sam z manšetami pa res nimam sreče, spet dobil napačne in šel zamenjat jasno,
in pazi to (isto kot z manšetami zgloba), dobil poleg pravih manšet še nekaj drobiža nazaj, ker so ta prave cenejše
ecola, da bom vedel za drugič (čez 300.000km bo treba spet menjat
), origi-manšeta volanske letve:
tole je pa prava nadomestna iz IST-a:
ker mi nekaj ni všeč s temperaturami, sem preveril še senzorje:
- rumeni (4-pin) daje signal števcu temperature v armaturi in vklaplja dodatno električno vodno črpalko.
probal s fajercajgom, brez kontakta, črpalka se vklopi.
- modri (2-pin) daje podatke ECU-ju, tak da ta ve kaj in kako pripravljat mešanico benza in zraka
- rjavi (4-pin): brez njega se ne vklopi kompresor klime in če mu je prevroče, vžge še tretjo hitrost ventilatorja na hladilniku. yap, vr6 ima tri brzine ventiliranja zraka na hladilniku
sprobano s fajerzajgom, ona se pali in piha na vse pretege.
in še termostikalo na hladilniku, dvo-brzinsko:
- mala brzina se pali na 95°C in ugasne na 84°C, velika brzina štarta pri 102°C in ugasne pri 91°C.
sprobano na šporgetu, zadeva vklaplja obe hitrosti, torej naj bi delala.
Pojma nimam zakaj se avto (pre-)greva na AC proti Italiji, po mestu nobenih frkerjev, po lojblskih klancih tudi ne.
In ker se mi vr-popoldnevi zavlečejo v noč (in zmanjka časa za gti-popoldneve),
sem s krapom ugasnil eno fajn baterijo (ki je svetila ku pri norcih), da bom ja prej zaključil s šravfarijo.
taktika uspela, včeraj zaključil ob 11-ih ponoči in v popolni temi šel spat