BureK napisal/-a:
kaj je T1sto tam zadaj ? koga čaka ?
ŽucMac napisal/-a:do tukaj je blo vse ok, zej pa še mal konkretnih podatkov prosim
eugene napisal/-a:Avto ko šus.
Par komentarjev imam edino. Ena napaka (po mojem mnenju) je to kako je speljan kolektor vse okoli filtra od olja in ko je razgret še dodatno greje olje v njem. Kolektor je drugače, kolikor sem v živo vidu kvalitetno izdelan in tudi možno, da ga drugače ni bilo mogoče speljat, tega ne vem. Durugi možen problem vidim ( možno da tudi neosnovano) pri enakomernemu hlajenju leve in desne strani( glava, cilindri) zaradi izdatnih posegov v ohišje vetrnice. Že original vemo da so odstopanja. Jaz bi ti svetoval, če tega niste še storili, da meriš temperaturo na vseh štirih cilindrih vsaj za provo, da boš vidu kje si. To da je blo ohišje potrebno predelat zaradi kompresorja mi je popolnoma jasno in menim, da ste najdli dobro rešitev in jo lepo izvedli. Kake težave so z vbrizgom. Zdaj je megasquirt ne? Boš prešaltav na DTA?
Levi napisal/-a:BureK napisal/-a:
kaj je T1sto tam zadaj ? koga čaka ?
Boš mogu pa CRC vprašat, ker je njihov projekt.
eugene napisal/-a:Kateri dta si naroču s40 ali s60? se s kolegom ( papi) lih zdaj razgovarjam o teh dtajihse ker z original motronikom si ne more kaj dosti pomagat. ga ni nobenega da bi ga znal sprogramirat.
Vrni se na Zračnohlajeni projekti
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov