Audi A6 2.5tdi Quattro

Podforum za predstavitve vaših Volkswagen in Audi vozil

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Po Mar 31, 2014 9:55 pm

Goti napisal/-a:Js sem kr pumpo losal in jo ustrezno zasukal za stopinjo (še prej pa sem si cahne tovarniške nastavitve zarisal), se pa ne spomnim več točno, v katero smer. Vem samo, da na tovarniških nastavitvah (Sollwert) nikoli ne dela, kot bi moralo, ampak moraš zadevo znižat tik pod spodnji rob priporočene vrednosti. Vprašaj Quattrota, on ve iz glave to. Pa meni se zadeva v življenjski dobi zobatega jermena ni nič premaknila na slabše. Ob ta velikem servisu nastaviš in maš mir ene 100.000 km. ;)

Gre pa res za mini mini premik, pa mašina popolnoma drugače dela.

0,75mm und senkt den spritverbrauch und verbessert das startverhalten

ja to sn zdaj neke najdo kot ti praviš..da greš iz 55 kao na 75..znižaš porabo plus lepše štarta.. :)
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a cheff dne Po Mar 31, 2014 10:23 pm

Aha, se pravi podatek timing iz slike na 75?
http://shrani.najdi.si/?5/6m/3n39yXIi/p ... -57-31.jpg

V kratkem bom delal veki servis in se bom še malo pošpilal...
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a cheff dne Pe Apr 04, 2014 3:14 pm

Včeraj sem spet neke štelal.
Duty cycle pumpe je bil nekje nad 60%, mogel pa bi bit od 4% do 40%.
Sem ga naštelal na 6% in je avto slabše vlekel, pol sem dal pa na cca 34% in gre ok, timing je 57 avto pa še vedno ne vžge v prvo. Zdaj še bom probal dat na 75 timing pa bomo vidli.

Tak pa se obnaša:
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a bfranc dne Pe Apr 04, 2014 8:06 pm

Mogoče bi pa štarter dal obnovit, ker neki počas vrti.Zdej če je to ista napaka kot na 1.9 tdi motorjih(letnik 99), pol probaj odklopit senzor temperature motorja(takrat prižge po pol obrata), al pa eni menjajo akumulator in drugi obnovijo štarter, ker pumpa ne začne vbrizgavat nafte, dokler ne vidi vsaj 250 obratov od štarterja.

Jest sem imel to napako na 1.9 tdi motorju, pa sem povezal rele in senzor temperature, da ko sem zavrtel ključ, je rele tisti čas odklopil senzor in ko sem spustil ključ, ga je priklopil nazaj.

Samo se najbrž motim in ima 2.5 tdi drugačen sistem. :oops:
Uporabniški avatar
bfranc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 266
Pridružen: Po Avg 06, 2012 2:54 pm
Kraj: Kompolje/Dobrepolje
Avto: Škoda Octavia II 1.9 tdi DSG

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a bajta dne So Apr 05, 2014 6:22 pm

probi res temperaturnega odklopit, običajno je takoj vžgal če si ga odklopil :)

zgoraj na motorju, na cevi za vodo, ne morš ga falit.
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a cheff dne So Apr 05, 2014 6:54 pm

Tega res nisem pomislil, da bi lahko štarter prepočasi sukal. Bom probal dva akuja zaporedno vezat, pa z 24v vžgat, da vidimo...
Akumulator je praktično nov, na testerju mi pokaže cca 90%...
Ja, če odklopim senzor temperature potem misli, da je zunaj mrzlo in vklopi grelne svečke takrat pa vžge v prvo. Isto kot pozimi, če je blo pod 5C je vklopil svečke in vžgal v prvo skos.

Sem pa še danes pomenjal cevke za povratni vod iz diz, ker niso bile namenske za gorivo in so preperele.
Slika
In pa končno sem zrihtal levo čeljust od s6. Malo sem po domače vrezal, vzel sem multi metal epoxy namazal, pobrusil, spet namazal, spet pobrusil dokler nisem dobil kolko tolko lepo okrogle površine. Ni ravno v nulo rešitev, mislim pa da bo dihtalo.
Slika
Ročna tudi zdaj prime oz batek dovolj ven porine proti prej, ko premaknem ročico. Sem pa še eno stvar ugotovil zaradi katere je verjetno tudi srala ročna. Tukaj noter pride tisti štiftek, ki ga vzvod potisne gor in je blo za slab milimeter odstopanja (se tudi vidi na sliki, da je jamica malo znucana glih zato sem šel merit), sem vzel od stare čeljusti to os, sestavil, zmontiral na avto in ročna prime zdaj na levi bolje kot pa na desni :D
Slika

Aja, pa htel sem dat timing na 75. Šlo je do 68, ker pumpa ne gre naprej in ni nobene razlike pri mrzlem vžigu :?
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne So Apr 05, 2014 8:19 pm

cheff napisal/-a:Tega res nisem pomislil, da bi lahko štarter prepočasi sukal. Bom probal dva akuja zaporedno vezat, pa z 24v vžgat, da vidimo...


ne ga biksat z zaporedno vezavo, boš skuril elektroniko in kak komp s 24 volti, pol bo šele veselje :roll:
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a cheff dne So Apr 05, 2014 9:04 pm

ŽucMac napisal/-a:
cheff napisal/-a:Tega res nisem pomislil, da bi lahko štarter prepočasi sukal. Bom probal dva akuja zaporedno vezat, pa z 24v vžgat, da vidimo...


ne ga biksat z zaporedno vezavo, boš skuril elektroniko in kak komp s 24 volti, pol bo šele veselje :roll:


Saj, če avtov plus ločim pa direkt na štarter priklopim verjetno ne bi preko mase smelo kaj srat ali?
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a bajta dne So Apr 05, 2014 10:00 pm

daj nehi, bos pokuru kej, sam normalno daj se en aku gor na kable, kot da bi avto vzigal ce mas prazen aku, pa mas skor dvojn zagonski tok. sam pomoje ni to. ta tastar jajc ce ma timing vredu ne rabi extra hitr zaverglat da v nulo vzge.
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a cheff dne Po Apr 07, 2014 9:16 pm

Eno starejšo astro smo tak vžigali pa je šlo...
Ma samo sem 100% da ni aku. Zaj ko sem zamenjal tiste cevke za povratek iz diz, se mi zdi da malo prej že začne kašljat potem pa vžge. Zdaj bom komplet vse lajtunge kaj se še da pomenjat pa tesnila pomenjal, mogoče pa res luft ki vleče...
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Po Apr 07, 2014 9:29 pm

kompresijo si meril? maš vsaj 12 barov?
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a bajta dne Po Apr 07, 2014 9:47 pm

12 barov???

halo, toj dizel.

edit: ja, sm se prav spomnu nekih vlkih cifr za dizla :D

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=51727
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Po Apr 07, 2014 10:06 pm

gle danes sn bil pozoren kak moj obrača vjutro pa še hitreje od tvojiga iz pšosnetka pa tudi obrača 5-6 krat da prižge..tak da ziher ni akku..jaz ciljam na nastavitev pumpe..al pa res naftni filter pa kaki luft v lajtungah..
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a bajta dne Po Apr 07, 2014 11:10 pm

če mu pa z odklopljenim temperaturnim takoj vžge, taj zihr ni luft v lajtngah.

pumpa.
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a Goti dne To Apr 08, 2014 10:41 am

Skoz pravim, daj pumpo nastavit stručkotu za te mašine. Vse drugo je metanje cajta in dnarja stran.
Uporabniški avatar
Goti
Šverca božje aktovke
 
Prispevkov: 2394
Pridružen: To Feb 28, 2006 11:56 am
Kraj: Ljubljana/Prevalje
Avto: Tolsti šved - xc90

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a bfranc dne To Apr 08, 2014 10:57 am

To je ista napaka kot na 1.9 tdi motorjih, štelaš lahko 10 let, pa nebo nič boljš.V ecu-ju nastavijo, da pumpa začne prej vbrizgavat nafto in ne pri tovarniških 250 obratih, ko jih štarter ne more dosečt.Če ga bi probal vžgat na porivaje, bi ti tud takoj vžgal.Samo se tega ne dela, zaradi zobatega jermena.

http://www.avtoelektronika.si/avtoelekt ... napak/audi

pa še tega poglej, tretji post (@legin)

http://www.tyresmoke.net/forum/topic/11 ... when-warm/
Uporabniški avatar
bfranc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 266
Pridružen: Po Avg 06, 2012 2:54 pm
Kraj: Kompolje/Dobrepolje
Avto: Škoda Octavia II 1.9 tdi DSG

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a Cox dne To Apr 08, 2014 1:15 pm

bfranc napisal/-a:Če ga bi probal vžgat na porivaje, bi ti tud takoj vžgal.Samo se tega ne dela, zaradi zobatega jermena.


?
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a bfranc dne To Apr 08, 2014 1:51 pm

Cox napisal/-a:
bfranc napisal/-a:Če ga bi probal vžgat na porivaje, bi ti tud takoj vžgal.Samo se tega ne dela, zaradi zobatega jermena.


?


Zakaj vprašaj? [smilie=blink.gif]
Uporabniški avatar
bfranc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 266
Pridružen: Po Avg 06, 2012 2:54 pm
Kraj: Kompolje/Dobrepolje
Avto: Škoda Octavia II 1.9 tdi DSG

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a bajta dne To Apr 08, 2014 11:22 pm

sm js tut že čul to foro da je zobat jermen nevemkolk bolj obremenjen, itd, ma nevem no.
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a Marcel dne To Apr 08, 2014 11:29 pm

no tu bi tud js želel slišat zakaj je jermen bolj obremenjen. Logično bi blo če nekdo reče da recimo ni bidrauličn španer u tem primeru še pod pritiskom in lahko jermen preskoči ampak druge razlage pa ne poznam. Nisem še videl primera da bi komu timing zjebalo zarad porivanja(auta da se razumemo) :D
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a Cox dne Če Apr 10, 2014 12:34 am

bfranc napisal/-a:
Cox napisal/-a:
bfranc napisal/-a:Če ga bi probal vžgat na porivaje, bi ti tud takoj vžgal.Samo se tega ne dela, zaradi zobatega jermena.


?


Zakaj vprašaj? [smilie=blink.gif]


Prvic slisim za to, pa me za nima kje se pojavi problem .. po moji logiki.. starter pozene vztrajnik, kolesa pozenjeo vztrajnik ..
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a Cox dne Če Apr 10, 2014 12:36 am

Marcel napisal/-a:Logično bi blo če nekdo reče da recimo ni bidrauličn španer u tem primeru še pod pritiskom in lahko jermen preskoči


Ja no sej na starter je isti problem pol ... al ne?
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a cheff dne Če Apr 10, 2014 3:26 pm

Kompresija bi naj bla povprečje 27 barov, sam nisem meril info sem dobil od človeka, ki je prej šraufal avto.

Glede vžiga na porivanje, mogoče bi lahko preskočil jermen zaradi tega ker ma dizel večjo kompresijo in verjetno lahko nekak nazaj vdari tak kot pri krosarju ko ga kurblaš in rukne nazaj kurbl. Jaz si tak razlagam, če je pa res pa nevem. Sem tudi že vžigal dizla na porivanje pa ni blo nič...
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Če Apr 10, 2014 3:51 pm

ok nism opazo da gre za dizla in sm bare napisal za bencinarja. kot drugo glede porivanja pa je men od vheff-a teorija edina sprejemljiva pa še to se naredi ponavad u primeru da je za volanom nekdo ki še nikol ni tega počel al pa ženska :D
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Audi A6 2.5tdi Quattro

OdgovorNapisal/-a cheff dne Sr Apr 16, 2014 5:42 pm

Neki deli so se začeli kopičit 8)
Slika
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Moj avto

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov