1968 hrošč

Podforum za predstavitve vaših Volkswagen in Audi vozil

Re: 1968 hrošč

OdgovorNapisal/-a fritz dne Po Apr 11, 2011 9:56 am

tistih pet drotov se pa lahko tudi sam lotis.
al pa dobis donatorsko instalacijo jo postimas in zamenjas.
al pa paleta sixpackov, pa ti stajerci naredijo :D
ker ce bos iskal "majstra" najbrz ne bo glih poceni...
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: 1968 hrošč

OdgovorNapisal/-a Mahne dne Po Apr 11, 2011 11:37 am

Ja, avtoelektrika ni glih moje področje, pa še žmigavci mi ne delajo in se ne bi rad vozil ne vem kam. Po besedah avtomehanika, kamor sem ga peljal pogledat, pa se žice pregrevajo in menda ni daleč od možnosti požara.
Zato bi raje videl, da se naredi kot je treba, in bo potem mir en čas.
Uporabniški avatar
Mahne
Novinec
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe Mar 18, 2011 10:25 am
Kraj: Ljubljana

Re: 1968 hrošč

OdgovorNapisal/-a Vlado dne To Apr 12, 2011 10:00 pm

Mahne napisal/-a:in menda ni daleč od možnosti požara.


Hrošč novi ni bil daleč od možnosti požara.
Boxer power!!!
Uporabniški avatar
Vlado
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 618
Pridružen: So Feb 02, 2008 12:45 am
Kraj: Maribor
Avto: Victor,Robinson, Buhtelj,Orter

Re: 1968 hrošč

OdgovorNapisal/-a majkl dne Sr Apr 13, 2011 12:37 pm

Uporabniški avatar
majkl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 11:23 am

Re: 1968 hrošč

OdgovorNapisal/-a eugene dne So Apr 16, 2011 10:25 am

Mahne napisal/-a:Čoha že zdaj v skrajnih legah, res pa je da imam gor gume 165 R15. Nizkoprofilne gume mi ne zgledajo najbolj, pa tudi avto je že zdaj dosti nizek - ne toliko za pogledat, ampak za vozit pa kar. S tem da je nastavljen najvišje kar gre na nastavkih na premi, se pravi so samo spindli naredili svoje.

Takole zgleda, to je s polnim tankom, med blatnikom in gumo je recimo pol centimetra lufta.

Slika


Bi treba malo zožat premo. Je kolotek kaj širši z znižanimi premniki glede na original? Mislim, je opazno?
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 1968 hrošč

OdgovorNapisal/-a Cox dne Ne Apr 17, 2011 1:11 pm

Pa kam v totem blatu .. z ožanjem preme ?neke 165/65 al pa 155 gume pa reseno ... se ni treba zaj vsakega avta razrezat pa nazaj skup zasvasat pa diplomirat ob tem zravn ...
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: 1968 hrošč

OdgovorNapisal/-a Mahne dne Po Apr 18, 2011 9:28 am

Bi treba malo zožat premo. Je kolotek kaj širši z znižanimi premniki glede na original? Mislim, je opazno?


Prema je zožana za 5cm, kolotek pa naj bi bil širši za 0,5 cm (premniki so CB Performance, za bobne).
Uporabniški avatar
Mahne
Novinec
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe Mar 18, 2011 10:25 am
Kraj: Ljubljana

Re: 1968 hrošč

OdgovorNapisal/-a Samo. dne Po Apr 18, 2011 10:42 pm

mislim, da inženirji ki so delali hrošča niso tako merili mm kot jih sedaj merite... vzameš premo, prerežeš, daš gor gume 165/65 15 ali 155/56 15 165/55 15 .... pač kar nekje ugodno najdeš spustiš in dokler ne zabiješ v vsako grbino na cesti ne kompliciraš in se veselo voziš okrog. :wink:
Praise the lowered!
Uporabniški avatar
Samo.
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 488
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 9:35 pm
Kraj: Šmartno ob Paki
Avto: 1200j, Typ3 variant, Golf 1 d

Re: 1968 hrošč

OdgovorNapisal/-a Mahne dne To Apr 19, 2011 9:32 am

Tako je!
Tak kot je zdaj je meni popolnoma v redu. Zdaj debatiramo samo še zaradi baby fuchs felten, ker sem nekje omenil, da bi zaradi drugačnega ET-ja verjetno bolj čohalo po blatnikih, ker se to že zdaj z serijskimi feltnami dogaja (v dokaj nemoteči meri).

LP
Uporabniški avatar
Mahne
Novinec
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe Mar 18, 2011 10:25 am
Kraj: Ljubljana

Re: 1968 hrošč

OdgovorNapisal/-a Cox dne To Apr 19, 2011 11:19 am

Ne razumem zakaj vztrajaš pri tej dimenziji gum, ce pa je resitev z drugo dimezijo tak preprosta da bolj nebi mogla bit.
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: 1968 hrošč

OdgovorNapisal/-a GOMK316V dne Če Apr 21, 2011 1:40 am

Zakaj zakaj, zato ker z temi gumami zgleda original :D
GTI je v redu star ali nov.
TDI je pa za reveze ker pije ful premal.
Uporabniški avatar
GOMK316V
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2618
Pridružen: Sr Jan 21, 2009 9:30 pm
Kraj: V narocj Gorenskh planin
Avto: Golf3 16v,vw Käfer 1300 1968

Re: 1968 hrošč

OdgovorNapisal/-a Cox dne Če Apr 21, 2011 4:48 pm

Ne ne zgleda original, niti to da zglea original ni dobra lastnost ...
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: 1968 hrošč

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne To Maj 31, 2011 8:35 pm

tale hrošč se je pa pred pol ure (ob 19-ih) pri Jelenu peljal mimo mene (jaz pa peši-bus) :D

sem lih gruntal kjet bi koga snel, da bi dal za pivo...
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: 1968 hrošč

OdgovorNapisal/-a Mahne dne Sr Jun 01, 2011 12:24 am

Ja res je! Pa še peljal sem se brez kakšnega posebnega namena, en krog do Kranja in nazaj, tako da bi te lahko pobral. No če se še kdaj vidimo, pa gremo na en pir. [smilie=beer2.gif]
Uporabniški avatar
Mahne
Novinec
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe Mar 18, 2011 10:25 am
Kraj: Ljubljana

Re: 1968 hrošč

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Sr Jun 01, 2011 12:13 pm

si mi lih iza hrbta prišel, zato te prej nisem videl :?

sem zgleda prehitro hodil iz šetvida domov, če bi šel z normalno brzino, bi se lih na križišču srečala... ajajaj :D
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: 1968 hrošč

OdgovorNapisal/-a The Boris dne To Jun 07, 2011 1:14 pm

Zakaj ? :shock:
Uporabniški avatar
The Boris
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 989
Pridružen: Sr Mar 03, 2010 1:29 pm
Kraj: Podčetrtek
Avto: VW Hrosc 1200, VW Polo 6N, MB W114 250C

Re: 1968 hrošč

OdgovorNapisal/-a Mahne dne Če Jun 09, 2011 11:45 am

Najbrž misliš zakaj sem dal avto v prodajo, ne zakaj nisem dal ŽucMac-u za pir? :D

Zaekrat samo to: človek brez novih načrtov je mrtev človek!
Uporabniški avatar
Mahne
Novinec
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe Mar 18, 2011 10:25 am
Kraj: Ljubljana

Re: 1968 hrošč

OdgovorNapisal/-a The Boris dne Pe Jun 10, 2011 12:40 am

Ja zarad oglasa :D
Uporabniški avatar
The Boris
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 989
Pridružen: Sr Mar 03, 2010 1:29 pm
Kraj: Podčetrtek
Avto: VW Hrosc 1200, VW Polo 6N, MB W114 250C

Prejšnja

Vrni se na Moj avto

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron