vw 1300

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj zračnohlajenih vozil

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tine dne Ne Jul 07, 2013 11:22 pm

Jaz mam zmontiranega tapravega, ne tega ki vbistvu bolj skrbi da ne-irsji ne potegnejo skupaj koles ko je notranje razbremenjeno. Kaka je razlika napram brez njega ti težko povem, ker sem ga obenem tudi spustil in nimam prave reference prej-potem.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Jul 08, 2013 8:47 am

To je takoimenovani Z-bar in deluje lih obratno kot klasičen stabi. Ni mi jasno za kaj so to sploh enkrat začeli vgrajevat. Moja 67 ima tudi. Po moje skrbi, da notranje kolo ne zgubi stika v ovinku. Kao. Zdaj če ga nižaš je spet vse drugače z tem. Poglej kaj pravijo tuji forumi glede performance uporabe in nižanja s tem Z-barom.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tomy dne Pe Jan 03, 2014 7:34 pm

Poezija je sestavljanje novih delov....

Slika

Slika

Slika
se nadaljuje...
Uporabniški avatar
Tomy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 4:06 pm
Kraj: Zabukovica
Avto: VW Hroš 1300, Subaru Legacy2.2

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tomy dne Sr Jan 15, 2014 8:19 pm

Slika

Slika

Slika

Slika
Uporabniški avatar
Tomy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 4:06 pm
Kraj: Zabukovica
Avto: VW Hroš 1300, Subaru Legacy2.2

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tomy dne Sr Jan 15, 2014 8:22 pm

Slika

Slika

Slika

Počasi in z užitkom gre naprej! :)
Uporabniški avatar
Tomy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 4:06 pm
Kraj: Zabukovica
Avto: VW Hroš 1300, Subaru Legacy2.2

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a RedEvil dne Sr Jan 15, 2014 8:30 pm

K novo :D
Uporabniški avatar
RedEvil
Fasader
 
Prispevkov: 1247
Pridružen: Ne Nov 18, 2007 1:46 am
Avto: VW MK3 GTI Juby,Jetta TDI

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tomy dne Ne Mar 02, 2014 1:05 pm

Ponovno in dokončno združena pod in školjka!
Slika
Pedali ročna in šalthebl so tudi na mestu, zici, volan in ventilacija poskusno.

Če kdo rabi, rozete in ena ura je viška...
Slika
Uporabniški avatar
Tomy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 4:06 pm
Kraj: Zabukovica
Avto: VW Hroš 1300, Subaru Legacy2.2

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tomy dne Ne Mar 02, 2014 2:03 pm

Gremo naprej!

Na vrsto je prišel motor in s tem povezanih preveč vprašanj :?

Gre za original AB1300, dokler ni šel iz avta normalno delujoč. Čeprav je že preden sem dobil avto v roke stal par let, je nazadnje vžigal ko mina. Glavna gred nima nič lufta, suče se lepo...

Dol sem pobral vse plehe, izpuh in frgazer. Kako naprej?
Namen je pobarvat vse plehovje, menjat kar je potrebno, nove grelne komore in izpuh, zunanji oljni filter z večjo črpalko in to je to od predelav. Frgazer bo ostal original, kaj priporočate z zračnim filtrom?

Glede srca pa, prvo bom izmeril kompresijo, če je ok potem pustim pri miru? Al je bol pametn dat v vsakem primeru glave dol, poravnat, vetile porihtat in nova tesnila? Kaj vse se še menja na motorju v takem primeru?

Kje kupiti dele, je hoffman speedster roba zadovoljiva za tesnila in vžig (platine, frtajler, kabli...) oziroma priporočate katero drugo trgovino?
Se na VW servisu še dobi kaj?

Glede izpuha, namen imam kupiti grelne komore 35mm. Če prav razumem so notri j-rori brez grelnih reber kot original? Je to kejzakej?
http://en.hoffmann-speedster.com/2108/heat-exchanger-sport-left?c=128537

Glede na to da nimam lukenj za izpuh v zadnji vezni steni rabim nekaj skritega. Čeprav ta kolen in flančna gleda izpod avta ven?
http://en.hoffmann-speedster.com/2104/sports-exhaust-hide-out?c=126585

Druga varjanta, precej dražja...
http://www.ebay.de/itm/Facherkrummer-Sidewinder-Edelstahl-VW-Kafer-VW-Bus-T1-/121286351605?pt=DE_Autoteile&hash=item1c3d3adaf5

Kako je pa kompatibilen zunanji filter s takšnimi izpuhi?

Evo dost zaenkrat, se priporočam za informacije da bo potem dobro [smilie=auto.gif]
Uporabniški avatar
Tomy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 4:06 pm
Kraj: Zabukovica
Avto: VW Hroš 1300, Subaru Legacy2.2

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a luka32 dne Ne Mar 02, 2014 3:09 pm

Če motor lavfa in ne pije pretirano olja je najbolj pustit vse skup pri miru.
Uporabniški avatar
luka32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1353
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:03 pm
Kraj: Litija
Avto: golf iv, type 3 68'

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Cox dne Ne Mar 02, 2014 3:16 pm

Mi2 z motorjem ki dela ponavadi nardima tak da zamenjama filter goriva, vzigalne kable, svecke, olje(+sito), cinspulo, platine kondenzator, rotor in kapo razdelilnika.
Fergazer se vzame narazn cimboljse scisti, in pa dobijo se lusni rebuilt kiti, z novo pospesevalno membrao,dihtungami itd.

Na pamet pobirat glave dol pomoje nima nekega smisla, če pa že, se pa mogče splača razmislit o predelavi na 1600.Novi bati+cilindri niso tako dragi.
Filter pusti original ..

Kar se tiče izpuha ... oni iz hofmanovega linka, se meni osebno zelo dopade glede na ceno itd. zvok ma noro dober, polek tega v nizkih obratih ni pretirano glasen, sploh na manjsih motorjih.
Sma montirala na plavega 1300, je tema nekej v tem podforumu pa tud Tine mislim da fura to na njegovi 1303.
Ebay sidewinderja se v zivo nisem videl, sma pa montirala enkrat CSP-jevega ki pa z svojo kvaliteto izdelave niti blizu ni opravičeval tistega tisočaka ki ga zanj zahtevajo.

Kaj te skrbi pri filtru s kombinacijo z izpuhom?
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Cox dne Ne Mar 02, 2014 3:20 pm

Po sliki sodec pri sidevinderju zgubis tud gretje saugrora, kar povzroča težave v hladnem vremneu.
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tine dne Ne Mar 02, 2014 3:42 pm

Pomojem je tud najpametneje pustit motor zaprt ter nardit osnovne servisne posege kot jih je naštel Cox, seveda ob odstranitvi plehovja ne pozabi sčistiti umazanije, olja, ptičjih gnezd in šmira iz glav ter cilindrov, ki so se skozi leta uspeli nabrat po motorju. Osebno bi, v kolikor drugih predelav ne bo, obdržal tudi serijski izpuh. KO boš enkrat ugotovil da potrebuješ močnejši motor pa se bo primerno predelavam lahko svetoval tudi primeren izpušni sistem [smilie=auto.gif]

Edit: spregledal da si zašvasal štok luknje za izpuh. Emm ja, pol pa ta detlja kot je na mojem recimo. Je pa zaradi višje pretočnosti precej glasnejša od serijskega izpuha, ima pa odjeme za gretje ferga katerega RABIŠ. Grelne bučke vzami originalne velikosti.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tomy dne Ne Mar 02, 2014 8:33 pm

Hvala za informacije.

Okej filter sem imel v mislih tak, ali podoben kot na linku:
http://www.ebay.de/itm/370927507754?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648
Praviš da ni potreben? Glede kompatibilnosti pa sem mislil če je takšen filter napot deteljici?

Torej ob predpostavki da je kompresija OK pustim pri meru. Sicer imam še en motor ABE 1584ccm enokanalne glave. Vžgal je, v kakem stanju je drobovje pa nimam pojma.

Nič dele počas na kup... ko se bo kej dogajal pa pokomentiramo ob slikih.
Uporabniški avatar
Tomy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 4:06 pm
Kraj: Zabukovica
Avto: VW Hroš 1300, Subaru Legacy2.2

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tine dne Ne Mar 02, 2014 8:57 pm

Deteljica gre mimo.

Te pumpe z zunanjimi filtri so ponavadi tudi oversized, moja, katero imam za naslendji motor, je 32mm napram 26mm serijskim. Če vprašaš mene se na rabljen motor, kateri nima problemov s pritiskom, ne splača dajat 100eur pumpe samo zaradi filtra, s katerim premakneš menjavo olja za par tisoč kilometrov. Dandanes s temi avti redkokdo naredi več kot 5k kilometrov letno, kolikor je tudi predpisan rok za menjavo olja.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Cox dne Po Mar 03, 2014 12:52 am

Ah .. oljni filter si mel v mislih, jaz sem imel zračnega :D ... Ja "deteljica" gre mimo, problem se za pojavit pri plehu pod jermenico ampak to je pri večjih pumpah .. ki jih omenja Tine, sicer nič drastičnegase malo pobrusi pa malo pozvije pa dela :D

Polek tega je treba bit pozorn na to ali imaš odmično na 3 ali na 4 štifte in temu izbrat ptimerno pumpo ... ta ki si jo nalepil je za 4, ki je manj pogosta ... križem pa zadeve ne pašejo.

Se slika o cem govorim ...
Slika
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tomy dne Po Mar 03, 2014 12:20 pm

Ok logično je res bolj olje menjat na 5k oziroma enkrat letno. Bolš dat € v cilindre :twisted:

No pa še glede zračnega filtra, kaj mate montirano, original ali?
Uporabniški avatar
Tomy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 4:06 pm
Kraj: Zabukovica
Avto: VW Hroš 1300, Subaru Legacy2.2

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Cox dne Po Mar 03, 2014 1:49 pm

Original dela :D
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tomy dne So Mar 29, 2014 9:20 pm

Današnje lepo vreme izkoriščeno!

Slika

Slika

Slika

Počasi bodo izpolnjeni vsi pogoji da motor spet zalaufa :D

Slika
Uporabniški avatar
Tomy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 4:06 pm
Kraj: Zabukovica
Avto: VW Hroš 1300, Subaru Legacy2.2

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tine dne Ne Mar 30, 2014 2:25 am

To ja! Rdečo je športno! :)

Btw, novi bati pa cilindri, ostali na 1.3 al si upgrejdal na 1.6?
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tomy dne Ne Mar 30, 2014 4:43 pm

To pa, ziher bo šel zarad rdeče hitrej :D
Cilindri so 1.6, tak da mal bol bo že brcu :)
Uporabniški avatar
Tomy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 4:06 pm
Kraj: Zabukovica
Avto: VW Hroš 1300, Subaru Legacy2.2

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tomy dne To Apr 15, 2014 9:18 pm

Evo motor je šel napol!
Ker sem po bedariji zlomil bakelit bencinske črpalke in itak zlomljenega dela nisem dobil ven sem moral motor razdret.

Slika

Našel sem ojnične ležaje in gred v sledečem stanju

Slika

Slika

Kaj naj s tem, novo ni ampak je potrebno brušenja in menjave ležajev?
Blok je bil skupaj dan brez tesnila oziroma tesnilne mase, torej ko bom sestavljal samo očistim površine ali vseeno uporabim tesnilno maso?
Uporabniški avatar
Tomy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 4:06 pm
Kraj: Zabukovica
Avto: VW Hroš 1300, Subaru Legacy2.2

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Marcel dne To Apr 15, 2014 10:03 pm

glavno gred nesi mojstru ki to dela in ti bo povedal če bo dovolj samo poliranje. Pri meni je blo pa so ležaji bli v istem stanju. dihtmaso pa ledaj umes ker jo itak kar je odveč porine ven.
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Cox dne To Apr 15, 2014 11:18 pm

Daj tesnilno maso ker drugač bo katastrofa pomoje, original je bilo sicer brez ... samo ti casi so davno mimo.
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tine dne To Apr 15, 2014 11:51 pm

Ti ležaji bodo šli kar v smeti, gred in blok daj pregledat in pobrusit po potrebi, nato kupiš primerne ležaje.

Zdaj si na tistem razpotju, ko je za razmislit dodatnih 150€ za menjavo odmične in spremembo karakterja motorja :mrgreen:
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tomy dne Sr Apr 16, 2014 11:17 am

Ma spet na razpotju, daleč sm pršu od menjave olja :D bo treba stvar zložit na polico in investirat še nekaj 100€ za ležaje, brušenje in morda nekoč odmično. Kater bi bila sploh primerna, oziroma kaj to še potegne za sabo?
Uporabniški avatar
Tomy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 4:06 pm
Kraj: Zabukovica
Avto: VW Hroš 1300, Subaru Legacy2.2

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Zračnohlajeni projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov