cheff napisal/-a:Evo sem dobil obe zadnji čeljusti od S6 od uporabnika zauger. Desno sem že namontiral, levo pa je še treba razdret in popravit mehanizem za ročno, ker ne tišči bata vun oz. ga ampak res minimalno.
Levo stara, desno od S6.
Bil sem tudi danes na tehničnem in me je vrgel. Menjat morem levi končnik in pa desno vilico spredaj.
4m4t3r napisal/-a:ke če so pa zadni diski od s6 širši kot tvoji? pa zarad tega negre batič bolj ven? čelusti so enake od s6 pa tvoje?
čare napisal/-a:Kok je zate zadosti??Si ročno dejansko probal al si samo gledal kok se batek premakne?
bajta napisal/-a:če hodi je tk vredu? point ročne ni v tem da se bo z tem nastavil odmik od diska, odmik se nastavi hidravlično ko stisneš.. če hodi 2 mm z ročno je itak več kot preveč.. to ja ko deluje na avtu hodi mogoče 0.5mm ven, ko zabremzaš.
Zeko napisal/-a:A bi ti mogoče pasalo od Golfa II oz. Corradota?
bajta napisal/-a:za temp goriva nevem, js sm potem menjal senzor temperature ko ga ma v bospumpi, pa je blo isto potem, stran vrzenih 20€
4m4t3r napisal/-a:Cuj to bi lahko enkrat mojiga gor priklopla?!
Goti napisal/-a:Kako ti pa po novem kaj vžiga?
cheff napisal/-a:Goti napisal/-a:Kako ti pa po novem kaj vžiga?
Glih sem htel to napisat, da nič boljše kot prej.
Pred eno uro sem ga prvič vžgal danes, zunanja temperatura je bila 18C in sem ga spet mogel ene 2-3 sekunde verglat, da je vžgal...
Kaj bi lahko to zajebavalo? Šobe? Kompresija je baje vredu, tak mi je rekel uporabnik quattro iz team audija, ki ga je prejšnem lastniku šraufal...
Goti napisal/-a:Samo nastavitev kota pumpe, nič drugega. Če drugače dela lepo, so šobe čisto ok. Jaz sem jih tudi zamenjal z novimi, ko me je to hecalo, pa ni blo učinka. Nazadnje sem šel do Quattrota nastavit, pa še danes vžge v vsaki temperaturi takoj, samo da mu ključ pokažeš.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov