eugene napisal/-a:to sem predlaga jaz pa je bil takoj neki narobe za vas štajerce.
majkl napisal/-a:Čeprav po drugi strani... Če se misliš vozit s serijskim motorjem ni nobene potrebe po irs-ju. Čisto vredu bo če boš lepo obnovil avto, ga malo spustil in si privarčeval ogromno jebanja.
majkl napisal/-a:Evo to je za en zob spuščeno... Mislim, da ni camber pretiran.
Tine napisal/-a:Nevem zakaj sem mel v glavi da ima podvozje že porihtano in čaka na školjko?
bugoff napisal/-a:No jas sem se jih lotil pa vam rečem če resno ne mislite vozit 120+PS pustite ta del
nedotaknjen ker ni vreden vsega vloženega truda.
jinx82 napisal/-a:Če se bo bean še kako leto z mano družu mu ne bo preostalu drugega kot da vtaknemo not kej podkrepljeno s kakim kosom od Porša ...alpa ne bom od njega več enga pira spil!
Nabavi ušesa alpa celo podvozje in 'ne čakaj na maj'!
...poglej z druge plati: Boš res potem še v tretje rihtal podvozje?! Naredi to zdaj in si prššparaj kak živc
bean napisal/-a:da na koga ne pozabim, hvala za predloge, podoporo...ŠE jo bom potreboval, zdej pa me prosim ne spravljajte v dilemo, kaj nardit
bean napisal/-a:ma bom jst spil...sam tega vsega pa mislim, da vseeno ne bom delal, ker pol piva ne bo dovolj...bo treba kej močnejšega!!!
bugoff napisal/-a:Ne vem fantje kako je pri vas me pa zanima ali je že kdo od vas varil (IRS) ušesa na avto.
No jas sem se jih lotil pa vam rečem če resno ne mislite vozit 120+PS pustite ta del
nedotaknjen ker ni vreden vsega vloženega truda.
Jaz sem od kolega( ki je opustu svoj projekt) kupu podvozje, ki je imelo že vvarjena ušesa tako, da meni je blo vsaj to prišparano. Kolega , ki je to montiral mi je razlagal, da je jeba predvsem pozicionirat (delal je brez šablone) samo glede na to da mu bo delal profič mislim da bo stvar lažje izvedljiva sploh če bo naredu šablono. Ali pa nabavu avto podvozje in začel z nule.
Rodi pa to druge probleme glede tega kako bo gume pod blatnik spravu. IRS roke je sicer možno zožat za kako colo na vsaki strani ampak rabi tudi krajše polosovine. Pri obični hroščevi premi pa lahko nabavi polosovine in 'cevne roke' od starejšega modela, ki so nekoliko ožje ( nevem točno samo mislim da 2 cm na stran). Drugače pa je seveda opcija nekoliko razširit blatnike in tako spravit kolesa spodaj. To zadnje se mi v beanovem primeru zdi še najboljša varjanta, ker ima dobrega karoserista in se avto nagiba bolj v german look.
eugene napisal/-a:Prav imaš samo zrihtaj že enkrat.
fritz napisal/-a: jaz bi na tvojem mestu reskiral tistih par soldov
in navaril usesa gor, potem pa bo kar bo.
ce ni druge, zbobnas luft sekcijo skupaj, obrnes par cevapov pa kaksno gajbo
pa niti vedel ne bos kdaj bo narejeno
Vrni se na Zračnohlajeni projekti
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov