Tako!
Kot obljubljeno, poročam glede mojega VR6 in dodajam nekaj malega slikovnega materiala.
Najprej povzetek vzdrževanja od zadnjega sporočila:
- že jeseni menjan elektromotor sprednjih brisalcev s pokrovom (drago!)
24.02.2014 opravljen servis pri 189.015km (Bosch servis Arčon):
- menjava olja (Shell Helix Ultra 5W40) in filtra olja (Bosch)
- menjava zavorne tekočine DOT 4
- dolitje hladilne tekočine (0.2L)
- menjava obeh xenon žarnic (Osram D2S) z nastavitvijo snopa luči
- pregled stanja mikrojermena - OK!
- podmazovanje tečajev vrat, tesnil ter tečajev strešnega okna
- čiščenje dušilne lopute na vsisu
- merjenje izpušnih plinov in test zavor - OK!
Dva dni za tem je brez težav opravil tehnični pregled.
- ponovno sem kodiral ključa
- novo tesnilo spodnjega dela antene (staro preperelo)
Še dan za tem je dobil novega lastnika. Ostaja v družini, z njim se bo vozila naša mati (to je že drugi avto, ki ga je podedovala od mene).
Glede tehničnih zadev, ki jih bom še uredil v kratkem:
- menjava Haldex modula (še vedno javlja napako), celoten nadomestni Haldex (most, diferencial, črpalka in modul) je že nabavljen (odstranjen s poškodovanega vozila)
- preventivna menjava zavornih cevk spredaj in zadaj
- menjava podtlačne cevi ojačevalnika zavor (majhna razpoka, slišen rahel šiš, začasno sanirano)
- menjava čepa filtra olja (bil je pretesno privit in se je deformiral)
Pred predajo sem avto še enkrat pošteno očistil, od mene pa gre na original 16'' Brands Hatch platiščih.
Slike najinega 'zadnjega' druženja v vlogi lastnika:
Material za čiščenje:
Nekaj poslovilnih slik po čiščenju:
Nove xenon žarnice:
Slike z zadnjega daljšega izleta v jeseni (pogrešal ga bom
):
Tema lahko ostane odprta, avto je, kot rečeno, še pod mojo 'kontrolo'.
Upam tudi, da ga uspem pripeljati na naslednje srečanje!
LP. Luka
P.S.: BBS niso naprodaj, ker so ostale pri meni za naslednji 'projekt', ni VAG, a bom objavil ob priliki eno slikico.