Ta vikend sm ga ma oprau s punco pa pol takoj še enpar slik naredu, da nebom imel samih slabih slikc: tale rdeč i me še najbel bega... a so to delal original v vw al je to eden od prejšnih lastnikov pobarvu na lastno pest? sedeži so vrjetn GTIjevi, ker niso lih čist navadne klopce to boste nekateri tle velik bolš vedel kot pa jst... tole sm pa montiral ob zadnjem dežju, ker so spustil dušo ta stari brisalci lih sred naliva. Drgač pa zelo zadovoljen, brišejo tud ko šipa ni čist mokra (ko sam mal pada oz rosi...), so pa od champion. A se mogoče da dobit tud roke ta nizke? K ma tale kr visok štrlc za vpet gretje sedežev
Sm pa najdu pr čiščenju ene par mest, ki bi bla za sanirat. tik nad klučavnco na prtlažnih vratih pa prag na vrhu na sovoznikovi strani - najverjetneje posledica nesreče v jeseni... Drugač pa avto ne kaže drugih znakov gnilobe in je bil zgleda zmeri garažiran. Pa zadne cajte opažam, da je eden redkih starejših TDIjev ki nikoli ne zakadi vsaj neki pr vseh problemih z njim
Ko je avto opran je čisto druga zadeva s fotkami, a ne. Brisalce si pa po mojem narobe zmontiral, ker tole se mi zdi nenavaden način montaže. Sicer pa jaz prisegam na Bosch Aerotwin.
Zadnjič spremenil BOND 007, dne Po Jun 04, 2012 2:09 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Lep golf Brisalci so pa kar prav zmontirani, tile od championa imajo to tako štrleče grdo narejeno, sem jih sam montiral na cliota pa isto takole grdo zgleda.
ja ma golf tist največji razmik za montirat in pride vse skupaj tako visoko, d je punca sam gledala kaj sm en klump montiral
je pa res lep k je cist zglancan ma prou tako candy rdečo barvo na enih slikah pa potrudite se gledat stran od gum k so usrane od blata čist ni nikjer ne duha ne sluha od asfalta pr punci
Slike sem zbrisal iz shrani.si ker so mi v btcejevi garažni hiši ukradli računalnik iz avta in nočem več imeti nikjer slik avtomobila na internetu... Nekako se mi ne zdi več varno, da še avto ne ukradejo. Upam da boste zastopil vsi kok avto pomen men in moji punci. Pisal bom še zmeraj, če bom kaj spreminjal pa kšna bl detajlna slika lohk pade avatar popravm bolj zvečer!
Včeraj domov pripeljala drug motor za v golfa Najprej generalna na motorju pol pa zamenjat srce.. Bo večino od punce oče naredil, ker se veliko bolj spozna, jst bom kolikor se le da pomagal čez vikende Zravn sva pa še luč dobila desno, ker ima sedanja počeno parabolo in je na menjavo že dolg čakala.
nekaj čaaa je že preteklo odkar sem nazadnje kaj napisu tukaj.. No skratka! Avto je jeseni (november?) dobil zamenjavo motorja. Slik na žalost ni nič, ker je vse skupaj delal moj tast sam. Motor je iz enega razbitega golfa GT bil z malo več km kot ta, ki je bil prej notri (255k km vs 270k km) iz preventive pa se je naredilo še generalno (vsi jermeni z zobatim vred+filter olja+olje). No ta motor deluje veliko bolje, brez kakršnegakoli zafrkavanja (ne meče v safe mode) in se rade volje zavrti. Nasproti s pričakovanji pa kuri popolnoma enako kot bivši motor Ampak važno, da je manj problematičen kot prej in pod črto se je splačalo! Računal sem, da bi sedaj spomladi zamenjal vložke injektorjev, ampak me je cena vložkov odvrnila (100eu/kom - dva bosch servisa enako ceno povedala...). Dobre 2 tedna nazaj je dobil tudi komplet nove zavore (diski+ploščice+cevke+pakne+batki v bobnih+zajle za ročno, zavorno olje je bil pa že zamenjan takrat, ko se je motor menjal) ter manjkajoče plastike/odsevnike, ki so manjkali na sprednjem odbijaču. Vse skupaj pa se vidi na sliki spodaj, ko mi ga je končno ratalo spet oprat po celi zimi!
Zdravo! Imam en manjši update in sicer je avto včeraj dobil nov termostat, ker se nikakor ni hotel segreti in držati 90°C. Jutri pa dobim še nove blažilce za odzadaj, ker je avto že skoraj nevozen postal imam pa en vprašanje, a je res da so za syncrota drugačni blažilci, ker je razlika v ceni med sprednjimi pa zadnji več kot dvakrat večja (70eu/komad) ?
Pa še par slikc: avto je bil ta vikend parkrat na izletu v hribih in se mu je že fajn poznal :
Ko sem ga pa opral sva ga pa še mal na izlet peljala:
The best engine in the world is the vagina.It can be started with one finger,it is self-lubricating,it takes any size piston and it changes its own oil every four weeks. It is only a pity that the management system is so fucking temperamental. Dr.H.O.K.
Končno sem dočakal vzmeti iz VW (mk3 golfi imajo rezervne dele od letos spomladi v centralnem skladišču tako da je dobavni rok cele 3 tedne... ). Vzmeti sem zamenjal ker je bila ena počena čisto zgoraj... Da od udarnih gum sploh ne govorim kake so bile... Čist preperete...
Sami blažilci so bili čisto izrabljeni, migajo štange sm pa ke pa nobenga upora skor ni več...
Novi tako zgledajo velik boljše:
Ne najdem pa v čem je hec, k so drugačne barvne kode, ki so bile do zdaj gor in te ki sem dobil, ki naj bi bile prave... Ko sem jih skupaj postavil so bile stare za kakšne 2 cm višje... Sklepam, da je hec v trdoti v teh tajnih barvnih kodah Stare so mele kodo modra - modra - zelena, ta nove majo pa rjava - bela...
No avto na srečo kljub temu ni spremenil višine in se zdaj velik velik lepše pelje! (avto je zelo usran od tega dežja + makadamskih cest tako da nič slikc )
Začel se mi je pojavljat problem, da ko se zavore segrejejo mi začne avto potem pri vsakem zaviranju obupno trest volan, čeprav še zmeraj zavira normalno. Načeloma mislim, da so verjetno bli diski pregreti enkrat (tud večkrat možno), samo mi ni jasno kako, saj ne vozm ravno kot bi bil rally ves čas pa tud zavore so komplet nove od lani spomladi. Pregledal sem prejšn vikend komplet podvozje spredaj če je slučajno kakšen luft na rokah al pa kaj podobnega vendar nism nič našel plus ploščice majo še vsaj 10 mm mesa (16 mm nove) po cca 13k km... Glede pregrevanja je edin razlog lahko ceste kje se večinoma vozm.. od doma mam klanc do cerkna navzdol pa pol čez kladje v lj je tud kr klanc... Sami klanci vsepovsod v teh naših grapah jebenti:D
Skratka se komu sanja kaj bi bil lahko razlog za tresenje?