LukaK napisal/-a:Kar se Golfa tiče, je bil v zadnjem času oprvljen zgolj redni servis (Arčon, Renče):
- olje Mobil1 5W40 in filter olja
- filter zraka (K&N) čiščenje
- filter kabine
- polnjenje klime
- kontrola podvozja in manjše popravilo na sprednjem mostu (par vijakov je bilo odpuščenih)
LukaK napisal/-a:Malce dvigam temo.
Na tem mestu bi izkoristil forumaško znanje in prosil za nasvet.
Ker predvidevam, da je na avtu še originalno (športno) podvozje, se mi zdi smiselna menjava vseh štirih amortizerjev ter vzmeti. Zanimajo me vaša mnenja in morebitne izkušnje na tem področju, ker ponudba je relativno velika, razpon cen pa tudi.
LukaK napisal/-a:Avto mora namreč opravljati vsakdanje naloge, pripeljati me mora tako na trajekt Jadrolinije kot v zgornjo Baško grapo k stari mami..
Gloga napisal/-a:LukaK napisal/-a:Avto mora namreč opravljati vsakdanje naloge, pripeljati me mora tako na trajekt Jadrolinije kot v zgornjo Baško grapo k stari mami..
Verjemi, da za v Baško grapo ne rabis avta višjega od 8cm
Gloga napisal/-a:LukaK napisal/-a:Avto mora namreč opravljati vsakdanje naloge, pripeljati me mora tako na trajekt Jadrolinije kot v zgornjo Baško grapo k stari mami..
Verjemi, da za v Baško grapo ne rabis avta višjega od 8cm
nalim napisal/-a:Trši stabilizatorji skoraj ne vplivajo na udobje, le nagibanje v ovinkih se drastično zmanjša, da o odzivnosti na volanu ne govorim.
fritz napisal/-a:z vecjo colazo bo razmak se zmeraj enako velik. bo treba lih spustit. ni druge.
LukaK napisal/-a:nalim napisal/-a:Trši stabilizatorji skoraj ne vplivajo na udobje, le nagibanje v ovinkih se drastično zmanjša, da o odzivnosti na volanu ne govorim.
To je res, vendar ima pri omejenem proračunu trenutno prednost menjava amortizerjev (eden je namreč 'umrl'), kasneje pa bom gotovo razmišljal tudi v tej smeri.
super98 napisal/-a:Zanimiv in lepo opremljen avto. Kakšne so kaj zmogljivosti?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov