Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj zračnohlajenih vozil

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Tine dne So Avg 09, 2014 10:55 am

Stvari se sicer vlečejo dlje kot bi si človek želel, se pa razvijajo in morda, res morda se že vidi luč na koncu tunela. Zgodba se nadaljuje s stojinimi vijaki za glave, ki so se srečali z blokom. Na vsaki strani jih je osem, katerih pa je bila zaradi notranje pobrušenosti bloka za daljši hod ojnic potrebna previdna inštalacija, da ne bi pretirano pogledale v notranjost bloka in s tem bile napoti glavni gredi. No biggie, pa tudi loctite je moj prijatl.

Slika

Za hecnost sem bate vrgel na tehtnico, tole je rezultat. Spet, vsi štirje so bili skupaj s sorniki in klipsnami v okolici razlike treh gramov, kar je dovolj znotraj fabriških 8g tolerance. Nasplošno moram pohvalit AA Performance robo, glede na to da je še kar budget varianta med performance kosi, so me do sedaj presenetili s kvaliteto in preciznostjo izdelave. Upam da me ne razočara med delovanjem :)

Slika

Sčiščeni, batni obročki nastavljeni na Mercedesov znak, naoljeni in pripravljeni za sestavo

Slika

Ko je prvi padel na gred in je sornik penetriral skozi ojnico sem bil precej vesel

Slika

..a to razpoloženje je trajalo točno natanko en potisk cilindra do svojega končnega mesta, nakar se je pokazala veselica

Slika

Ja, bat pogleda skozi cilinder, in ker ne gre za hemi glave, je to svojevrsten dizaster. Začasen, seveda! Angleži na pomoč, teden kasneje so bili tukaj distančniki. Ne kr eni, ampak natančno dimenzionirani na svojih 2.25mm, s katerimi sem po nekaj malega vihtenja šublera in par enačbah srednješolske matematike naračunal 8,9:1 točke kompresije, kar je v tarčnem razponu med 8.5:1 in 9:1, katerega si želi Englova w120 odmična.

Slika

Par stiskov tube s tesnilno maso in so našli svoje mesto v objemu cilindra

Slika

Muchos betteros!

Slika

Čeznje sem z velikim veseljem poveznil še glave, jim dodal plehce za hlajenje, štoslrore in jih privil na svoje mesto po specificiranem navoru.

Slika

Dame in gospodje, predstavljam vam - Rumfmotor. 8)

Slika
Zadnjič spremenil Tine, dne So Avg 09, 2014 11:00 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Tine dne So Avg 09, 2014 10:59 am

eugene napisal/-a:kaj gred je bla dosti iz balansa?


Mojster iz autocommerca je v v vtrajnik navrtal tri 10mm luknje z nečim kar zgleda kot 8mm sveder, gred pa zgleda nekaj pobrušena a nisem prepričan da je to delo tega mojstra.. Če so tiste tri luknje veliko nevem, nisem dobil nekega spričevala o opravljenem delu, sva bila pa dogovorjena da mi zadevo zbalansira pri najvišjih možnih obratih ki jih njegova naprava spravi skupaj, kar naj bi bilo pri 3000 rpm. Šefe deluje kompetenten, itak pa nimam druge izbire (niti možnosti preveritve) kot pa da mu zaupam.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Cox dne So Avg 09, 2014 4:28 pm

Tine napisal/-a:Klipove!


Karkoli ze so klipovi .. ni panike, nea jih nic stopi...
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Tine dne So Avg 09, 2014 8:12 pm

pa če viiš da se budalim
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Cox dne So Avg 09, 2014 10:05 pm

:D

Sem bil prej v delavnici ... sraufov si nisi vzel :D
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a čare dne So Avg 09, 2014 11:40 pm

Tiste 3 luknje in zbrušena gred so delo centrir majstra in ja,če ve kaj dela (kar najbrž ve) bo zadeva špilala tako da ne skrbi.Spričevala pa nisi dobil,ker jemašina najbrž tok stara kot autocommerce,primitivna ampak ziher.
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Tine dne Ne Avg 10, 2014 3:26 am

No me veseli to slišat, upam da se bo v praksi pokazalo enako.

Blaž, sem se spomnil ko sem doma vrata zaklepal. Jebatga, piri.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Tine dne Če Avg 21, 2014 1:40 am

Ker imamo prastare motorje, je za odmik ventilov od odmične v sredini bloka potrebno prosit neke štange, da odmaknejo ventile takrat ko se bo Gospe 294°to zaluštalo. Zaradi nezanemarljivega povečanja pritiska pri dvojnih ventilfedrih in obstoječi nevarnosti neserijske širine motorja sem preventivno naročil cut-yourself štangice iz Cr-Mo materiala, primerne za ravno te namene. Za odmero pravilne dolžine in posledično nastavitev geometrije klackalic (a.k.a. klaviaturic, kot jim rečete na oni strani Trojan) sem si mogel za pridobitev prave dolžine teh svetih cevčic za to storitev narediti primerno orodje. Potrebovala se mi je nastavljiva štangica, ki se jo sicer da kupiti, ampak kot veste sem škrt in raje porabim to kaj mi leži na pultu. Tako sem razrezal eno originalno, ji dodal notranji navoj, par matic za fiksacijo in si mislil da sem car kako elegantno sem rešil situacijo.

Slika

..ampak Kurâc! Dvojni ventilfedri se ne zajebavajo, in ko sem pametno poizkusil odpreti en napet ventil se je zgodila polomija. Tukaj mi je bilo počasi jasno koliko sile se bo sproščalo po celotnem valvetrainu nad 6k obrati in zakaj je pri modernih motorjih bilo pametno prestavit odmično v glavo.

Slika

Merkur navojno štango je zamenjal 12.9 šrauf z odrezano glavo, in je nekako jedva preživel vsaj toliko sile da je odrinil en pomik dročnika, ravno dovolj da sem nastavil pravo dolžino za geometrijo odmikačev. Tokrat se je praksa teorije izkazala za pravilno, potrebne štangice so NATANKO serijskih mer, kar pomeni da je motor ostal do v milimetra fabriških zunanjih dimenzijah, kot je bilo to planirano.

Slika

Po dolžinski odbelavi na moji zvesti kitajski svederpreši so CrMo štange dobile primerno dolžino.

Slika
Slika

Sledilo je zatolčenje krajnih koncev, kar so mi pomagali storiti stari dročniki, industrijski fen in nekaj malega hammerzeita

Slika

Voila, štange na mero!

Slika

Vrinla se je še oljna črpalka, 32mm nje in z dodanim pokrovom za oljni filter

Slika

Zaradi serijske pomanjkljivosti bloka tip1 motorjev v ovinkih s povišanimi G-silami in manjkom olja okoli zajema oljne črpalke sem našraufal še dvojni karter, ki rešuje tudi te tegobe. Staro pravilo iz melja govori ''Kdor maže, ta vozi'' in meni se res ne ljubi zaribat.

Slika

Še z deklom - old skewl, firme Claude's Buggies, kar se je kasneje razvilo v CB performance.

Slika

Nato sem mu privil še klackalice, ki so pomenle zadnjo epizodo njegovega udejstvovanja na delovni mizi; za manekenski fotošut pa sem privijačil še ferge, jermenico, planiran vžig, trobente in izpuh. Par dni počakam, da se loctite in dihtmasa vredu posušita, dodam še hlajenje in bo njegov čas prvega brca napočil. 8)

Slika

Slika

Slika
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Če Avg 21, 2014 10:18 am

[smilie=bounce.gif] Bavo! Čestitam!!!
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Avg 21, 2014 10:58 am

Mater zgleda dobro! Kako dobro bi šele zgledal z parom IDA karburatorjev :mrgreen:
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Če Avg 21, 2014 11:35 am

top shit! [smilie=beer2.gif]
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Cox dne Če Avg 21, 2014 11:52 am

Zna se ti zgodit da bos mogo ono ohisje oljenga filtra se enkrat dol vzet pa ga pobrusit, ene serije cb-jevih ohisij so bile prevelike in potem ne gre zmontirat onega pleha pod jermenico ... kozlas zravn, ker ne ves kak so kanali in kolk lahko vstran vzames.
Upam da so te odlitke popravli s casom, zdaj ze dolgo nisma montirala kakega.
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a nalim dne Če Avg 21, 2014 1:42 pm

No Tine, sedaj pa si do konca zamočil ta motor, saj ga ne boš mogel servisirati na Porsche Šentiljska!
Uporabniški avatar
nalim
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 220
Pridružen: Če Nov 19, 2009 2:53 pm
Kraj: okolica MB
Avto: OOOO | \X/ | *

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Če Avg 21, 2014 3:30 pm

Cox napisal/-a:Zna se ti zgodit da bos mogo ono ohisje oljenga filtra se enkrat dol vzet pa ga pobrusit, ene serije cb-jevih ohisij so bile prevelike in potem ne gre zmontirat onega pleha pod jermenico ... kozlas zravn, ker ne ves kak so kanali in kolk lahko vstran vzames.
Upam da so te odlitke popravli s casom, zdaj ze dolgo nisma montirala kakega.


A ni boljše v tem primeru pleh predelat in ne kozlat? :D
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Cox dne Če Avg 21, 2014 3:36 pm

Ni
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Tine dne Če Avg 21, 2014 4:39 pm

Cox napisal/-a:Zna se ti zgodit da bos mogo ono ohisje oljenga filtra se enkrat dol vzet pa ga pobrusit, ene serije cb-jevih ohisij so bile prevelike in potem ne gre zmontirat onega pleha pod jermenico ... kozlas zravn, ker ne ves kak so kanali in kolk lahko vstran vzames.
Upam da so te odlitke popravli s casom, zdaj ze dolgo nisma montirala kakega.


Dejansko majo neke odbruske na enem kotu, bomo vidli ko zmontiram plehovje.. Če ne pa Flex party
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Tine dne Če Avg 21, 2014 4:42 pm

nalim napisal/-a:No Tine, sedaj pa si do konca zamočil ta motor, saj ga ne boš mogel servisirati na Porsche Šentiljska!


Pa nisam ja gospud da bi servisiral avtomobil pri finih ponudnikih, ejga. :D
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Tine dne Če Avg 21, 2014 4:45 pm

eugene napisal/-a:Mater zgleda dobro! Kako dobro bi šele zgledal z parom IDA karburatorjev :mrgreen:


Bi bi. I tata sine :D Ampak za tak dnar grem na injekšn in ITBje, pa še vžig pohendlam zravn in sem zmagal.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Doktor dne So Avg 23, 2014 7:04 pm

Motor izgleda dojaja (opet) ! :D
Uporabniški avatar
Doktor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 2:43 pm
Avto: VW 1300, Citroen Xsara 1.4i

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Tine dne Pe Sep 05, 2014 8:49 pm

Blaž je mel prav, plehovje in oljna puma sta si šla v napoto, Zato sem bil primoran rezat eno ali drugo. Ker je bil problem predvsem v stojnih vijakih, sem jih nadomestil z pobrušenimi šestglavimi vijaki, varovalni pleh pa porezal na strateških mestih in s tem dobil par kritičnih milimetrov prostora.

Tako nekako

Slika

od strani

Slika

odspredaj

Slika

Nato mi je kolega Majkl posodil še dve roki, Cox in vlado par šajbic in po neumnih mahinacijah je bila nastavljena zračnost glavne gredi in motor odnešen na štender, kjer bo dobil še plehovje za hlajenje in ostalo periferijo.

Slika

Vbistvu sem čisto pozabil omenit še eno legokocko, ki se je zgodila vzporedno z motorjem. Menjalnik, če lahko tem neumnim štirim prestavam to sploh rečem. Gre za takozvani srednji menjalnik, ki je s svojim 4.12 diffom že v štartu malenkost daljši od klasičnega kratkega, obenem ima pa še daljšo četrto prestavo, 0.89 namesto 0.93 če se ne motim s temi decimalkami. Ker bi moral prenašat parkratnik moči, za katero je bil dizajniran, je dobil še manjšo ojačitev zraven.

Tak je prišel, revež vmazani po temeljiti kopeli, na spoznavni večer z materialom za ga predihtat, ojačat in nanovo namazat

Slika

Potlej sem ga osušil, izdolbel in si ogledal kaj je noter

Slika

Ker sem menjalniški noob sem mu po temeljitem čiščenju in vizualni inšpekciji raje vrnil njegov diff

Slika

..in ga zašraufal nazaj, skupaj z ojačitvenim alu deklom ki naj bi pomagal kanalizirat konje stran od krhkega ohišja

Slika

Zadeva ima še drug nos, je nalita z oljem, že namontirana v avto in objeta s sčiščenimi in nanovo namazanimi osovinami, slikovnega materiala pa ni ker sem bil 96% časa vmazan do obrvi tak da bi se me še pes ogibal. Upam da bo zdržalo, sem mu obljubil da bom pazil nanj in nebom pregrob.

Naslednji korak bo dokončat motor, ga zalaufat, pol pa gremo na probefart. Juhej. Upam da bo še letos nehalo deževat pred snegom.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Marcel dne So Sep 06, 2014 3:34 pm

sm si mislo da mora it če pleh odrežeš ;) lepo napreduješ mimgrede! tole bo konkretn voz!
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Doktor dne Po Sep 08, 2014 11:02 am

Tine, šteta što nisi ugradio ovo: http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front ... ort=0&all=

Snaga tog motora će biti veća od 120ks gotovo sigurno, bilo bi dobro da imaš spreman mjenjač. Imam prijatelja koji ih je polomio nekoliko, naročito kada je složio prvi 2276ccm motor. Super-diff trpi sve... [smilie=zeppelin.gif]
Uporabniški avatar
Doktor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 2:43 pm
Avto: VW 1300, Citroen Xsara 1.4i

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a Tine dne Pe Sep 12, 2014 8:11 pm

Doktor napisal/-a:Tine, šteta što nisi ugradio ovo: http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front ... ort=0&all=

Snaga tog motora će biti veća od 120ks gotovo sigurno, bilo bi dobro da imaš spreman mjenjač. Imam prijatelja koji ih je polomio nekoliko, naročito kada je složio prvi 2276ccm motor. Super-diff trpi sve... [smilie=zeppelin.gif]



Sem kar nekaj prebral o teh super diffih in mnenja so različna. Eni trdijo da je oh in sploh, drugi jamrajo nad tem da zaradi kvalitete izdelave niso nič kaj močnejši od dobrih starih, v borbi kaljenih original nemških :) Polek tega diff ni najšibkejša točka IRS menjalnikov, ta laskavi naziv naj bi pripadal polosovinam. Te pa naj iste kot pri 928 porschejih, kjer naj bi preživele vse do nekih 150 konj. Bomo videli, če zdrobim še ta menjalnik si grem po nekaj petstopenjskega, že v štartu narjenega za višjo konjažo. ;)

Medtem sem motor našemil z ostalo periferijo, nastavil ventile, predvžig, dolil mešanico olja, primaknil še nekaj bencina in zadevo pokril v čakanju luči dneva; naslednji dan pa štarterju velel par obratov. Dela! :D :D

Slika



Jaz vesel, sosedi malo manj. kljub temu, da sem dal za einlauf na stojalu gor serijski izpuh, je zadeva precej nasilna kar se zvoka tiče, saj se nisem pretirano trudil z zatesnjevanjem stikov, pa tudi ta izpuh ni več v najboljšem stanju in je že v osnovi malo bolj glasen. Na videu se sliši kot bi bil malo siten it po vseh cilindrih, vendar zagotavljam da v živo zelo entuziastično uboga na ukaze izza fergazerjev. Prvih petnajst minut življenja na 2000+ obratih je preživel odlično, pridno pojedel slabe tri litre bencina in ob tem ni spuščal nekih nenavadnih zaskrbljujočih zvokov. Pridn motor, ja, pridn! ;)
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a GOMK316V dne Pe Sep 12, 2014 8:52 pm

Lepo slisat tak zvok, so se kj hlace tresle pred zagonom? :mrgreen:
Drugac ga pa ne seri z tem sranjem od auspuha rezen ce si prpravlen spet ventile menjat!
lp
GTI je v redu star ali nov.
TDI je pa za reveze ker pije ful premal.
Uporabniški avatar
GOMK316V
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2618
Pridružen: Sr Jan 21, 2009 9:30 pm
Kraj: V narocj Gorenskh planin
Avto: Golf3 16v,vw Käfer 1300 1968

Re: Moja bivša;.........Tinetova zdajšnja!

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Sep 12, 2014 9:47 pm

ohooho ! čestitke pri prvem zagonu! 2.2 jebemupasmater!
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Zračnohlajeni projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov