Hvala za pohvale in kritike. Avto sem delal in delam zaradi sebe in ne zaradi drugih, kritike sprejemam izključno dobronamerno, čeprav nisem obremenjen s mnenjem drugih sploh če je to negativno ali izraža nestrinjenje. Pohval sem vesel kot verjamem da smo jih vsi.
. Glede čistosti zadnjega pokrova se posipam s pepelom in Fritz zaposlil si me za jutrišnjo nedeljo.
(mater s ena slikah vse vidi)(Naj mi bo v opravičilo to, da poleti vozim s priprto havbo in je prah neizogiben)
Glede feltn, nekako sem probal ohranjat avto na zunaj v čim bolj originalnem stanju zato sem se odločil da ohranim felne originalne. Ko bo presežek denarja mu privoščim neko hudo klasiko od feln. Moj avto praktično ni nikol fetrik ker sproti dodelujem določene zadeve(tako sem mu lani na jesenj privoščil cele rdeče zadnje lučke in tranzistorski vžig, čez zimo novo feršterkarijo. Hrošč je projekt brez časovnih omejitev, ko bo vse ostalo gotovo, bo treba pononvno pojačat motor
)
Za mene kot študenta je tak avto finančno zelo obremenilen še posebej ker vse financiram sam in tudi zato preprosto ne gre vse skupaj skozi v enem šusu.
Glede motorja. Motor je 1835 cm3, strmejša odmična, duple fedre ventilov, večji ventili,2 dvojna dell-orta (drla40), izpuh 4 v1, fertajler je Bosch 009 s centrifugalnim zamikom(nič več vakumov) platine je zamenjal Petronixov tranzistor.Sklopka je keramična, oljni hladilnik je mecedesov. Vgrajena je močnejša oljna črpalka, zračenje bloka in ventil deklov ter dupli karter. Tolko glede motorja.
Cel avto je spuščen, bobne so spredaj zamenjali diski, zavorni sistem je dvokrožen, trenutno nestrpno pričakujem novi volanski polž
Toliko zanekrat, če koga še karkoli zanima naj kr vpraša, o tem rad govorim/pišem