Audi A6 2.5tdi Quattro

Podforum za predstavitve vaših Volkswagen in Audi vozil

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Sr Apr 16, 2014 5:56 pm

zakaj pa gre glava dol?
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a Goti dne Če Apr 17, 2014 12:17 pm

In kje je nova gumi-jermenica? :)
Uporabniški avatar
Goti
Šverca božje aktovke
 
Prispevkov: 2394
Pridružen: To Feb 28, 2006 11:56 am
Kraj: Ljubljana/Prevalje
Avto: Tolsti šved - xc90

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a cheff dne Če Apr 17, 2014 3:37 pm

4m4t3r napisal/-a:zakaj pa gre glava dol?

Namesto na nafto je začel na vodo laufat :D

Goti napisal/-a:In kje je nova gumi-jermenica? :)

Nimam je še, bom videl v kakem stanju je stara ko je bom dol zmontiral. Če nebo nekaj napokana jo bom pustil
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a cheff dne To Apr 22, 2014 4:32 pm

Slika
Evo pa je narazen.

Sem pa ugotovil dvoje. En tisti komad z dvojnim navojem, ki pride spredaj v bosch pumpo na katerega pride zašraufana lajtunga je bil čist losan in je verjetno tam tudi luft vlekel.
Druga stvar pa ko sem postavil gred na cajhn pri vztrajniku, sta ble obe cajhnungi na bosch pumpi in odmični zadaj zamaknjeni za en zob...

In pa še eno vprašanje ima kdo mogoče turbo cev, ki pride iz turbine na sesalni kolektor?
Edit: lahko tudi kake kose cevi, pa si bom nekaj sestavil...
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a cheff dne To Apr 22, 2014 5:20 pm

Evo še cajhnge, pomoje to ne bi smelo tak stat. Ma zadnja jermenica, ki žene pumpo notri kajlo ali je na konus kot sprednja?
Slika
Slika
Slika
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a bajta dne Sr Apr 23, 2014 12:33 am

pumpa zadi na cahnih ce se prav spomnim more bit mim.
na odmični oznake spredaj ne rabis gledat ker je jermenica na konus,
zadnja jermenica pa tut konus če se prav spomnim.
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a cheff dne Sr Apr 23, 2014 10:06 am

bajta napisal/-a:pumpa zadi na cahnih ce se prav spomnim more bit mim.
na odmični oznake spredaj ne rabis gledat ker je jermenica na konus,
zadnja jermenica pa tut konus če se prav spomnim.


Spredaj tak nisem gledal, zadaj edino, ko je tisti V na jermenici...
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a cheff dne Pe Apr 25, 2014 10:00 am

Včeraj sem avto sfiniširal in neverjetno kolko lepše laufa zdaj, tudi glas ma dosti lepši.
Odmično sem naglihal po tistih zarezah zadaj tak, da motor je zdaj 100% v fazi. Pumpo sem tudi nastavil na tisto original cajhngo in sem se jebal 5-10min da bi ga vžgal pa je samo kihal nekaj. Pol sem pa dal pumpo tak kot je bla prej in v prvo. Zdaj še samo fine nastavitve, ampak mi je vagcom crknil tak da nevem kdaj bom. Dal sem tudi dize testirat in so ok.

Seveda je blo tudi nekaj porodnih težav in sicer četrta diza mi spušča, pa sem dal novo tesnilo. Moram jo ob priliki preverit.
In pa šola katero sem očitno mogel sam skozi dat. Večkrat sem prebral/slišal ne kupovat ponaretega termostata...
V ponedeljek še je normalno odpiral in držal na 90C, včeraj ko pa sem avto sestavil pa več ni odprl. Hvala k**** sem takoj opazil da nekaj ni ok z temperaturo in da ni zakuhal... Zdaj pa original naročit, ponaredka pa videt več nočem.

Slika
Slika
Tak je bla pa turbo cev popravljena
Slika
Železna cev je mela 4cm notranjega premera, gumi cev pa ima 5cm...
Slika
Sem šel po 5cm inox cev in pa na odpad po neko turbo cev, da sem si lahko to sestavil
Slika
Slika

Evo tak pa je danes vžgal:
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a cheff dne So Apr 26, 2014 1:58 pm

Sem šel danes po original termostat in se isto dogaja.
Peljal sem se krog, da je prišel na 90c ko sem se ustavil pred bajto (motor sem pustil laufati) je pa padlo nazaj na 60c...
Spodnja cev je pa hladna...
Ma kdo kako idejo kaj bi to blo?
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne So Apr 26, 2014 3:12 pm

obrnjen je prav ?
cevi so tam kjer morajo bit ?
pa da nisi kako cunjo kam zatlačil in pozabil ven vzet ?
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a cheff dne So Apr 26, 2014 5:09 pm

ŽucMac napisal/-a:obrnjen je prav ?
cevi so tam kjer morajo bit ?
pa da nisi kako cunjo kam zatlačil in pozabil ven vzet ?


Ne gre ga drugače obrnit, ker ma plastična prirobnica tako vilco, ki "objame" termostat.
Cevi vse štimajo, cot pa nisem tlačil v cevi za vodo...
Zdaj sem se pelal cca 5-10km je bil skos na 90c, pridem domov in motor pustim laufat pa pade takoj na 70c, spodnja cev je pa hladna.
Gretje pa dela ko šus ko je na 90c, tudi cevi za vodo do pečke so vroče.
Pa tudi pritiska ni v raztezni, ko odtegnem nič ne pihne vun. Pokrov je dober...
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne So Apr 26, 2014 7:00 pm

dihtngo si prav obrno na glavi? :) da nisi ki kakih kanalov zaprl.. to samo tak nagradno vprašanje heheh [smilie=zeppelin.gif]

drugač pa toti avti ful dugo rabijo da zagrejejo pa da odpere..maš občutek da bi zakuho?
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a čare dne So Apr 26, 2014 10:21 pm

Pa si mel slučajno gretje prižgano??To da pade je nekak normlano,problem bi bil če bi naraščala.
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a cheff dne Po Apr 28, 2014 3:00 pm

Dihtunga je ok obrnjena. Gretje sem mel imel vklopljeno pa tudi izklopljeno.

No zdaj je avto ok.
Sem šel v soboto do bratranca po drugo raztezno pa čep in je zdaj vse ok, očitno je bil čep zanič ali pa tudi raztezna, ker so plavali neki koščki plastike noter sicer sem jo spucal ampak nevem no, v glavnem zaj dela.
Edino senzor za temperaturo še me zeza, ker včasih pride na 90C, včasih pa samo do 70c. Tak, da sem verjetno tudi zaradi tega mislil, da kaj ni ok...

Avto zdaj ful lepše laufa in pa glas ma čist drugi tak kot se za petaka spodobi. Nevem sicer kaj bi lahko melo zaj taki vpliv, verjetno je res bil malo iz faze motor. Tudi vleče bolj, ker ga je tista reducirka v turbo cevi pomoje kar fejst bremzala.
Še eno vprašanje. Je dovolj zdaj dinamična nastavitev predvžiga ali bi bilo dobro, da še naštelam bosch pumpo z urico?

Evo še dve površni :D
Slika
Slika

Pri bratrancu sma še našla eno špulo, baje da bi naj bla od LT-ja?
Ni pa gumijasta, je cela iz kovine. Ve kdo od kerega motorja je to?
Slika
Slika
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a čare dne Po Apr 28, 2014 6:20 pm

Vžig kar naštelaj u nulo,ne zdaj neki napol delat če si že pol mašine razkopal.
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a Goti dne Po Maj 05, 2014 3:29 pm

A tale špula je po merah ista? Nima kataloške nikjer?
Uporabniški avatar
Goti
Šverca božje aktovke
 
Prispevkov: 2394
Pridružen: To Feb 28, 2006 11:56 am
Kraj: Ljubljana/Prevalje
Avto: Tolsti šved - xc90

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a cheff dne To Maj 06, 2014 4:54 pm

Goti napisal/-a:A tale špula je po merah ista? Nima kataloške nikjer?


Nisem je sprva niti opazil, ker je rahlo rjasto in je bla prekrita. Je pa špula od 2.3 bencinarja.
Tak na oko mi je delovala ista, meril je pa nisem...

Danes sem si daljinsko zmontiral, zvezal sem si še, da mi ob zaklepu zapre šajbe, če so odprte.
Slika
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a cheff dne Sr Maj 07, 2014 8:51 pm

Evo pa danes pa sem še nabavil copate v dimenziji 205-55-16 s felnami. Gor so semperitke 2x 7mm, 2x 4mm.
Slika
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a bajta dne Sr Maj 07, 2014 10:05 pm

kolkr je bolj pocen guma, morm rečt, niso slabe.
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a cheff dne Če Maj 08, 2014 2:45 pm

bajta napisal/-a:kolkr je bolj pocen guma, morm rečt, niso slabe.


Res niso slabe po par km, pa tudi avto se lepše pelje z 55 gumo. Prej z 65 se je zibal ko stara razjahana postela :D

Včeraj sem popravil vagcom in ugotovil zakaj mi je tak dobro vžigal od servisa naprej. Timing je bil na cca. 135 nastavljen, kar je že iz območja pumpe in je metalo napako vun. Sem nastavil timing na 70 in spet vergla ene 2-3s da vžge. Morem najt nekoga, da mi z urico nastavi pumpo.

Pa še ena slika od celega avta po dolgem času, še je v enem kosu :D
Slika
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a Goti dne Če Maj 08, 2014 2:58 pm

Pusti pumpo pri miru, če ti lepo vžiga in dobro leti ter ne kadi in pije preveč. Naj te številke ne begajo, jebeš to.
Uporabniški avatar
Goti
Šverca božje aktovke
 
Prispevkov: 2394
Pridružen: To Feb 28, 2006 11:56 am
Kraj: Ljubljana/Prevalje
Avto: Tolsti šved - xc90

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a cheff dne Pe Maj 23, 2014 6:52 pm

Danes sem se spet malo ukvarjal z njim, zatesnil sem vakumpumpo (malo je olje cankalo spodaj ven), zamenjal dve bakreni dihrtungi na filtru (malenkost je nafta tekla), zamenjal sem dve žarnici v števcu, dve pa sta ble v tretji štop lampi kaput. Kočno sem zrihtal tudi sprejem FM.
Pregledal sem cel ojačevalec. Tranzistori, kondenzatorji vse ok. Merim kabel, vse štima. Včasih je kolko tolko vleklo, včasih ni blo razlike, če je ojačevalec prikloplen ali ne, pol je spet bolj šumelo, spet manj šumelo. Skratka sem se počutil že ko budala polek. Pol ko sem pa že mislil obupat, pa še probam cin ftaknit v konektor zadaj in kak si ga zmigal je na trenutke lepo zašpilalo pol pa spet nula. Sem odrezal konektor in je bil v kurcšlusu, da mu celo familijo zrihtam :evil:
Zalotal sem ga direkt na ojačevalec pa špila zaj tak ko more, končno lahko normalno radio poslušam :D
Slika
Glavna žila ni bila zaščitena (nevem kak se jim je to naredlo) in je bil kratek stik
Slika

Je kdo tukaj na forumu, ki ma merilno urico in nastavek za bosch pumpo in tudi zna nastavit?
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a cheff dne To Jun 24, 2014 11:34 am

Kočno sem prišel do konca pri zadevi z hladnim vžigom, sicer še vedno ne vžge čist v nulo (čuti se, da čist nakratko pokašla pol pa takoj vžge) ampak sem zdaj zadovoljen, ker ni več tistega verglanja v prazno. In sicer pumpo sem obrnil tak daleč, da je izpisalo napako pol sem jo pa čisto počasi gibal nazaj dokler ni napaka zginla. Tak, da je zdaj nastavljeno nekje na zgornjo mejo območja. Timing je 105, mogoče bi še šlo kaj povišat.
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a cheff dne So Avg 02, 2014 2:24 pm

Malo sn bil v nabavi danes:
Slika
V torek še grem po zavorne ploščice in oba zračna filtra, ker niso meli na zalogi. Jas sn se pa tudi tak pozno spravo v trgovino, da še je samo ena bla odprta :D

Ve kdo mogoče, kje se v sprednji diferencial olje toči? In pa za getribe/diferencial je ok bilokatero olje samo, da viskoznost štima?
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a Goti dne To Avg 05, 2014 12:04 am

Za te getribe naj bi blo ful pomembo, katero olje daš, da ti sinhronov ne poje. Meni so vsi odsvetovali karkoli mrdat z oljem in sem pustil, pa še zdaj dela super.
Uporabniški avatar
Goti
Šverca božje aktovke
 
Prispevkov: 2394
Pridružen: To Feb 28, 2006 11:56 am
Kraj: Ljubljana/Prevalje
Avto: Tolsti šved - xc90

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Moj avto

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov