VW 1600 TL

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj zračnohlajenih vozil

Re: VW 1600 TL

OdgovorNapisal/-a Cox dne So Nov 15, 2014 2:54 am

Tine napisal/-a:Če je le možno in ti je vsaj malo všeč, ostani na taki barvi kot je prišel z njo iz fabrike.


Tine ima res ... prej kot slej bo ti rdeča začela nekje ven tolčt ...
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: VW 1600 TL

OdgovorNapisal/-a plesni dne To Dec 30, 2014 2:56 pm

Po dolgem času se je spet nekaj premaknilo. Zavleklo se je pri kleparju, ker je trajalo preden je našel čas za mojga fastbacka.
Je pa pred snegom prišel nazaj na toplo in sedaj vsi glavni karoserijski deli pašejo nazaj kot morajo:

Slika
Slika


No ne čisto vsi... Zdej ko je navrglo snega in ker nemorem ločiti karoserije od šasije (prostorska stiska) sem se lotil nastavljanja vseh rež in špranj med blatniki, in nisem nikakor mogel ugotoviti zakaj so med havbo takšne špranje. Potem ko sem sneu havbo in pante se je pokazalo da panti niso ravno istih oblik. In niso fabrških oblik....

Slika
Slika

Vem da je tole vprašanje a bit long shot, ampak preden grem ravnat tole zmešnjavo, a ima kdo mogoče kakšne pante za tip 3 sprednjo havbo, ki se mu valjajo po delavnici? :D

In nimam pojma kako so se lahko tako zvili, ker so kar iz precej debelega kosa odtisnjeni...
Uporabniški avatar
plesni
Novinec
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po Sep 08, 2014 7:21 pm
Kraj: Novo mesto
Avto: Golf 6

Re: VW 1600 TL

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne To Dec 30, 2014 5:41 pm

THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: VW 1600 TL

OdgovorNapisal/-a plesni dne Sr Dec 31, 2014 2:00 am

Veliko bolj ravni kot moji :D

Hvala za pomoč, če bo vse po sreči se bodo našli pri enem iz med forumašev, drugače bo treba pa tele nabavit.

A je to pogosta praksa da se tile panti zvijejo? pri hrošču tudi mogoče? Bi jih bilo smiselno ojačat, preden se jih da na avto?
Uporabniški avatar
plesni
Novinec
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po Sep 08, 2014 7:21 pm
Kraj: Novo mesto
Avto: Golf 6

Re: VW 1600 TL

OdgovorNapisal/-a Tine dne Sr Dec 31, 2014 11:46 am

Dokler se ne zaletavas bodo ravni, ce pa se zvijejo zaradi presiljenja pa bolje da oni kot pa hauba/šasija.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: VW 1600 TL

OdgovorNapisal/-a plesni dne Pe Jan 30, 2015 11:57 pm

Ponudila se mi je priložnost in me sedaj zanima kao zakomplicirano bi bilo predelat swing axle, kot imam sedaj na IRS? Vem v čem so razlike, in ena očitna je da bi moral navariti dodatne nosilce na premo za vpetje obeh rok. Kako je pa z menjalnikom? Bi ga moral zamenjati z drugim ki je narejen za suhe polosovine ali se da tega kako predelat?
In ima sploh smisel taka predelava?
Uporabniški avatar
plesni
Novinec
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po Sep 08, 2014 7:21 pm
Kraj: Novo mesto
Avto: Golf 6

Re: VW 1600 TL

OdgovorNapisal/-a luka32 dne So Jan 31, 2015 10:02 am

Rabiš še nove nosilce motorja, sprednji nosilec menjalnika, IRS menjalnik, polosovine. Za premo nisem čist siguren, sam pomoje mora bit tud od IRS.
Uporabniški avatar
luka32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1353
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:03 pm
Kraj: Litija
Avto: golf iv, type 3 68'

Re: VW 1600 TL

OdgovorNapisal/-a plesni dne Ne Feb 01, 2015 12:04 am

Aha, se mi je kar zdelo da ni tako preprosto.
Bom raje kar ostal na SA, ker imam že tako in tako dovolj dela z avtom :D
Uporabniški avatar
plesni
Novinec
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po Sep 08, 2014 7:21 pm
Kraj: Novo mesto
Avto: Golf 6

Re: VW 1600 TL

OdgovorNapisal/-a Tine dne Ne Feb 01, 2015 4:22 pm

Zdaj nisem siguren da je izmenljivo ker tip3 ni lih moja specialiteta, ampak če prav vem se cel zadnji most drži šasije s par vijaki. V kolikor se da zamenjat 1:1, bi bila to smotrna odlocitev. Seveda, v kolikor mislis dajat 100+ konjev v avto. Rabiš pa seveda IRS menjalnik in vse kaj paše zraven, načeloma ni nič enako. Bo Samo. več povedal predvidevam, on je tip3 človek.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Prejšnja

Vrni se na Zračnohlajeni projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron