vw 1300

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj zračnohlajenih vozil

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tine dne Če Dec 20, 2012 11:48 pm

Porsche 914 diski. Za 2 mm večji kot hroščevi sprednji, gredo na postružene originalne bobne iz katerih narediš pesto, na njih paše golf4 / passat čeljust ( z zajlami za ročno), zmislit si moraš 'le' nosilec za čeljust.

Vprašanje samo če se ti splača, odkar hoffmann ponuja cenovno ugodne disk kite za zadaj - Hoffmann Speedster
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tomy dne Če Dec 27, 2012 11:43 am

Te hoffmann-ove sem videl, vendar mi ni všeč ker je disk z ripnami. Išečem po ebay-u samo pesto, pa ne najdem nič primernega. Čeprav ideja da naredim pesto iz bobna je dobra :)


Kako je pa z aksialnimi pomiki polosi, je lahko kakšen problem, ali plavajoče čeljusti kompenzirajo te pomike?

Hvala za info :wink:
lp
Uporabniški avatar
Tomy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 4:06 pm
Kraj: Zabukovica
Avto: VW Hroš 1300, Subaru Legacy2.2

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a DS71 dne Če Dec 27, 2012 1:00 pm

po moje da aksialnih pomikov nimaš,glede na to da je sedaj boben zategnjen z matico na "fiksno"

Drgač pa smo mi to pred enimi 10 in več leti na trajkih delali iz jugovih sprednjih diskov in čeljusti ..samo pol ni blo ročne :lol:

Buhvej če imam jaz še kje skico tistga nosilca..
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1966
Pridružen: Če Feb 05, 2009 9:51 pm
Kraj: Il. Bistrica
Avto: zoom zoom

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tine dne Če Dec 27, 2012 4:38 pm

Ravno se pogovarjam s Sharpbuiltom iz Avstralije za te nosilce, evo link kako se montirajo

Sporocili so mi ceno 266 dolarjev + postnina in verjetno carina. Me po tihem mikajo, ker se mi zdi to dober in primeren nacin resitve zadnjih diskov.

Slika
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Cox dne Če Dec 27, 2012 7:36 pm

zanimivo .. zimmermanove diske se da sigurno nekak pametno dobit pri lokalnih avtoprodajlcih .. samo ona carovnija iz bobna v pesto se mi se vedno ne dopade ..
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Če Dec 27, 2012 8:04 pm

Tista čarovnija je men glih najboljša ker je praktično zastonj in isto "kšajtna" kot original pesto.
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Cox dne Če Dec 27, 2012 8:28 pm

40let star, x-krat pregret, x-krat podrejan bobn ki niti blizu ob konstrukciji ni bil namenjen za kaj takega, je isto kot original pesta?
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Če Dec 27, 2012 8:51 pm

no če pogledam prednji boben hrošča al pa zadnje pesto od audi 100 C3 in zraven postavim še boben od C3 je boben od hrošča še vedno dost bolj masiven čeprav vemo da obremenitev na hrošču ne doseže obremenitve polno natovorjenega audi 100. in pa če postavim skupaj zadnje pesto za disk ali zadnji boben od audi 100 vidim da sta popolnoma enaka v tem delu kjer se mi pogovarjamo. Za ostale aute ne bom trdil ampak ta dva sem pa že mel parkrat u roki :wink:
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Cox dne Če Dec 27, 2012 9:14 pm

30let razlike v konstruiranju in izbire materialov pa pac zanemarimo ...
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a DS71 dne Če Dec 27, 2012 9:53 pm

sam zakaj bi bil boben kot osnova za montiranje diska slab? Sej v bistvu igra samo tisti del ki je nataknjen na polos( utorna puša) ..to pa ni hudič da ne bo zdržalo .. če kupiš disk ki ima že te zobe gor verjetno ta del ni močnejši?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1966
Pridružen: Če Feb 05, 2009 9:51 pm
Kraj: Il. Bistrica
Avto: zoom zoom

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Cox dne Če Dec 27, 2012 9:58 pm

Ce bomo meli malo srece bo uporabnik samo. nalepil sliko njegovega bobna ki se je tocno tam odlomil .. pa ni noben mesaril z struznico po njem ..
Saj ne recem .. ocitno folk to pocne, ker niso tak redke te predelave .. samo jaz na svojem avtu nebi mel tak narjaneo ..
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tine dne Če Dec 27, 2012 10:37 pm

Njegov je bil kitajska kopija, zlomil se pa je tam kjer tudi ob tej modifikaciji ne spreminjaš ničesar.

Aja, na tip3ju imaš točno tako narjeno :mrgreen: Pesto in posebej boben gor našraufan.. dimenzijsko so zelo blizu, eni celo jemljejo tip3 peste, jih postružijo po obodu da gre disk gor in gasa na avto, vendar je ponavadi izbira bobnov logičnejša ker so pač dosti bolj pogosti za dobit. Končni izdelek je pa po pričevanjih teh ki so to že naredili identičen, če postružiš tip3 pesto po obodu ali ga narediš iz hroščevega bobna.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Cox dne Če Dec 27, 2012 10:46 pm

Pa vedno tolk o neki fiziki .. zdaj pa ce se tocno tam ne dotaknes siher ne spremnis nic ...

Ja njabrz je vw hrosceve diske predeloval v peste in jih montiral na tip3 .. saj ni problem v sami izvedbi, porblem je da je narjeno doma in iz dreka .. ce bos pa rabo tip3-jeve ... pa se ves kam das ponudbo :D
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Če Dec 27, 2012 10:51 pm

Sej se nocem prepirat ampak kaj po tvoji teoriji pol tud original bobn od hrošča ne bo zdržal? sej dol se postruži sam "odvečn" materjal ki ne igra vloge pri statiki kosa. Kolker sm slišo od bližjih sorodnikov se je recimo na avtokrosu kjer je ta zadeva dost obremenjena use druga prej polomlo kot pa pesto ali bobn.
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Cox dne Če Dec 27, 2012 10:54 pm

Kak ves kaka je statika 40let starega bobna? ... ma saj se ne kregamo :D , pac povem zakaj mi ni vsec ideja, in kot sem ze zgoraj napisal .. folk to pocne po svetu in ocitno jim deluje... samo meni pac smrdi :D
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Če Dec 27, 2012 11:02 pm

Ajde za na pisto al pa da si ekstremn norc na cesti tud pol ne rečem ampak za neke normalne razmere...
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tine dne Pe Dec 28, 2012 1:09 am

Marcel napisal/-a:Sej se nocem prepirat ampak kaj po tvoji teoriji pol tud original bobn od hrošča ne bo zdržal? sej dol se postruži sam "odvečn" materjal ki ne igra vloge pri statiki kosa. Kolker sm slišo od bližjih sorodnikov se je recimo na avtokrosu kjer je ta zadeva dost obremenjena use druga prej polomlo kot pa pesto ali bobn.


No, roko na srce, za to predelavo je treba material odstružit tam, kjer dejansko spremeniš trdnost kosa; treba ga je podrejat tudi na sprednji strani, tam kjer naleže disk oziroma drugače nalega felna; za 2mm materiala je potrebno odstranit. Kar pa naj ne bi bil problem, saj naj bi bili originalni bobni narejeni z ogromno rezerve, kar je očitno tudi na tip3jevi evoluciji izvedbe zavor, katerega pesto je na mestu, kjer vanj pridejo vijaki precej tanjše od hroščevega bobna. Material za izdelavo bobna in tip3 peste bi NAJ bil enak, vsaj tako pravijo fantje z internetov ki so se poglabljali v te zadeve.

Verjetno k trdnosti nekaj doda tudi sam boben pri tip3ju oziroma disk pri 914, da je lahko pesta toliko tanjša od bobna? Nevem zagotovo, razmišljam po kmečko pač. Meni že te originalne peste zgledajo strašljivo tanke.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Dec 28, 2012 11:16 am

Jaz sem mel narjene peste iz starih bobnov. Nobenih problemov. Sem se pa jebal spravit disk do tega da ni plesal, kljub temu da je bil strugar dober. Sem potem montiral urco in rocno brusu nalezno povrsino pesta in na koncu jo pozlajfal da je bil disk v 3 stotih opletanja. To je blo 12 let od tega sedaj se mi ne bi vec dalo, ker nimas pametnih 4x130 felten za dat gor. Ce se spustis v to pazi da vzemes neke original vw bobne vsaj in da ripne nimajo lufta.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tine dne Pe Dec 28, 2012 11:23 am

Jaz se sicer nagibam k temu da v kolker se tega lotim bi raje poiskal tip3 peste, izkljucno zaradi manj strugarskega dela in posledicno manj moznosti napak; v samo trdnost materiala pri bobnih pa nimam pomislekov.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tine dne Pe Dec 28, 2012 2:13 pm

Cisto po slucaju nasel..

http://www.ebay.de/itm/SATZ-BREMSSCHEIB ... 53f06e330c

Ni pomota, dejansko naj bi bli diski z ripnami za hrosca.. Tudi na njihovi strani so v katalogu, ats-24.de . Proizvajalec JP group, art nr. 8163200106. Pa ugodni so, kvalitete ne poznam.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a DS71 dne Pe Dec 28, 2012 2:18 pm

točno te diske sem imel v mislih ko sem zgoraj pisal... :)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1966
Pridružen: Če Feb 05, 2009 9:51 pm
Kraj: Il. Bistrica
Avto: zoom zoom

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tine dne Pe Dec 28, 2012 2:31 pm

btw, celoten katalog... imajo ful neke robe, ce so oni proizvajalec ne vem.

http://catalogue.jpgroup.dk/pdf/jpgroup/luftkataloguk.pdf
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Cox dne Pe Dec 28, 2012 3:48 pm

Majo tud auspuh za tip3 sem gleal pred casom ...
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Samo. dne So Dec 29, 2012 12:56 am

no ta jp gruop bobn je meni popustil v ovinkih :D italjani to na polno prodajajo... slike... nevem nekje ziher mam morm poiskati pa poknem gor.

glede na to
Ajde za na pisto al pa da si ekstremn norc na cesti tud pol ne rečem ampak za neke normalne razmere...


prosim zmontiraj nove bobne in pakne, nastavi oz. daj nastaviti tak kot se zagre, za tisti denar ki ti bo ostal od nakupa diskov pa pojdi na [smilie=beer2.gif]

ker sem se že ravno razpisal... za 400€ kitkomplet od hofmanna nimaš kaj razmišlati in kupiš. itak če rabiš takšen setup zavor, je bilo potrebno v pogon vložiti toliko, da ti 400€ naj ne bi predstavljali nekega večjega stroška. razen če si nekdo izmed nas, ki radi nekaj ustvarjamo čeprav gremo v finančni -...
Praise the lowered!
Uporabniški avatar
Samo.
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 488
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 9:35 pm
Kraj: Šmartno ob Paki
Avto: 1200j, Typ3 variant, Golf 1 d

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tomy dne Ne Jul 07, 2013 4:37 pm

Nimam kej komplicirat, zaenkrat bodo vzadi bobni.

Me pa zanima sledeče. Imate na svojih bugih zmontian zadnji "stabilizator"? Zakaj ja oziroma zakaj ne?
Slika
Uporabniški avatar
Tomy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 4:06 pm
Kraj: Zabukovica
Avto: VW Hroš 1300, Subaru Legacy2.2

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Zračnohlajeni projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov