VW Golf IV V(R)6 4M

Podforum za predstavitve vaših Volkswagen in Audi vozil

VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a LukaK dne Pe Maj 27, 2011 12:44 am

Pozdrav vsem!

Že dalj časa spremljam forum (ta je na zavidljivo visoki ravni) in končno sem si vzel nekaj časa, da na kratko predstavim svojega prvega VW.

V družini smo sicer doslej imeli: Hrošča 1200, Golf Mk1.5 1.3, VW Passat 3B 1.8T, VW Passat 3BG 1.8T in nazadnje še VW Passat B6 3.2 V6 Individual (lastnik vseh navedenih moj oče), tako da je bilo verjetno zgolj vprašanje časa, kdaj bom tudi sam zaplaval v te vode! :wink:

Z dekletom sva v začetku leta iskala vsestransko uporaben avto in slučajno naletela na v naslovu omenjenega Golfa, in to v domačem kraju. Po ogledu, testni vožnji in daljšem pogovoru z lastnikom, sem se relativno hitro odločil za nakup (februarja letos).
Avto je sicer iz Belgije, jaz sem (mislim da) 4. lastnik, prevoženih ima nekaj čez 150.000km, glede na izpis in posvet pri Avto Batič realnih, naj tudi ne bi bil resneje poškodovan (v podrobnosti pa tega nisem preverjal).

Iz slik bo verjetno bolj jasno, zakaj se mi je prikupil:

Slika

Slika

Slika

Slika

Po mojem mnenju posrečena barvna kombinacija, ogromno opreme ter nasplošno lepo ohranjen avto. 8)

V zadnjih 6-ih mesecih pred mojim nakupom je bil opravljen redni servis + komplet menjava zavor spredaj in zadaj z zavorno tekočino, kupljena nova baterija, menjan ESP senzor za longitudinalne pojemke, vgrajen panelni K&N filter ter nameščene zimske pnevmatike Goodyear UG 7+ na za V6 model originalna platišča 16'' Bugatti oz Brands Hatch.

Neposredno po nakupu pa sem sam poskrbel še za: menjavo cevi za servo in hladilnik, olja v menjalniku ter olja in filtra v Haldex-u, diagnostiko (bp), menjavo 'štangic' stabilizatorjev, stikala za utripalke, popravilo zadnje desne kljuke, menjavo obeh sprednjih ležajev in pest ter še nekaj malenkosti. Dokupil sem sprednje zavesice, nove Bosch aerotwin brisalce, predelno mrežo prtljažnega prostora (zaradi prevoza psa) in posebno 'deko' za sam prtljažnik.

V marcu sem od uporabnika na forumu (petrenelj) dobil 16'' platišča Le Castellet z letnimi pnevmatikami Goodyear Excellence (ki so sedaj naprodaj), v začetku maja pa nas je Golf zapeljal na udobno in neproblematično turo do Brača in nazaj. Spodnja slika je iz Karlobaga na poti domov (stara dobra magistrala!):

Slika

Nedavno pa se je pojavila še relativno ugodna priložnost nadgradnje obutve (oglas sem ponovno zasledil na forumu), kar sem s pridom izkoristil, tako da je izgled avta trenutno takšen:

Slika

Slika

Slika


V ostalem: Z avtom sem zelo zadovoljen, sem namreč ljubitelj atmosferskih agregatov in za vsakodnevno uporabo je VR6 pravi balzam, za vse čute. Zmogljiv je dovolj, poraba je zelo sprejemljiva, skratka z njim se rad [smilie=auto.gif] !

V prihodnje bo potrebna nadaljna obnova podvozja (leva sprednja roka/puša grdo škripa, tudi blažilniki niso več sveži), korekcija nekaj bušk s parkirnih prostorov, kontrola izpuha (zdi se, da nekje zadeva ne tesni 100%) in, seveda, redno vzdrževanje, morda še ena politura.

Upam, da se kaj vidimo, če ne prej, na kakšnem srečanju. [smilie=beer2.gif]


P.S.: Drugače sem bil doslej večinoma lastnik Fordov, dva sta še vedno registrirana na moje ime:

1. Ford Focus ST170 l.2004/5 (lastnik od novega):
Poletni izgled: Slika

Zimski izgled: Slika

2. Ford Fiesta 1.3 SX l.1992 (dejanski drugi lastnik), po nakupu Golfa sem jo prepustil mami:

Slika

Hvala za ogled in lep pozdrav vsem. :D

Luka
Forced induction...just say no! =)
Uporabniški avatar
LukaK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To Jan 11, 2011 12:40 am
Avto: VW Golf IV V6 4M

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a BruM dne Pe Maj 27, 2011 12:51 am

pozdravljen med nami norci :wink: ...zgleda zelo lepo ohranjen golf..lepo ga neguješ...naj ti lepo služi [smilie=auto.gif]

lp
BruM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1400
Pridružen: Po Avg 03, 2009 12:35 am
Kraj: >>obala<<
Avto: mercedes 500sec

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a fritz dne Pe Maj 27, 2011 3:41 am

ta tribarvna kombinacija je odlicna, ne samo posrecena.
glede na vse opisano, je avto najbrz res ok.
le zakaj mi je poznano ozadje na sliki :D

lpf
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Pe Maj 27, 2011 12:22 pm

Ni kej, prvo kot prvo je avto tak kot mora bit, kombinacija motorizacije in opreme je vrhunska. Tile V6 so mi vedno delovali taki uglajen iavtomobili. ...s kombinacijo feltn si pa sam dodatno zadel v polno 8)

Naj ti dobro služi in obilo užitkov v vožnji :wink:
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a Ježek dne So Maj 28, 2011 12:55 am

Verjetno imaš enega najsrečnejših psov :lol:
Lep je tale golf :)
Stuck back in time..
Uporabniški avatar
Ježek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1459
Pridružen: To Jan 04, 2011 11:54 pm
Kraj: Velenje
Avto: Mk1

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a MERKLIN dne So Maj 28, 2011 12:38 pm

Zelo lep! V začetku leta sva z uporabnikom Davorinom_Z prečikirala cel slovenski trg kaj se tiče V6 ki so bile takrat naprodaj.
Zadeva je zelo žalostna in tak primerek ki si ga lastiš je prava tombola. Mogoče bi si še lahko omislil kakšno športno vzmetenje.
Naj ti služi še naprej!
Uporabniški avatar
MERKLIN
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 746
Pridružen: Ne Feb 18, 2007 3:11 pm
Kraj: Štajerc
Avto: VW Corrado G60

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a LukaK dne Po Avg 29, 2011 10:01 am

Malce dvigam temo. :wink:
Brez zamere, ker je prispevek brez slik, te bodo na voljo kmalu.

Kar se Golfa tiče, je bil v zadnjem času oprvljen zgolj redni servis (Arčon, Renče):
- olje Mobil1 5W40 in filter olja
- filter zraka (K&N) čiščenje
- filter kabine
- polnjenje klime
- kontrola podvozja in manjše popravilo na sprednjem mostu (par vijakov je bilo odpuščenih)

Avto še naprej reče kot se spodobi, v kratkem bo števec pokazal 160.000km. :D

Se je pa nekoliko predčasno (zadevo sem namreč planiral za pomlad) oglasila potreba po osvežitvi podvozja. Sprednji levi amortizer je namreč 'spustil dušo' in menjava v kratkem je zdaj neizbežna.

Na tem mestu bi izkoristil forumaško znanje in prosil za nasvet. :mrgreen:
Ker predvidevam, da je na avtu še originalno (športno) podvozje, se mi zdi smiselna menjava vseh štirih amortizerjev ter vzmeti. Zanimajo me vaša mnenja in morebitne izkušnje na tem področju, ker ponudba je relativno velika, razpon cen pa tudi. :-P

Najprej se bo potrebno odločiti za klasično ali nastavljivo (gewinde) podvozje. Po kratkem iskanju sem našel sledeče klasične (ne-gewinde) izdelke (od najcenejšega do najdražjega): TA technix, AP, Vogtland, Weitec, KW, Eibach+Bilstein komplet. Taisti proizvajalci, seveda za cca. 200-300€ na komplet več nudijo tudi gewinde, ki pa jih, roko na srce, za vsakdanjo uporabo, ne potrebujem (razen, če bi ob menjavi letnega in zimskega kompleta platišč/pnevmatik dvakrat na sezono nastavil še višino :wink: ).

Kaj naj k izbranemu kompletu še dokupim? Verjetno štoperje (če niso vključeni), domlagerje ipd... Je morda zdaj, ko bo podvozje že razstavljeno, smotrna tudi menjava puš?

Za morebitne odgovore in tudi konkretne informacije o dobaviteljih sem vsem že vnaprej hvaležen (po potrebi bom objavil v vprašanje še v podforumu 'podvozje'). [smilie=beer2.gif]

Lep pozdrav. Luka [smilie=auto.gif]
Forced induction...just say no! =)
Uporabniški avatar
LukaK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To Jan 11, 2011 12:40 am
Avto: VW Golf IV V6 4M

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a BureK dne Po Avg 29, 2011 10:47 am

lahko bi naročil silent bloke od Poliurethan-a, domlagerje po potrebi ampak če že menjaš potem kupi neke nemške, ne italjanske. iz poliurethana lahko dobiš tudi puše za končnike stabilizatorja/ev par se splača menjat.

amortizerje bi ti jaz osebno prisrčno z najboljšim nameon predlagal ene dobre Bilstein-e, ni nujno da so rumeni...lahko tudi vzameš une malo bolj "navadne" in v kombinaciji z nekimi H&R ali Eibach vzmetmi bo tole pravi užitek v vožnji.

več stvari kot boš menjal, in boljše stvari ko boš vzel, več časa bo trajal lep filing na volanu in predvsem najpomembnejše je, da ne bojo lufti ali da ne škripa nekaj kot pri kripah :)
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Po Avg 29, 2011 11:15 am

LukaK napisal/-a:Kar se Golfa tiče, je bil v zadnjem času oprvljen zgolj redni servis (Arčon, Renče):
- olje Mobil1 5W40 in filter olja
- filter zraka (K&N) čiščenje
- filter kabine
- polnjenje klime
- kontrola podvozja in manjše popravilo na sprednjem mostu (par vijakov je bilo odpuščenih)
[smilie=auto.gif]



glede na to, da imaš šestaka, me zanima kako si kaj zadovoljen s tem oljem ?
kolko ti je računal polnjenje klime ?

in srečno vožnjo še naprej [smilie=auto.gif]

:D
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a LukaK dne Po Avg 29, 2011 11:49 am

Pozdravljen!

Ad olje: Zaenkrat teče motor zelo lepo, gladko, tudi ob hladnem zagonu, vrti se brez težav pri ogretem. Od servisa pred cca. 4.000km ni spil niti kapljice. Tudi od prejšnjega intervala do sedaj vmesno dolivanje ni bilo potrebno.:wink:
Gradacijo mi je priporočil Arčon (pravi, da ima z Mobil1 dobre izkušnje, jaz osebno sem pri svojih vozilih doslej uporabljal Motul). Sicer gre pa lahko (če lahko verjamem uradnim VW podatkom) v VR6 baje tudi 10W40 ali 5W30, a ima 5W40 pač svoje prednosti. :wink:

Ad klima: Polnjenje je bilo okrog 65€, piha pa tako, da lahko dobiš ozebline. [smilie=biggrin.gif]

LP. Luka [smilie=auto.gif]
Forced induction...just say no! =)
Uporabniški avatar
LukaK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To Jan 11, 2011 12:40 am
Avto: VW Golf IV V6 4M

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a nalim dne Po Avg 29, 2011 10:38 pm

LukaK napisal/-a:Malce dvigam temo. :wink:

Na tem mestu bi izkoristil forumaško znanje in prosil za nasvet. :mrgreen:
Ker predvidevam, da je na avtu še originalno (športno) podvozje, se mi zdi smiselna menjava vseh štirih amortizerjev ter vzmeti. Zanimajo me vaša mnenja in morebitne izkušnje na tem področju, ker ponudba je relativno velika, razpon cen pa tudi. :-P


Predelavo podvozja prični s H&R stabilizatorji (mislim, da bi morali ustrezati isti, kot za R32 in Audi S3).
Po tem se boš sam odločil, ali rabiš nižje/trše vzmeti. :) Velika verjetnost je, da ti bo pri teh kilometrih počila zadnja serijska vzmet (klasičen dogodek na tej platformi) in boš iskal rešitev.
Več kot 30mm nižje vzmeti zahtevajo tudi krajše blažilce, kar je dodaten strošek, zaradi katerega se splača premisliti o kvalitetnih gewindah, ki v najvišji nastavitvi ne znižajo avta preveč.
Spuščanje avta ti bo podrlo optiko spredaj in zadaj, negativni nagib koles je sicer dober za lego, a slab za notranjo stran gum tistih, ki se večinoma vozijo naravnost. ;)
Uporabniški avatar
nalim
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 220
Pridružen: Če Nov 19, 2009 2:53 pm
Kraj: okolica MB
Avto: OOOO | \X/ | *

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a LukaK dne Po Avg 29, 2011 10:56 pm

Hvala za odgovore!

Tudi glede na vse povedano, se za podvozje, ki bi drastično nižalo težišče in povečalo togost, zaenkrat najbrž ne bom odločil. :wink:

Avto mora namreč opravljati vsakdanje naloge, pripeljati me mora tako na trajekt Jadrolinije kot v zgornjo Baško grapo k stari mami, v bližini stanovanja pa so nam med drugim pravkar postavili tudi zelo visoke ležeče policiste (včasih se zdi, kot da za te zadeve ni nikakršnih standardov [smilie=angry.gif] )

Tudi karakter tega Golfa kot celote po mojem mnenju ni 'dirkaško' naravnan, ker je kombinacija motorizacije in opreme bolj uglajene sorte (čeprav prav lepo skoči :D ). Za bolj 'pikantne' vozne želje je doma tako ali tako ST170. :wink:
Zatorej iz izbora v tem trenutku izpadejo gewinde, trši stabilizatorji itd.

Najverjetnejša izbira bo zato bodisi Bilstein komplet amortizerjev B6 s servisnim paketom B1, eventualno B12 Pro-kit, ki ima B8 amortizerje (nekoliko krajši) v navezi z Eibach Pro-kit vzmetmi. Alternativa so Sachs amortizerji, vendar v tem primeru ne vem, katere vzmeti bi jim priložil (verjetno spet Eibach). Bom videl, kakšne so cene in se odločil ter, seveda, poročal.
[smilie=beer2.gif]
Če bo budget omogočal, bomo k temu dodali še puše/silent bloke.

LP. Luka
Forced induction...just say no! =)
Uporabniški avatar
LukaK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To Jan 11, 2011 12:40 am
Avto: VW Golf IV V6 4M

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Po Avg 29, 2011 11:14 pm

LukaK napisal/-a:Avto mora namreč opravljati vsakdanje naloge, pripeljati me mora tako na trajekt Jadrolinije kot v zgornjo Baško grapo k stari mami..


Verjemi, da za v Baško grapo ne rabis avta višjega od 8cm :D
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne To Avg 30, 2011 8:46 pm

Gloga napisal/-a:
LukaK napisal/-a:Avto mora namreč opravljati vsakdanje naloge, pripeljati me mora tako na trajekt Jadrolinije kot v zgornjo Baško grapo k stari mami..


Verjemi, da za v Baško grapo ne rabis avta višjega od 8cm :D

jadrolinija je pa druga pesem :D
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a LukaK dne To Avg 30, 2011 11:39 pm

Gloga napisal/-a:
LukaK napisal/-a:Avto mora namreč opravljati vsakdanje naloge, pripeljati me mora tako na trajekt Jadrolinije kot v zgornjo Baško grapo k stari mami..


Verjemi, da za v Baško grapo ne rabis avta višjega od 8cm :D


To je že res (bratova Fiesta ST150 na gewindah čisto srečno poskakuje tudi čez Petrovo brdo), samo naša mati, ki ima 83 let, se rada pelje 'kot po žametu'. :lol:
Pa tudi drugi redni potniki (beri: moja deklica in pes v prtljažniku) imajo raje 'mehkeje blaženo' in sproščeno prevažanje. :wink:
Forced induction...just say no! =)
Uporabniški avatar
LukaK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To Jan 11, 2011 12:40 am
Avto: VW Golf IV V6 4M

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a nalim dne Če Sep 01, 2011 10:42 am

Trši stabilizatorji skoraj ne vplivajo na udobje, le nagibanje v ovinkih se drastično zmanjša, da o odzivnosti na volanu ne govorim.
Uporabniški avatar
nalim
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 220
Pridružen: Če Nov 19, 2009 2:53 pm
Kraj: okolica MB
Avto: OOOO | \X/ | *

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a LukaK dne Če Sep 01, 2011 7:01 pm

nalim napisal/-a:Trši stabilizatorji skoraj ne vplivajo na udobje, le nagibanje v ovinkih se drastično zmanjša, da o odzivnosti na volanu ne govorim.


To je res, vendar ima pri omejenem proračunu trenutno prednost menjava amortizerjev (eden je namreč 'umrl'), kasneje pa bom gotovo razmišljal tudi v tej smeri. :wink:
Forced induction...just say no! =)
Uporabniški avatar
LukaK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To Jan 11, 2011 12:40 am
Avto: VW Golf IV V6 4M

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a LukaK dne Če Sep 01, 2011 7:04 pm

Kot obljubljeno, prilagam še par slikic.

Prva je nastala ob čiščenju končnika izpuha s finim abrazivnim papirjem:

Slika

Preostali dve pa kažeta, da mu BBS-ke po mojem mnenju kar lepo pristojijo in da mu par cm bližje tlom pravzaprav niti ne bi estetsko škodilo :) :

Slika

Slika

LP.

Luka
Forced induction...just say no! =)
Uporabniški avatar
LukaK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To Jan 11, 2011 12:40 am
Avto: VW Golf IV V6 4M

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Sep 01, 2011 7:12 pm

17"?
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a fritz dne Če Sep 01, 2011 7:28 pm

z vecjo colazo bo razmak se zmeraj enako velik. bo treba lih spustit. ni druge.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a LukaK dne Če Sep 01, 2011 7:34 pm

fritz napisal/-a:z vecjo colazo bo razmak se zmeraj enako velik. bo treba lih spustit. ni druge.


Saj te so 17'' (8.5J s pnevmatikami 225/45), o čem večjem pa tudi razmišljal nisem. :wink:
Forced induction...just say no! =)
Uporabniški avatar
LukaK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To Jan 11, 2011 12:40 am
Avto: VW Golf IV V6 4M

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a Doche dne Če Sep 01, 2011 10:35 pm

Lahko pa bi 8)
Uporabniški avatar
Doche
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 865
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:57 am
Kraj: Ried Im Innkreis
Avto: 2.5 TDI Quattro

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a nalim dne Pe Sep 02, 2011 12:16 pm

LukaK napisal/-a:
nalim napisal/-a:Trši stabilizatorji skoraj ne vplivajo na udobje, le nagibanje v ovinkih se drastično zmanjša, da o odzivnosti na volanu ne govorim.


To je res, vendar ima pri omejenem proračunu trenutno prednost menjava amortizerjev (eden je namreč 'umrl'), kasneje pa bom gotovo razmišljal tudi v tej smeri. :wink:


Mi je znano - jaz sem ta teden končno obnovil amortizerje na S3 pri Turnšku, ker mi je en sprednji spustil.
Uporabniški avatar
nalim
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 220
Pridružen: Če Nov 19, 2009 2:53 pm
Kraj: okolica MB
Avto: OOOO | \X/ | *

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a super98 dne Pe Sep 02, 2011 12:18 pm

Zanimiv in lepo opremljen avto. Kakšne so kaj zmogljivosti?
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: VW Golf IV V(R)6 4M

OdgovorNapisal/-a LukaK dne Pe Sep 02, 2011 5:10 pm

super98 napisal/-a:Zanimiv in lepo opremljen avto. Kakšne so kaj zmogljivosti?


Hvala za pozitiven komentar.

Subjektivno: Zmogljivosti so za vsakdanjo uporabo več kot zadovoljive. Sploh pri trenutni kvaliteti cestnih podlag ter vedno prisotno možnostjo visokih kazni. :wink: Roko na srce, za naloge, ki jih opravlja, je dejansko dovolj močan.

Objektivno: Še najbolj sem navdušen nad navorom ter res prijetno zvezno krivuljo le-tega, kar pomeni, da je lahko vožnja izjemno sproščena, ko je to primerno; ob tem pa se motor čisto z veseljem zavrti tudi proti rdečemu polju in ne razočara, ko od njega zahtevam vseh 150kW (denimo prehitevanje na krajšem odseku ali zgolj uživanje ob zvoku in občutek pritiska ob sedež pri popolnoma odprtem plinu). [smilie=auto.gif]

Primerjalno: Relativno redno se vozim v Focus ST170, Fiesti ST150, Passatu 3.2 FSI in za nobenega od naštetih si ne bi upal trditi, da Golfa 'pelje scat'. :)

LP. Luka
Forced induction...just say no! =)
Uporabniški avatar
LukaK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To Jan 11, 2011 12:40 am
Avto: VW Golf IV V6 4M

Naslednja

Vrni se na Moj avto

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov

cron