Na avtu se do marca ni kaj dosti delalo, le kakšen redni servis ali dva
. Nato pa sem se nekega večera, malo utrujen, malo se mi je mudilo, avto rahlo
naslonil na skalo
Levo kolo sem zabil v kolotek
. Ampak še vedno sem lahko samostojno zapeljal na prikolico
Tu se moram zahvaliti prijateljema, ki sta mi pomagal s traktorjem in ročno pomočjo, da sem avto spravil do delavnice.
Odstranjeno kolo
Seveda sem že vnaprej nabavil nove dele: levo roko, za vsak primer spodnji zglob na vilici, volansko spono, in levi amortizer. Amortizerja sta bila menjana leto in pol nazaj, zato sem kupil samo levega. Vendar mi ga po razstavitvi najbrš ne bi bilo potrebno zamenjati, prav tako volanske spone in spodnjega zgloba na vilici (jabolčni zglob
) ampak sem zamenjal vseeno, preventivno. Ob premontaži pas em opazil da je zvito pesto
, tu se moram zahvaliti Nevednežu, ki mi je prodal drugo pesto. Ko se pripeljem domou, opazim da je v njej zanič ležaj
ura pa skoraj pol osmih zvečer, super trgovine zaprte. Nič probal sem, in uspelo mi je prestaviti starega
, ki je držal vsaj še 10.000 km kolikor sem avto imel
. Zložim skupaj, kolo prevrtim na roke in opazim da se zatika
, jej zvita volanska letev.
Naslednji dan je sledila demontaža prednjega mosta, da se prepričam o moji teoriji, pojavil se je problem, enega od vijakov je zagrabila rja v puši od mosta
, vendar sva to s starim očetom rešila
, most sem med šasijo odrezal in pušo nazaj navaril. Volansko letev pa sem dobil pri Betovtonu, hvala! Isti dan sestavil, in zvečer sem se že peljal