VW Golf mk3 TDI syncro

Podforum za predstavitve vaših Volkswagen in Audi vozil

VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a Hranata dne To Mar 13, 2012 7:57 pm

Sicer sm se prjavu že neki cajta nazaj, sam zdle sm se pa končn spravu pokazat prevozno sredstvo k ga uporablam in se trudm vzdrževat.

To je golf 3, letnk je 1997 z motorjem 1,9TDI 90KM AHU(težave mal kasnej) s syncro pogonom (edn redkih kt mi marsikdo prav v tej kombinaciji), rdeče barve, lastnica je pa moja punca, kupla ga je pa še predn sva se spoznala. Trenutn ga ma 1 let pa pou, avto ma ravn kšne 50km mnj kot 250k, glavn servis (zobat jermen, napenjalc, olje, jermeni, vodna pumpa, dve dize) je biu opravljen pred kšne 3k km tko d je motor vsaj prbližn v dobrem stanju. Kur mi po moji računici na petrolu bl k ne okol 5l/100km kar je men uredu, sam pravjo d bi mogu več... Mene ne mot pretiran to lih :D me pa mot d dize ščijejo nafto in bo mogu avto enkrat stat d jih pelem stestirat in nastavt d vidm kk pa kj - priporočate koga na gorenjskem in okolici lj? Pol nasledn problem je d se motor noče vrtet prek 2900-3000 oz tkrt mi po parih sekundah vrže turbino vn in sm dejansk na slabšm kt če bi mel navadnga dizla :D na sreč je ta motor tk al tk neuporabn nad 2600 k nima nobenih konjev, sam mot me pa na autocest k je zarad te omejitve končna hitrost ravn 130km/h :D

no za intermezo pa še slikce od avta:

Slika

Slika

Ostale stvari: avto ma gretje prednjih sedežev, klimo in to je to od luksuza :D nobenga centralnga zaklepanja, električnga pomika, al česa podobnga :D edin syncro pa dela :D razn to d zadn diff olje pušča na levi aksi in ga bo treba zamenat ;) ležaj bo pa ta vikend se zamenu, ga mam že doma:) Pa zanima me še če je že komu pod volanom tko šumel kt d elektrika preskakuje in hitrej k greš bl je glasn... pravjo d bi biu lohk kšn rele, sam nebi rad ravn vseh menju zdj...
Uporabniški avatar
Hranata
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Če Maj 05, 2011 6:20 pm
Kraj: Cerkno

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a nevednez dne Če Mar 15, 2012 9:48 am

novi vložki za šobe so 20 (25) eur, z zamenjavo in nastavitvijo.

Zakaj pa ECU preklopi na zasilni režim, pa bi bilo potrebno pogledat na testerju. Verjetno so težave z N75 ventilom ki skrbi za maximalni polnilni tlak turbine. Če ta šteka in ne odpre WG ventila pravočasno, pritisk preveč naraste in ECU gre v safe mode


Še en nasvet :wink:
Zaželjen je čist jezik. Ker nismo jezikovni puristi to ne pomeni čiste slovenščine do zadnje pike, vendar se narečnemu pisanju ali pretirani uporabi slenga kar se da izogibajte.
viewtopic.php?f=30&t=4250
Uporabniški avatar
nevednez
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: Pe Feb 16, 2007 3:33 pm
Avto: štirje krogci

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a Hranata dne Če Mar 15, 2012 10:34 am

Hvala za odgovor in se bom potrudu da bom pisal mal bolj praviln od zdaj naprej.
Bral sem že po internetu, da gre motor v tako imenovani 'limp mode' ko dobi kakšno napako iz senzorjev oz ko kakšen senzor dobi vrednosti, ki so višje od dovoljenih. Vse skupaj se sicer reši tako, da avto preprosto na novo vžgem in dela spet lepo vse normalno naprej. Bom pa probal dobit kakšnega, ki ima ta tester, da mi najdejo to vražjo napako. Včasih prav moti, ko hočeš kakšnega prehitevat in ga v četrti mal preveč tišiš, pol pa k prideš mimo pa rataš počasnejši od unga in mora pol un te skor prehitevat :D
Uporabniški avatar
Hranata
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Če Maj 05, 2011 6:20 pm
Kraj: Cerkno

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a Hranata dne To Apr 10, 2012 10:59 pm

No zdj bi vas pa vse skupi prosu za en nasvet :) imam pač enkrat željo zamenjat original vzmetenje z neki bolj športnga. Je pa problem v tem d avto lohk gre dol največ 15mm, ker se velik voz po slabih cestah (2km do doma po makadamski cesti --> po slabem vremenu to ni več skor cesta ampak bolj grapa). Original je pa tud čist premehak avto in zato tud zagrabe kdaj po tleh če men logika dobr deluje :) no skratka zanima me če je kakšn način da bi vse to zamenjav in hkrat obdržal skor original višino avta?

Pridejo pa upam kmal slike gor od avta z litkami in pa letnimi gumami. Študenti ne čakamo sam zakonodajo ampak tud tiste par eurou za letne gume :D

Hvala za kšn pametn nasvet in pa pomoč :)
Uporabniški avatar
Hranata
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Če Maj 05, 2011 6:20 pm
Kraj: Cerkno

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne To Apr 10, 2012 11:06 pm

fedri od gtija?
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a fritz dne Sr Apr 11, 2012 4:19 am

glede na prevozene km, predpostavljam, da amortizerji niso vec rosno mladi,
in tudi kaksne menjave v bliznji preteklosti nisi omenil.
najbrz bi ze sama menjava amortizerjev z nekimi malo boljsimi novimi bistveno
poboljsala stvar. ce pa dodas se vzmeti od kaksnega sestrskega modela, bi skoraj
to moralo biti to kar ti rabis. glede na to da je syncro, ti bo pa kdo drug
povedal kaj je zadaj kompatibilno, tega ne vem, tako da na pamet ne bom govoril.
po opisanem sindromu
Original je pa tud čist premehak avto in zato tud zagrabe kdaj po tleh če men logika dobr deluje

bi skoraj rekel, da je problem v dotrajanosti, ne pa v originalu.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a Hranata dne Sr Apr 11, 2012 12:27 pm

Jurtz napisal/-a:fedri od gtija?


ne morm ni blo gti syncrota in ma drugačn vpetje odzadi...

fritz napisal/-a:glede na prevozene km, predpostavljam, da amortizerji niso vec rosno mladi,
in tudi kaksne menjave v bliznji preteklosti nisi omenil.
najbrz bi ze sama menjava amortizerjev z nekimi malo boljsimi novimi bistveno
poboljsala stvar. ce pa dodas se vzmeti od kaksnega sestrskega modela, bi skoraj
to moralo biti to kar ti rabis. glede na to da je syncro, ti bo pa kdo drug
povedal kaj je zadaj kompatibilno, tega ne vem, tako da na pamet ne bom govoril.
po opisanem sindromu
Original je pa tud čist premehak avto in zato tud zagrabe kdaj po tleh če men logika dobr deluje

bi skoraj rekel, da je problem v dotrajanosti, ne pa v originalu.


Ja sm tud jst sumu na obrabljenost vsega podvozja, ampak ker je bil avto spredaj desno butnjen je bil tkrt, zarad varčevanja, sam tist amortizer menjan in sploh ni občutne razlike med levo pa desno stranjo k sta različnih starosti. Zadnje dva sta pa res verjetno do konca obrablena, zato pa tud razmišlam o nabavi novega ;)

V bistvu sm vsled obeh komentarjev zdj razmišlu v smeri VR6 syncro podvozja original. Edin kar me skrbi je teža samga motorja in pa kakšna je razlika v višini med normalnimi pa VR6 modeli podvozja? Pa če bi vse skupaj tud pasal, da niso pol tud drugačne roke pa tko... Da nebom kupvov mačka v žaklu :)
Uporabniški avatar
Hranata
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Če Maj 05, 2011 6:20 pm
Kraj: Cerkno

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a malinuc dne Sr Apr 11, 2012 10:19 pm

Če šobe "ščijejo" bi jih js čimprej zamenu, de ne bo kazga bata stopil. u kamniku je en majstr dost ugodn, al pa u radomljah, to mi je poznan v okolici LJ.
Uporabniški avatar
malinuc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Pe Jun 04, 2010 4:39 pm
Kraj: Zagorje ob Savi
Avto: Golf II GL TDI, MB 190D 2.5

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a Hranata dne Če Apr 12, 2012 7:08 pm

malinuc napisal/-a:Če šobe "ščijejo" bi jih js čimprej zamenu, de ne bo kazga bata stopil. u kamniku je en majstr dost ugodn, al pa u radomljah, to mi je poznan v okolici LJ.


pa a se to kje odraža d se bodo bati stopil? recmo temperatura vode zleze čez 90? sj olje se recimo zamena dost pogost, d ne pride slučajn do preredke mešance... pa pomaga recimo če ga vsake 14 dni natišim do 4000 al pa čez. Pol je ole vs čs lepo normaln in ne narašča nč ubistvu.

Glede podvozja še neki me zanima če kšn lastnik syncrota ve.. A ma VR6 syncro kakšno drugačno vpetje spredi al pa zadi? kšne roke dalš al pa kj... vem d ma gume na 5 vijakov če sm enkrat prou zasledil in me ravn zarad tega zanima če je še kej velik drugačnga gor?
Uporabniški avatar
Hranata
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Če Maj 05, 2011 6:20 pm
Kraj: Cerkno

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a malinuc dne Če Apr 12, 2012 9:43 pm

še ščije, pol ščije, pomojem ni nič važno, lahko pa da ti ne ščije vedno če praviš da se ne dviga nivo olja, sam pomojem mnenji se ne igrat s tem, če spira bate je hitr kej narobe
Uporabniški avatar
malinuc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Pe Jun 04, 2010 4:39 pm
Kraj: Zagorje ob Savi
Avto: Golf II GL TDI, MB 190D 2.5

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a Hranata dne So Apr 14, 2012 4:33 pm

avto je dobu novo obutev (samo spredaj nažalost):

Feltne so pršle zravn avta, sam za pozim se mi jih zdi škoda pa še manjše dimenzije so lepo za pozim d ni tak strošk še z zimskimi gumami.

Slika

Slika

tok mi pa čez blatnk vn gledajo spredi, zad je pa uredu:

Slika

mam pa take gume pa feltne v homologaciji napisane že k sm ga dobu, tko d so lohk gor take vsaj pomoje :P gume sm pa kupu Dunlop SP Sport Fastresponse dimenzij 195/50 R15. Feltne so pa 15x7.5 ET30 če se prou spomnem iz kartončka :)
Uporabniški avatar
Hranata
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Če Maj 05, 2011 6:20 pm
Kraj: Cerkno

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a no_name dne So Apr 14, 2012 9:41 pm

malinuc napisal/-a:Če šobe "ščijejo" bi jih js čimprej zamenu, de ne bo kazga bata stopil


Stopljeni bati zaradi scanja šob so problem samo pri "common rail" sistemu vbrizga.
TDI 90KM tega nima...
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a Hranata dne Sr Apr 25, 2012 8:26 pm

no zdj me je pa povišana poraba prpelala do tega d morm nujn zamenat šobe... zanima me predvsem, če ma kdo izkušne z nabavlanjem le-teh in na kaj naj pazm... kakšna je pa tko realna cena za komplet? recmo rang okol 160 - 250? d nebom kšnih precenjenih kupvov...
Uporabniški avatar
Hranata
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Če Maj 05, 2011 6:20 pm
Kraj: Cerkno

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a bajta dne Sr Apr 25, 2012 8:44 pm

100-150 z montazo vred.
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a nevednez dne Če Apr 26, 2012 12:18 am

nevednez napisal/-a:novi vložki za šobe so 20 (25) eur, z zamenjavo in nastavitvijo.
0


torej okoli 100€, s tem da so to novi vložki (od stare šobe ostane samo ohišje) z nastavitvijo in montažo.

Obnova in nastavitev bosch črpalke pa je od 80€ naprej, odvisno od stanja.
Uporabniški avatar
nevednez
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: Pe Feb 16, 2007 3:33 pm
Avto: štirje krogci

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a Hranata dne So Apr 28, 2012 2:50 pm

Hvala za vso pomoč :) smo najdl ene šobe, jih peljemo v kratkem na vrhniko k enmu porihtat ;) povem ko bo porihtano :)

No donc se je pa neki čist druzga delalo :) ozvočenje :) pa nč pretiranga :D dva starga trosistemca sta se mi že par let valjala v omar, pa sm se odloču da jih dam v avto. Spredi mam pa že od prej dvosistemca v vratih pa tweeterje pr steklih v origi luknah :) Samo ker nism hotu tega neki napol narest (lukne v origi polico :S) sm si nabavu vezano ploščo pa črno blago in se lotu dela.
Ker nism lih vs čas slikal, tud ni veliko slik, nekaj pa le :D no prva je slikana končana polica brez blaga še:
Slika
Je samo lepo skopirana original polica in to je to.
Naprej smo se lotl lept gor blago... sm uporabu kr navadn lepil za les in drži čist lepo, spodaj sm pa še uporabu spenjač in to je to.
Slika
Tele 'zverine' grejo notr :)
Slika
Slika
lih lepo 50W RMS da bo radio brez problema zmogu skoz spravt zvok brez šumenja.
No tle je pa že končana polica v avtu:
Slika
Še spodi:
Slika

No kot se lepo vid so zvočniki pritrjeni gor s spodnje strani - ne vid se jih od zgoraj. To pa zarad tega, ker sm mal mahnjen na to, da avto na prvi pogled zgleda čim bolj original znotrej (in zunaj tud). Ne maram nobenih čunga lunga okraskov pa ostalga sranja.

Upam d se vam dopade končn izdelk, men vem d se zlo :)
Uporabniški avatar
Hranata
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Če Maj 05, 2011 6:20 pm
Kraj: Cerkno

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a Hranata dne Po Maj 07, 2012 5:43 pm

No pa spet sitnarm z vprašanji :D ta vikend sm se s fotrom od punce lotu pobirat injektorje z motorja, d se bi jih pelal ta tedn na nastavitve/menjanje vložkov... No nakar sva naletela na problem, d čist desn injektor ni šel vn. Tud z abcigarjem (vzvod? pač za ven vlečt injektor narejen pripomočk). Mal sva celo odkrušla glavo ob strani, sam ni nč kritičnga. Sklepava pa d je vse skupi z notranje strani tko zlo zapečen, d je edini način d se glavo dol pobere. Sam naju oba skrbi, da je verjetno glavni krivec za puščanje nafte v olje ravn ta diza in d je tam glava zlo vrjetn preslaba/uničena da bi blo menjanje z drugo bolj kot ne jalovo delo. Zato se bo zdj poiskal nekje drugo glavo motorja, da se vse skupi zamenja. Kokr pa gledam po netu je pa vse skupaj bolj bogo oziroma je lažje in 'ceneje' (glava 200€, cel motor 400-500€???) dobit cel motor drug.
K smo pa že pri menjavi motorja me pa zanima kok problemov bi mel če bi hotu notr vtaknt raj AFNja? dobil sem že cel kup informacij, sam rad bi vedu če ma kdo dejansk izkušnje s tem d bi mi pomagu. Torej vem d sta motorja fizičn si zlo podobna (večje vložki injektorjev + variabilna turbina), ampak problem je pri elektroniki če se ne motm. Golfov z AFN motorjem je dokaj malo, kar jih je pa uredu so pa vsaj tok vredni celi kt je tale ali več :D Moje vprašanje pa je če slučajno paše kšn računalnik iz drugih avtomobilov (toledo, passati, a4, sharan), k uporabljajo ta motor - rabim dejansko komplet motorja in računalnika, ker je drugač verjetno treba odkodirat celo stvar? Drugo vprašanje pa je če se da original računalnik uštimat d bo podpiru variabilno turbino? pač na tak način kot čipiranje... zamenjaš fizičn čip od AHU z čipom od AFN in to je to?

Hvala za kakršenkol odgovor! mi bo vsak zlo pomagu :wink:

LP
Uporabniški avatar
Hranata
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Če Maj 05, 2011 6:20 pm
Kraj: Cerkno

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a $küll dne Po Maj 07, 2012 6:15 pm

pomoje bi se dalo naredit da računalnik podpira varjabilno turbino ja, daš matično ploščo od afn-ja, update-aš driverje, defragmentiraš disk, dodaš malo rama, in to bi moralo pol lavfat kot mora...
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a Hranata dne Po Maj 07, 2012 7:38 pm

lej oprost, če nevem kk je turbina v afnju dela točn... vem sam tok d spreminja kot lopatic na 2500 in to je to, sklepu sm pa pač d je to na motorn računalnikpovezan... ravn zato pa sprašujem, k nevem kva rabm točn :wink:
Uporabniški avatar
Hranata
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Če Maj 05, 2011 6:20 pm
Kraj: Cerkno

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a fritz dne Po Maj 07, 2012 8:46 pm

zal ti ne morem odgovorit na vprasanje in biti v pomoc,
bom pa napisal tol: prav na vrhu foruma imamo eno zanimivo temo.

eden izmed clenov se glasi takole:

3. Zaželjen je čist jezik. Ker nismo jezikovni puristi to ne pomeni čiste slovenščine do zadnje pike, vendar se narečnemu pisanju ali pretirani uporabi slenga kar se da izogibajte.


prosim potrudi se malo in se vsaj za kaksen procent priblizaj temu tretjemu clenu...
thx
f
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a Rjuhar dne Po Maj 07, 2012 9:50 pm

Pa naj ti zdaj Fritzova dobronamerna kritika zdaj ne vzame veselja. Ti še naprej šraufi pa sprašuj in ni vrag, da ne bi dobil odgovorov, ki jih potrebuješ.
Slika
Uporabniški avatar
Rjuhar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 712
Pridružen: Pe Feb 03, 2006 4:39 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: sanjam o vw, vozim bmw, v garaži stoji pežo

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a $küll dne Po Maj 07, 2012 10:36 pm

Hranata napisal/-a:lej oprost, če nevem kk je turbina v afnju dela točn... vem sam tok d spreminja kot lopatic na 2500 in to je to, sklepu sm pa pač d je to na motorn računalnikpovezan... ravn zato pa sprašujem, k nevem kva rabm točn :wink:


niso to lego kocke, tudi če sta motorja podobna, je kup razlik.

za menjat mašino rabiš manj znanja kot za predelat to kar imaš.

najboljši nasvet je, da poštimaj to mašino ki imaš in bodi srečen.


injektor pa moraš "zbit" ven. jaz sem imel eno tako matico kot je za cevko nafte, skozi sem dal eno močno šipko, na šipki sem imel en večji kos železa, in sem jo na ta način zbijal ven. podobno kot je narjen kleparski stroj, za vlečt pločevino ven.

je pa šoba zakajlana ob straneh, rja, prah pa take reči jo zakajlajo.
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Po Maj 07, 2012 10:38 pm

$küll napisal/-a:za menjat mašino rabiš manj znanja kot za predelat to kar imaš.

in najbrž tudi manj denarja. ;)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a Hranata dne To Maj 08, 2012 9:59 pm

No hvala za odgovore :wink: se bom potrudil še na vse odgovoriti...

fritz:
Se bom trudil od zdaj naprej pisati v pravilni slovenščini. Nekako mi je ratalo sleng spregledati in sem videl samo narečja v tistem pravilu.

Skull:
No bomo probali še to varianto, da neko matico gor na injektor navijemo. Večino časa sva se trudila čim bolj izogibati temu načinu, ker nebi rada uničila navoja na ohišju injektorja, ker potem je pa res zanič cel injektor. Zarad motorja je pa vse skupaj nekako bolj informativno. Če se slučajno najde kje kakšnega pač bo prišlo do kompletne zamenjave motorja z motornim računalnikom, ne pa samo menjave delov na ta original motor. Ima pa od punce oče nekaj izkušenj glede menjave motorjev, saj je sam svoji ladi nivi zamenjal motor z dizlom iz peugeota že 20 let nazaj in se še zmeraj vozi z njo - lahko rečem da bolj zanesljivo kot z original motorjem :D
Mi je pa čisto jasno, da je predelava težja kot menjava v celoti. Vse skupaj pa je še zmeraj nekako v zraku... Pobožne želje bi lahko rekel!

Rjuhar: Hvala za spodbudo!

Jurtz: Denar. Hja tako je. Avto je res važno samo da dela, vendar ko pride pa do takih stvari kot motor pa gledam jaz na to kot ko nekdo tlači v golfa mk2 GTI motor od mk3 2,0 16V GTI :D V tem stilu, da nikoli ni preveč konjev - v primeru dizla navora :wink: Razpon moči IN poraba je seveda v prid AFN motorju proti AHU v vsakem primeru in pa veliko več tuning potenciala ima če me slučajno kdaj zasrbi še v to smer. VR6 in GTI motorja sta pa zame absolutno preslabotna, če bi se že spuščal v neke resne konjenice - pač zadošča navor TDIja za vsakdanjo vožnjo po naših zavitih koncih, v resnem projektu v želji po veliki moči naj bo pa vsaj 250KM+ ali V8 --> čisto osebno mišljenje in nočem nobenemu na žulj zaradi tega stopit :wink: audijev 8-valjnik mi je že dolgo zanimiv...
Uporabniški avatar
Hranata
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Če Maj 05, 2011 6:20 pm
Kraj: Cerkno

Re: VW Golf mk3 TDI syncro

OdgovorNapisal/-a fritz dne To Maj 08, 2012 11:10 pm

ni se treba drzat zdaj slovenscine ku pjanc plota, kaksno lepo domaco cerkljansko besedo bom/bomo z veseljem prebral/i,
ma lih nekega slenga ali spakedravscine pa res ni treba tu gori.

ko bos enkrat cez en cas uspel predelat forum, bos izluscil tole kar ti bom napisal oziroma je bilo ze prej
zgoraj med vrsticami zaznati. velika vecina se nas namrec strinja s tem, da je boljse vzeti boljso osnovo
za vecjo vsoto in s tem, da je boljse vzeti mocnejsi avto/model kot pa nekaj sibkejsega predelovat v mocnejse.

seveda so izjeme: projekti, plug&play varijante, dolgoletne zelje... kar izkljucuje in opravicuje taksne predelave.

moje mnenje: ustimaj si ta avto da bo vozil in bo siguren, v tem casu si naredi kupcek in ko bo
prilika nabavi afn z vso opremo in ga skoncaj po tvojem okusu, tole pa potem prodas.

na tak nacin bos najceneje prisel skozi. verjemi.
lpf
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Naslednja

Vrni se na Moj avto

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov