da nebote mislili da spim kot vecina ostalih ki se vam niti neda objavljat slikic..
da opišem v kateri fazi sem trenutno jebani
že dolgo imam željo mojiga audia predelat iz 5 v 6 gang..ker je tudi serijsko obstajal še je želja tolko večja bla..kot sem že objavljal sem imel doma 6 gang getribe z oznako ARX a prešnji lastnik je reko da neve v kakšnem stanju so ker jih niti sam ni imel na avtu..sma pač menjala neke dele pa sem dobo potem te getribe,ampak malo v dvomih sem bil če bi se spuščal v v to al ne na koncu sem se
so pa kar redka zadeva te getribe so ble vgrajene v audi 100 in a6 c4..torej prvi pogon in 6 gang..mojemu pa zelo manjka šesta posebaj zdaj ko sem ga čipiral in katalizator odprl..pride hitro na 130 in potem visoki obrati nekje 2800..že moteč glasn motor..jaz sem pa precej na avtocesti in padla je odločitev da dam v avto te getribe ki sem jih imel doma..prvi problem se pojavo če hočeš dat te getribe v avto potrebuješ kompletni menjalniški mehanizem od 6 ganga..ker od pet ni niti malo podobn..5 gang getribe imajo eno štangico 6 gang pa dve..rikverc je drugač itd..tak da sem skoro ta mehanizem iskal polni dve leti..in potem ga najdo v celju..ded mi zmontiral komplet iz avta to kaj sem rabo in mi dal v škatlo..(50€)..kuplunga je bila tak že na koncu in sem nabavo komplet kuplungo semering za getribe novo olje in ostale dele..
mehanizem..
in prešnji tedn se zmenima s kolegom da to vse skup menjama..in hop getribe ble doli..za primerjavo..
so 6 gang kar večje in tudi težje
tu sn tudi moral vse narazn vzet..to še je 5 gang mehanizem..
6 gang..
torej vse skup lepo zmontirama..med montažo sma naletela na težavo rikverc konektorja kateri je drugačen med 5 in 6 gang..5 gang ma nek širok konektor in tudi sam dva kabla gor..6 gang pa tisti standart štirikotni vag konektor z dvema pinoma..to smo hitro predelali..problem med montažo rato ko sn ugotovo da nosilci na menjalniki niso med sabo enaki..luknje ma menjalniku ne pašejo da bi recimo vzel iz 5 gang na 6 gang nosilec..meni pa majnkal desni..sma vseeno dalje vztrajala in zmontirala brez desniga samo da vidima če so getribe dobre al ne če sem bil že tak daleč..zmontirama vse lepo skup..probna vožnja še je kar šel..prvi problem rato ko sn prestavo v peti in šesto..menjalnik je tulil kot tisti stari avtobusi če si kje zadaj sedo..kot da bi direkt ču zobnike al lagere pojma nimam..vglavnem je lepo pel..dobro..za ta dan dovolj..grem prespim..drugi dan testna na avtocesti..prenosi so fenomenalni..taka harmonija med motorjem in getribami sem dobo veselje do avta kot da bi si npoviga kupo
..prestave do pete so malenkost krajše..recimo prej v peti je imel pri 130 /2800obratov zdaj je imel pri 130/2750..ko sn pa dal v šesto pri 130 pa kar pal na 2200 obratov..majka res!! probam kak nabira in kar 220 pa še kar dalje bi..super res..se zapeljem iz avto ceste v krožniga preko avtoceste v drugi neke mi padne kot v ler potem pa normalno dalje..spustim gas in v drugi prestavi direkt zašrotalo nekaj..in zdaj vsakič ko spustim v drugi prestavi gas šrota zobnik po zobniku..ful glasno..tak da volja tisti dan do avta pala direkt na nula..sem kar začel po avtonetu gledat za drugimi avti..prespim par dni ravno blo novo leto vmes sem lepo pil skozi da sn si razčisto v glavi kak pa kaj naprej..in odločitev pala da grem iskat druge enake getribe..
seveda pri nas nula..ful težko..v avstriji najdem tri komade..vsi od mene 300km vstran..enemu pišem mail sms nedosegljiv človek..včeraj zvečer zagledam ta tretje getribe v Linzu..pišem mail takoj odgovor..se zmenim in danes vjutro leto po njih..v največjem snegu bla res muka..ampak upam da se splačalo..pubec mi rekel da imajo getribe 220.000km preoženih prodaja pa zato ker mu na avtu ftrgalo zobatiga..do zadnjiga lepo delale getribe..180€..getribe so res videt v totalno tovarniškem stanju in nič kaj ne spuščajo olje..proti onim ta prvim se vidlo da bila vsepovsod že dihtmasa in nevem kaj vse že gor prčkano..
tu pa nekaj slik iz poti..
in nove getribe poskus številka 2..in upam da pri njem tudi ostane
tu mam zdaj namen menjat spet semeringa in olje..potem pa montirat mislim da nasljedni vikend
molite za mene hehehe
aja če se bo kdo kdaj spuščal v tak projekt..druga vse paše..polosovine ostanejo..cilinder za sklopko je tudi enak..potisni ležaj in to vse okrog kuplunge je enako..vijaki pašejo pri motorju..niti auspuha ni treba dol vzet..potrebuje se samo oba nosilca ki sem jih zdaj k sreči dobo zraven..predelat kabel za rikverc..pa kompletni mehanizem od 6 gang..in je toto