Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj zračnohlajenih vozil

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Tine dne So Jul 19, 2014 12:22 am

Vse mam. Za sestavit. Vse! Po madafakin' pol leta. Jutri začnem. 8)
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne So Jul 19, 2014 12:22 pm

že skor 12 ur je jutri. kje so fotke?
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Cox dne So Jul 19, 2014 2:02 pm

Že laufa?
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Tine dne So Jul 19, 2014 2:13 pm

Ja, samo fertajlerkabl še zakernam pa kresne
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Cox dne So Jul 19, 2014 2:25 pm

To tak mors z notranje strani zarad kontranavoja ..
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Tine dne So Jul 19, 2014 3:04 pm

Vglavnem! Kot že veste, se gradi motor z 12mm daljšim hod od serijskega, kar pomeni, da mu je serijski blok v svoji originalni obliki za odtenek pretesen. Sama gred se v njem sicer vrti brez problema, težave nastanejo, ko nanjo nataknemo še ojnice. V izogib srečanju aluminija in kovanega jekla je zatorej potrebno odbrusit nekaj materiala na bloku, ki hodi napoto. Tega se je sicer najpametneje lotiti s strugarskim reskarjem, a ker jaz nisem najpametnejši, sem se lotil na roke, z dremlom. Ker so ti bloki grajeni iz materiala povprečne gostote podobne par dni staremu kajmaku to sicer ni bil problem, je pa nastalo toliko zračnoplavajočih opilkov, da sem še par dni po končanem delu odkrival večja nahajališča aluminijastega praha v raznih telesnih odprtinah.

To je on, pred obdelavo, a že povrtan za 92mm debelostenske cilindre

Slika

Gred, pozirajoča na svojem mestu

Slika

Najprej se je naredil prostor za ojnice na strani cilindrov, kjer so ojnični vijaki želeli z glavo skozi zid

Slika

Naslednje je bilo treba odbrusit kos odlitka, kjer pride ležaj za odmično gred, a je ta iz neznanega razloga manjši od samega odlitka, kar pomeni da ga lahko brez skrbi odbijemo

Slika

Prostora med ojnico in odmično ni več veliko, ga je pa dovolj

Slika

Ojnicam je potrebno narediti prostor za sprehod na vrhu bloka, pravtako pa so napoti tudi odlitki, kjer pridejo stojni vijaki za glave v blok, in jih je potrebno poglobiti. Tukaj je bilo brušenje še najtežavneje, treba je biti previden da se ne odnese preveč mesa, seveda pa mora biti obenem tudi dovolj prostora za vso rotirajočo maso.

Slika

Ko se postopek po malem miljonu privzdigov gredi na mesto, merjenju, odstranitvi, brušenju, merjenju, brušenju, odstranitvi, brušenju, gred na mesto, merjenju, označevanju, odstranjevanju, brušenju, xn+1.. ...ponovi še na drugi strani, dobimo prostosevrteč blok, ki je pripravljen za brušenje v ravnino.

Slika

Pubeca pri CCP sta poskrbela, da se je korektno storilo tudi to, medtem pa je zdaj že prijetno zlajšan in povrtan vztrajnik šibal na balansiranje v Lublano. Blok se je vrnil, gred tudi. Cela, oba!

Slika

Slika
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a genuss dne So Jul 19, 2014 3:16 pm

ti si nor. Ko človek tole gleda, zgleda preprosto, v resnici pa... Kje si dobil te podatke/postopke? Kakšen drug projekt?
Jeden Tag steigt die Zahl derer, die mich am Arsch lecken können
Uporabniški avatar
genuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 723
Pridružen: Sr Avg 20, 2008 9:43 pm
Kraj: Velike Lašče

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Tine dne So Jul 19, 2014 3:34 pm

Praktično vse kar moraš vedet dobiš na internetu in v knjigah, drugače pa to ni nek hud bavbav, če misliš brušenje. Probaš kje se zatakne pa tam odbrusiš :) No, pa malo je treba predvidevat tud kaj se lahko kje zgodi, zdrava kmečka pamet ne škodi nikjer.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Doktor dne Po Jul 21, 2014 12:02 pm

Super napreduješ.
Ne žuri da pod muss mora biti gotovo do Bleda (iako bi ja volio da bude)... :lol:
Uporabniški avatar
Doktor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 2:43 pm
Avto: VW 1300, Citroen Xsara 1.4i

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Tine dne To Jul 22, 2014 12:00 am

Mah ni mi Bled sploh noben cilj, niti se mi ne mudi nikamor s tem. Naizi pa z občutkom.

Napreduje se, opravil sem enega izmed korakov, kateri je še kar neprijeten, in to je zbijanje zobnikov na gred. Ker nimam preše in namenskega orodja, zadeve pa sedijo skupaj na tesni naleg, je za ta hec potrebno kar nekaj živcev in tolčenja po jeklu preden je vse tam kot mora biti.

Osnovne sestavine

Slika

Ker so zobniki precej okusnejši pečeni, sem ponucal najbližji plinski grelnik in z njegovo pomočjo segrel zobate okrogline za lažji natik na gred

Slika

Gred sestavljena, oba zobnika skupaj z distančniki že na svojem mestu, v ozadju pa se razprostira moja pedantno organizirana delovna miza

Slika

Tight-fit close-up

Slika

Za tem so prišle v igro ojnice. Očiščene, spihane, z razmaščeni vijaki in pripravljenimi ležaji.

Slika

Kako urco kasneje in je že dala vse štiri od sebe; namazana, zloktajtana in zategnjena na priporočenih 40 njutnov

Slika

Za danes bo dovolj, če mi čas znese pa lahko že jutri zaprem blok.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Marcel dne To Jul 22, 2014 10:18 am

Krasno delo! In pa zaslužen užitek ob sestavljanju kar (vsaj pri meni) povzroči da pozabim na vse žulje in obtolčene sklepe in musklfibre v rokah zaradi raznih obdelav kovin ;)
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a GOMK316V dne To Jul 22, 2014 2:55 pm

Super ti gre :D
A ojnice kej zvagas predem jih das gor?
lp
GTI je v redu star ali nov.
TDI je pa za reveze ker pije ful premal.
Uporabniški avatar
GOMK316V
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2618
Pridružen: Sr Jan 21, 2009 9:30 pm
Kraj: V narocj Gorenskh planin
Avto: Golf3 16v,vw Käfer 1300 1968

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Tine dne To Jul 22, 2014 6:41 pm

Ja seveda, tri kile brez kosti!

Drugače pa če misliš če sem jih balansiral kaj kraj na kraj, ne boš verjel, da so prišle iz fabrike znotraj dveh gramov tolerance. Na pamet se ne spomnim kolk so vagale, mogoče mam na tabli še napisano, bom pogledal in napisal če še je.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Tine dne To Jul 22, 2014 11:31 pm

Nič nebo z zaprtjem bloka danes, neplaniran setback zaradi proizvodne napake enega izmed ležajev odmične. Jebiga. Se vidimo po oglasih.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Tine dne Sr Jul 30, 2014 9:23 pm

Ležaji so prišli, in če že te že sem naročil take z dvojnim potisnim uležajenjem in jeklenim hrbtiščem. Tokrat so pasali v nulo in življenje jim je bilo za par trenutkov takoj lepše.

Slika

Naslednja je z novimi ležaji in na svoje končno mesto padla tanajtaglavnejša gred, katere vpad v blok je za enega samega človeka kar podvig - polek tega, da je treba na svoje mesto natančno in previdno spustiti par kilogramov težko jekleno klado, je simultano potrebno naloviti še pravilne položaje aluminijastih drsnih ležajev, da le-ti ustrezno sedejo na čepe, ki jih v svoji končni poziciji držijo na mestu. Da se, se pa jebeš. Uspešno, hvalabogu.

Slika

Sledi center dogajanja pogona ventilov, odmična gred s svojimi dročniki. Ker je v eni poziciji ojnica prvega cilindra prišla zanimivo blizu dela odmične, sem se odločil za svoj lažji spanec in odbrusil dodaten milimeter materiala na strateškem mestu.

Slika

Naredil sem še test-fitting oljne črpalke in možne interference z njo, kot so me izkušnje naučile iz prejšnjega motorja. Ta pumpa je drugega proizvajalca in ima na tem mestu vsaj 5mm več prostora kot prejšnjidve, kljub še za 2mm podaljšanim zobnikom za dodaten pretok ulja. Da ne žulja, seveda. Vse se vrti gladko in brez zadržkov, tudi ojnica ima sedaj zadovoljivo prostora.

Slika

Zadnje čiščenje in skupinska slika odmične s pripadajočimi dročniki, preden jih zaprem v aluminij. Engle FTW! Desno še specifikacijski kartonček za številk željne gledalce.

Slika

Našminkane stične površine z mazivom za ustrezno vsedanje naležnih površin, odmična pa nastavljena v fazo.

Slika

Vstavimo še štopl za odmično, uležajimo drugo stran bloka, vstavimo dročnike ter porišemo naležno površino sredine bloka s tesnilno maso, pa sta polovici pripravljeni na spojitev. Par obratov navornega ključa kasneje, instant sestavljen blok!

Slika

Spet pa bom moral neprostovoljno počakat par dni z nadaljevanjem, saj sem ob poizkusnem fitingu cilindrov ugotovil, da bom za pravilno nastavitev statičnega kompresijskega razmerja vseeno rabil distančnike pod cilindri. Pizda. Upam da anglež hitro prnese svoj paket čez vodo.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Sr Jul 30, 2014 10:21 pm

Super! sm ti kr mal fauš za tole delo ker to je neki najlepšega pri celi obnovi! Lepo delaš [smilie=beer2.gif]
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Tine dne Če Jul 31, 2014 10:56 pm

Je fajn ja, ko gre vse po maslu. Ko zagusti je pa penis [smilie=zeppelin.gif] Trpijo pa živci (in dnarnica) v obeh primerih. Jebat ga, enkrat se živi.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a čare dne Če Jul 31, 2014 11:05 pm

Če boš še kdaj zobnike gor dajal daj še gred zmrznit in bo padel gor.
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Če Jul 31, 2014 11:06 pm

denarnica je olajšana in ne trpi več :D Žiuci si pa želijo trpet za take reči ;)
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Tine dne Če Jul 31, 2014 11:48 pm

čare napisal/-a:Če boš še kdaj zobnike gor dajal daj še gred zmrznit in bo padel gor.


Sem sprobal tudi to in praktično ni razlike :wink: V teoriji naj bi palilo, v praksi se vsaj pri meni žal ni obneslo.

Marcel napisal/-a:denarnica je olajšana in ne trpi več :D Žiuci si pa želijo trpet za take reči ;)


True dat!
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Cox dne Pe Avg 01, 2014 6:08 pm

Acetilen ftw
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Doktor dne Sr Avg 06, 2014 10:07 pm

Acetilen.... :lol: , da, na kraju spali / istopi blok skup z glavnom gredi i svim pizdarijama koje je polako sakupljao... :mrgreen:
Uporabniški avatar
Doktor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 2:43 pm
Avto: VW 1300, Citroen Xsara 1.4i

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Cox dne Pe Avg 08, 2014 10:30 pm

Kaj bi stopilo?
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Tine dne So Avg 09, 2014 10:18 am

Klipove!
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a eugene dne So Avg 09, 2014 10:37 am

kaj gred je bla dosti iz balansa?
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Zračnohlajeni projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov

cron