vw 1300

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj zračnohlajenih vozil

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Cox dne Sr Apr 16, 2014 12:04 pm

Za neki taki cestno prijazn 1.6 bi jaz vzel neko bol nežno 110 al pa mogoče 120 odmično, za sabo potegne pa še menjavo fergazerjev ... da to nekak dela. Se pravi celi program.. 2 dvojna fergazerja+ kolektorji+vzvodovje za gas+filtri+ pravi set diz kaki elektronski vzig mogoce tud nebi bil napacn ker platnie na visjih obratih pac niso bas nesto ... never ending story ..
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tine dne Sr Apr 16, 2014 7:07 pm

Kolk sem jaz raziskal situacijo je 110ka še zadnja odmična, ki naj bi uporabno sodelovala v navezi s serijskimi glavami, pa še tukaj naj bi se že uporabile HD ojačane vzmeti ventilov in primerna nadgradnja karburacije. Če želiš obdržat tud enojni fergazer pict34, bi bla skor w100 ali podobna najsmotrnejša izbira, saj bi slednjemu nad 5k obratov že precej zmanjkovalo sape.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Apr 16, 2014 11:21 pm

wana play? gota pay!
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Cox dne Če Apr 17, 2014 12:20 am

Ja glave te ustavijo za slabih 500€ pol se recimo, samo ce mas pol ferge pa glave je mogoce vredno it na na 1.8 kar pa potegne za sabo spet 5 drugih stvari ... saj pravim never ending story ... sicer pa original 1.6 je cist dovol motorja za v hrošča, dokler ne pelješ česa močnejšega :mrgreen:
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a majkl dne Če Apr 17, 2014 10:35 am

Tu se ti zdaj splača kupit 1.2 motor za čez sezono in med tem naredit nekaj pametnega iz tega motorja. Vlagat denar v serijski motor je pomoje brezveze.
Uporabniški avatar
majkl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 11:23 am

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Cox dne Če Apr 17, 2014 11:39 am

Kaj pa vem... tak ko peljes na novo sestavljen 1.6 motor je pomoje kr vredno svojega denarja. Sploh glede na price/performance.
Saj ne recem, ce si zastruplen si zastruplen ti ni pomoci in rabis/hoces nekaj vecjega ... samo ce mas pac hrosca pa bi se rad vozo z njim, je pomoje to najbolsa izbira.Konec koncev je nek spodobn motor ipak 3x dražji.
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a luka32 dne Če Apr 17, 2014 12:46 pm

Mam jaz pocen 1.2 motor...
Uporabniški avatar
luka32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1353
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:03 pm
Kraj: Litija
Avto: golf iv, type 3 68'

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tomy dne Če Apr 17, 2014 9:00 pm

Hvala, drugega motorja nerabim, imam še en izpraven 1.6 industrijski motor...

Uh tu bom moral potegnat črto, mam še kam drugam evre za investirat. Ka mi nuca raketa od motorja na polici avto pa v temeljni :D
Cilindre imam 1.6, frgazer bo original solex 31 pict-3, vžig '009', glave original z novimi ventili in to je to. Kaj bi z 100 ali 110 odmično profitiral oziroma kaj z originalno izgubim?

Glavno gred bom dal brusit in menjal vse ležaje. Katero znamko ležajev priporočate, oziroma se je potrebno katerih izognit?
Uporabniški avatar
Tomy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 4:06 pm
Kraj: Zabukovica
Avto: VW Hroš 1300, Subaru Legacy2.2

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tine dne Če Apr 17, 2014 11:22 pm

Pri ležajih z Mahle-tom nimaš kaj zgrešit, seveda pa počakaj na info katero brušenje kupit, to boš dobil od majstra ki bo brusil blok/gred.

Glede ferga - že na original 1.6 je bil solex 34, če boš na vso silo hotel ohranit tega 31 pol je res najbolje da ostaneš na serijski odmični, pa še to bo podkarburirano. Rabljeno delujočo 34ko dobiš za 50 evrov, dodaš še kakega desetaka ali dva za primeren zaugror (pri 1.3 ni isti!) pa se bo poznalo.
Z višanjem 'razreda' odmične podaljšuješ kot odpiranja, prekrivanja ter dolžino hoda ventilov; po kmečko pa to pomeni višja odmična -> višje delovno območje vrtljajev motorja. Seveda se z višjimi obrati poveča potreba po količini dovedene mešanice vsesanega zraka/goriva, kar nas spet vrne k velikosti fergov. Takozvani krog, vse je povezano :)
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: vw 1300

OdgovorNapisal/-a Tomy dne Ne Apr 20, 2014 2:41 pm

Hvala za vse informacije, prvo brusenje in novi lezaji, potem pa bomo vidli kok naprej.
Uporabniški avatar
Tomy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 4:06 pm
Kraj: Zabukovica
Avto: VW Hroš 1300, Subaru Legacy2.2

Prejšnja

Vrni se na Zračnohlajeni projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov