samo original hella klarglas
In itak potem ko vse nakupim da Inpro ven luči od G4 xenon look, in itak jih je blo treba kupt sm se namatral da sem jih dobil, ker so ble vse z tistimi BMW-jevimi krogci razen pol je prišla ena serija ven brez, drago za popizdit samo končni rezultat potem še z vgrajenim xenonom odlično, ni blo važno a je bil dež, megla, sneg pred avtom je bilo svetlo
Tukaj ene zadnjih slik, tudi že zamenjano podvozje.
Lohk ti povem še malo zgodovine, ker mislem da nisva osebno nikol govorila okol tega. Pripejan je bil Iz Italije okolica Benetk, v Slo sem bil prvi lastnik, nikoli karamboliran, pleh v odlčnem stanju nič rjav gniv....to vsi vemo da je pri mk3 zlata vredno. Takoj ko je bil registriran se ja na njemu naredilo kompleten servis z original deli. Še isto poletje mi je crknu kompresor od klime, sem kupil pri MPI-ju original novega ter vse dihtunge ter sušilec. Od takrat pa do prodaje je avto delal BP. In tudi kasnejša lastnica je zmerom prišla v Idrijo po dele ter olje za servis.
Res škoda da ga je dobila tista toča pred leti dol v Šempetru, je rekla da se ni imala kam skrit sama cesta in travniki res škoda. Nimaš kej ko bi bil vsevedež nebi bil revež.
Naj ti dobro služi kot je meni, in čim več varnih km.
LP
Dejan