BureK napisal/-a:pa do 130°pomoje ni še tako grozno narobe čeprav zna bit znak da je neki narobe. probaj potegnit še malo da vidiš še kolko se lahko dvigne temparatura. vse kar je pred rdečim poljem na števčku je uredu.
mogoče bi rabu menjat olje ali mogoče se pa olje segreva zaradi turbine, ker gre olje tudi skozi njo da jo podmazuje/hladi in posledično lahko ona dvigne temperaturo olja. če pa spustiš gas in se voziš bolj umirjeno se pa čez par minutk olje ohladi.
cheff napisal/-a:BureK napisal/-a:pa do 130°pomoje ni še tako grozno narobe čeprav zna bit znak da je neki narobe. probaj potegnit še malo da vidiš še kolko se lahko dvigne temparatura. vse kar je pred rdečim poljem na števčku je uredu.
mogoče bi rabu menjat olje ali mogoče se pa olje segreva zaradi turbine, ker gre olje tudi skozi njo da jo podmazuje/hladi in posledično lahko ona dvigne temperaturo olja. če pa spustiš gas in se voziš bolj umirjeno se pa čez par minutk olje ohladi.
Bom ga probal še malo pa da vidim kaj bo pokazalo.
Prejšni lastnik je rekel, da je olje blo menjano preden sem ga jaz kupil. Olje je pri dizlu itak črno tak, da se ne da neke videt, filter pa ne zgleda nov. Je možno, da je filter že tak zabit, da omejuje pretok olja in se posledično pregreva? Se, da preko vagcoma spremljat pritisk olja?
cheff napisal/-a:Bom ga verjetno kar zamenjal ja + vse filtre. Olje bom pa dal castrol txt 5w40.
Kolko je sploh temperatura na drugi (neoznačeni) črti?
cheff napisal/-a: ne poznam pravilnega izraza za tole "podložko"
Me pa zanima zakaj je ta motorček v škatlici na sredini slike. Spodaj je neka rumena loputa, ki zapira/odpira dotok zraka iz dela kjer je klima kiler ampak sem vse možne kombinacije sprobal na ventilaciji in je ni premaknilo. Bi se ta loputa mogla zapret ob vklopu kroženja zraka?
genuss napisal/-a:Iz menjalnika, ugibam,...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov