Trojka
Ker je Tine zvest svoji tituli in noče predstavit svojega vozila, in ker je to ob enem bil včasih moj avto bom začel kar jaz , Tine bo pa nadaljeval ker je priden in ubogljiv fant.
V glavnem gre za hroša 1303, letnik nešto oko 75, z 1300 kubov dvokanalno mašino. Z zobato letvijo namesto polža, z mekpersonom spredaj in irs-jem zadaj. Avto sem kupil poleti 2008, od hčerke prvega lastnika. Po lastnikovi smrti je avto kar nekaj časa stal, nakar so se odločili za prodajo. Avto je ob nakupu imel približno 100k prevoženih po mojem mnenju(glede na stanje tehnike) realnih.
tako je zgledal prvi dan:
še kokpit
Po menjavi sklopke( stara je bila čisto gotova, so jo skoraj premagali klanci od Zagorja do Maribora)opravljenem servisu na motorju, nastavljenih zavorah in vsem kar še paše polek, sem začel avto dnevno uporabljat. Od začetka je bil motor zelo len in zaležan vendarje počasi skozi kilometre začel dobivat svoj pravi značaj( ki sicer ni dirkaški, je pa malo živahnejši od 1200). Tako je bila trojka tudi moj uradni zimski avto. Izkazala se je kot zelo dober hrošč, čeprav oblikovno ni najbolj posrečen, pa je zavita šipa dosti bolj pregledna, volan mehek in brez zračnosti, vožnja pa mehka in udobna(vsaj na original višini in podvozju). tudi prezračevanje in gretje je v tem modelu precej izpopolnjeno v primerjavi s klasičnimi. Po tem ko sma skupaj preživela pol poletja in celo zimo je trojka prešla v roke Tinetu in tako postala moja bivša. Tine se je zavezal da iz nje nebo nardil kabrija(upam vsaj) ali kakega drugega skropucala in da bo pazil na njo.
In od tu dalje je ta tema Tinetova