Pozdravljeni favdlovci! Da vam podrobneje predstavim svojo malo raketo.Gre se za golfa letnik 94 GTI 2E motor v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom. Od dodatne opreme nima skoraj ničesar razen 2x airbag, električni šibedah,servo, električne špegle in original Zender zadnji spojler. Tintirane original vse šipe(nevem sicer če je to dodatna oprema ampak ok ). Sem dejanski 2 lastnik, avto sem dobil od mame in ima prevoženih samo 98 tisoč kilometrov. Avto je komplet znižan z supersport gewindami, zadnji Novak izpušni lonec z dvojnim nastavkom od bmw x5 in zaenkrat sposojene 16" toora platišča . Zaenkrat je sanirana rja na podnu vozila. V kratkem bom zamenjal še oba praga in levi blatnik ki je spodaj pregnil. Slike niso najbolše kvalitete ker so narejene s telefonom. Kritike, pohvale in predlogi so zaželjeni.
Za ležerno vožnjo je najbrž avtomatika OK, športnega je pa najbrž bolj malj pri teje kombinaciji motorja in menjalnika.
Kaj pa poraba???
Drugače si pa sigurno srečnež če je bila mama 1. lastnik in ima avto realne km.
Pa srečno vožnjo.
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Če ga hočeš gonit moreš dat na ročni način ker ma res dolge prestave. Naprimer druga prestava gre tam 105kmh in je za čez kakšne ovinke lih taprava. Poraba je tam okoli 10-11l če ga tiščiš je še večja.
old volkswagens never die,they just get lower ---------------------------------------------------------- luža pod starim avtomobilom je švic od konjev -----------------------------------------------------------
Ja poraba je res ogromna. Verjetno je to zaradi avtomatskega menjalnika. Sem ga že hotel menjati za ročnega pa so mi rekli da je preveč dela za to naredit.
The best engine in the world is the vagina.It can be started with one finger,it is self-lubricating,it takes any size piston and it changes its own oil every four weeks. It is only a pity that the management system is so fucking temperamental. Dr.H.O.K.
hmm, glede na to, da je TŰV samo za 7,5'' in ne za 9'', potem zgleda niso "prav za golfa", vsaj 9" ne in ravno te so lahko problematične.
The best engine in the world is the vagina.It can be started with one finger,it is self-lubricating,it takes any size piston and it changes its own oil every four weeks. It is only a pity that the management system is so fucking temperamental. Dr.H.O.K.
Kolega ma na ibizi 95 letnik 9J zadaj pa 215 gume, ki so ful našponane pa mu ne drajsa pa se mi zdi da ma ibiza manjše koloteke. Jst bi dal 225/40/16 zadaj.
ni problem v 9'' felgi, temveč v ETju le-te... ET35+ ne bi smel imeti problemov(no, edino če potem drsa kaj na notranji strani), medtem ko manjši ET je pa vprašljiv... za ET15 sem skoraj prepričan da je NO-GO, te imajo ET20, sam imam recimo na svojem korliju zadaj 9'' ET30, kar je že skoraj preveč oz. je na tanki meji... poglej malo slike v moji temi glede tega, pa boš videl.
The best engine in the world is the vagina.It can be started with one finger,it is self-lubricating,it takes any size piston and it changes its own oil every four weeks. It is only a pity that the management system is so fucking temperamental. Dr.H.O.K.
No po dolgem iskanju sem čisto po naklučju zvohal tele feltne pri kolegu.Širina je 8j et nevem kolko je ampak ne drajsa ama čisto nič Gume so pirelli p zero nero 205/40/17. Pripenjam še eno fotko več jih bo ko bo avto opran. Lp
Mam na novo preoblečen volan z srebrnimi šivi, nov srednji lonec (prej ga sploh nisem mel), nove sachs podloge spredaj(akrona ne kupim v življenju več zdrži 10k km pa je fertik) in naredil sem servis na 110000km. Puščat mi je začel izpušni kolektor in to na dveh koncih tako da je že naročen TA technik športni. Upam da ga čimprej dobim ker ma zdaj zvok kot kosilinica
old volkswagens never die,they just get lower ---------------------------------------------------------- luža pod starim avtomobilom je švic od konjev -----------------------------------------------------------