e hebi ga jurtz, cox ni imel za avto, pa je kupo ponaredek
daj ti najprej primakni v tole temo kaksne slike tega polota, bomo lazje debatirali.
saj ne vem niti kaksne barve je. pa da ne bomo gledali samo sliko une kocije gor na vrh
za odbijace in dimenzije so ti ze odgovorili. spegle imas zrihtane, z ostalimi dvemi zadevami
je pa po moje tako, da so medsebojno povezane. definitivno pa so kot harmonika.
kar se tice kvalitete in denarnega vlozka. o amortizerjih, vzmeteh in gewindah je blo ze ogromno napisanega.
daj malo predelaj pa sporoci kolko si pripravljen za ta poseg odsteti denarja. namrec za tricente znizat avto s
kvalitetnimi sustami ti je isto kot vzet nizje proracunske gewinde. na homo moras vsakem primeru, plus temnenje
sip katero bos itak tudi moral homologirat, pa potem homologiras istocasno se 15-ke. ne bo lih nek ekstra velik strosek
vec. lih sem videl da super prodaja ena 15 col platisca. razmisli malo in poglej kolko te pridejo 14col gume napram enim
klasicnim 195/50/15. svoje case so ble 14 gume kar drage, kako je zdaj ne vem. preveri.
hocem rect, da bos v vsakem primeru moral naredit homokartoncek in it na homologacijo.
zdaj ena dve al tri stvari ne spremenijo prav dosti zadeve.
zal se pri svetovanju vedno vse zacne in konca pri financnemu vlozku, ki ga je doticni pripravljen vlozit.
kar razpisi se malo. pa se en faktor. prebral sem da naj bi imel ta avto se ene dve leti. ce ga mislis menjat,
je vprasanje tudi kaj se ti sploh z omejenim proracunom splaca vlagat, ce ni to to kar si zelis imeti.
lpf