Gremo naprej!
Na vrsto je prišel motor in s tem povezanih preveč vprašanj
Gre za original AB1300, dokler ni šel iz avta normalno delujoč. Čeprav je že preden sem dobil avto v roke stal par let, je nazadnje vžigal ko mina. Glavna gred nima nič lufta, suče se lepo...
Dol sem pobral vse plehe, izpuh in frgazer. Kako naprej?
Namen je pobarvat vse plehovje, menjat kar je potrebno, nove grelne komore in izpuh, zunanji oljni filter z večjo črpalko in to je to od predelav. Frgazer bo ostal original, kaj priporočate z zračnim filtrom?
Glede srca pa, prvo bom izmeril kompresijo, če je ok potem pustim pri miru? Al je bol pametn dat v vsakem primeru glave dol, poravnat, vetile porihtat in nova tesnila? Kaj vse se še menja na motorju v takem primeru?
Kje kupiti dele, je hoffman speedster roba zadovoljiva za tesnila in vžig (platine, frtajler, kabli...) oziroma priporočate katero drugo trgovino?
Se na VW servisu še dobi kaj?
Glede izpuha, namen imam kupiti grelne komore 35mm. Če prav razumem so notri j-rori brez grelnih reber kot original? Je to kejzakej?
http://en.hoffmann-speedster.com/2108/heat-exchanger-sport-left?c=128537Glede na to da nimam lukenj za izpuh v zadnji vezni steni rabim nekaj skritega. Čeprav ta kolen in flančna gleda izpod avta ven?
http://en.hoffmann-speedster.com/2104/sports-exhaust-hide-out?c=126585Druga varjanta, precej dražja...
http://www.ebay.de/itm/Facherkrummer-Sidewinder-Edelstahl-VW-Kafer-VW-Bus-T1-/121286351605?pt=DE_Autoteile&hash=item1c3d3adaf5Kako je pa kompatibilen zunanji filter s takšnimi izpuhi?
Evo dost zaenkrat, se priporočam za informacije da bo potem dobro