Uff vidim da kle pa že res dolgo časa nisem bil prisoten.
Torej vozila sva se gor pa dol dokler se audi ni odločil da sem jaz dovolj vroč da ne potrebujem gretja, ampak ga potrebuje on ker je šel čez 90'c hitro ugasnem pokličem asistenco drugi dan pa k španu po dele.
termostat
J-zatič
ekspanzija
in njen čep
Plus ostale drobnarije od tesnil in šraubov
ker je audi ni nič simpl za menjavo je potrebno odstraniti cev IC, loputo plina(menjal tudi nejno tesnilo), mikro jermen, napenjalec, alternator, nekaj hladilnih cevi,...
Utrinek iz delavnice
Zadeva še vedno ni špilala po parih vožnjah sem vedno prilezel čez 90 in hitro ugasnil avto (nočem reskirati menjave tesnila na glavi)
torej edino finančno lažje upanje je bilo da je v pečki veliko zraka saj je dovod do pečke višji od ekspanzijske posode hkrati pa je še vedno v kabino pihalo hladno torej sem ga prezračil preko majhne luknice tukaj na levo označeno z belo barvo okrog:
ko pa sem to naredil in avto pognal mrzel (zaradi pritiska) ni nič priteklo navzgor takoj mi je bilo jasno da imam polno roko dela saj me je vodna pumpa zahinavla!!
ker je motor vzdolžno postavljen je bilo seveda potrebno odstraniti kompleten prednji konec sprazniti hladilnik, vezno na stran in sledila je tako menjava vseh napenjalcev z jermeni vključno z novo pumpo katera ni bila plastična ampak medeninasta (železne oz jeklene nisem hotel ker je znana da naredi zgolj slabše kot boljše) da se nebo kdo spotikal bilo je menjano čisto vse (napenjalci, jermena, šraufi,..)
utrinek ko je bilo rastavljeno
in pa Gates racing pogosnki jermen ker sem ga naročil ekstra sem mu za vsak slučaj šel preštet zobe ima jih točno 152 kot original hkrati pa se je ugotovilo, da je bil motor iz faze za natanko pol zoba sedaj še malce lepše vleče in veliko bolj mirno in čvrsto teče in pospešuje (malce tudi zaradi na novo spucane lopute plina) Klele pa Gates racing razbohoten v svoji modrini.
Zatem sem naročil adaptorje za TFSI tuljave ter same tuljave
YESSSS zdej pa lahko dam notri svečko z večjim "gapom" za kar 0.08" sepravi original ima svečka BKR7e gap 0.32" na tfsi pa imam lahko svečko bkr6eix-11 0.40" in naj bi bil avto bolj "ekonomičen" svečke malenkostno bolj "hladne" pa mogoče bo kaj več pokazu na valarjih MOGOČE!
Ker grem na dopust kaj kmalu smo z enigmo reševal problem čudnega žvižganja turbine,..
Menjali smo Wastegate in ugotovili da je bil koletor skoraj odšraufan ter pregibali loputo na turbotu ker je malce že štekat začela ker je dubivala zrak z drugje. Žal imam sliko samo wastegate-A
More to come!