Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj zračnohlajenih vozil

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Levi dne To Jun 14, 2011 7:24 pm

Sem bil sam tudi skeptičen glede odbijačev in sem najprej imel namen jih pustiti kromane, ampak se mi zdi, da tako kot je bil zapeljan projekt in stilu, ki sem si ga izbral, na koncu bolje pašejo te.
N'kol nam nehu Hrošča furat!
Uporabniški avatar
Levi
Novinec
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Maj 04, 2011 9:18 am
Kraj: Ljubljana
Avto: Volkswagen 1300

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne To Jun 14, 2011 8:20 pm

Levi napisal/-a:Sem bil sam tudi skeptičen glede odbijačev in sem najprej imel namen jih pustiti kromane, ampak se mi zdi, da tako kot je bil zapeljan projekt in stilu, ki sem si ga izbral, na koncu bolje pašejo te.



Boljše od kromiranih definitivno, kaj pa črna črta alpa črta v pravem karbonu? :D ...to sam razmišljam, ker jaz se itak ne spoznam na hrošče :mrgreen:
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a DS71 dne To Jun 14, 2011 10:20 pm

odlično! Mogoče v planu kakšne žleht bremze? (se mi zdi da je zadaj še vedno na bobnih..)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1966
Pridružen: Če Feb 05, 2009 9:51 pm
Kraj: Il. Bistrica
Avto: zoom zoom

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Levi dne To Jun 14, 2011 10:54 pm

Trenutno so spredaj in zadaj navadni diski, pridejo pa spredaj ventilirani čez čas.
N'kol nam nehu Hrošča furat!
Uporabniški avatar
Levi
Novinec
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Maj 04, 2011 9:18 am
Kraj: Ljubljana
Avto: Volkswagen 1300

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Jun 15, 2011 9:26 am

Kaj banda štajerska zdaj pa nima več preveč jermenic? Nimaste nič za povedat? Je muca jezik popapala? :D :wink:
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a tomos90 dne Sr Jun 15, 2011 9:33 am

Tine napisal/-a:
Levi napisal/-a:
BureK napisal/-a:Slika

kaj je T1sto tam zadaj ? koga čaka ?

Boš mogu pa CRC vprašat, ker je njihov projekt.

Izdajalske luknje na stranici pred zadnjim kolesom mi namigujejo da je to projekt uporabnika Urmida.


Slika

Evo slika iz projekta uporabnika Urmida3, v ozadju "sumljiv" :wink: oranžn hrošč.
Uporabniški avatar
tomos90
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 621
Pridružen: Ne Mar 14, 2010 9:41 pm
Kraj: Novo mesto
Avto: VW T3 Multivan

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a The Boris dne Sr Jun 15, 2011 11:40 am

Če bi originalnega dol spustil, bi to blo to, tak pa ne vem no :lol: :lol:
Uporabniški avatar
The Boris
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 989
Pridružen: Sr Mar 03, 2010 1:29 pm
Kraj: Podčetrtek
Avto: VW Hrosc 1200, VW Polo 6N, MB W114 250C

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Tine dne Sr Jun 15, 2011 11:57 am

eugene napisal/-a:Kaj banda štajerska zdaj pa nima več preveč jermenic? Nimaste nič za povedat? Je muca jezik popapala? :D :wink:


banda spremljamo projekt ze od zacetka na drugem forumu, ve se kaj kera jermenica pocne.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Levi dne Sr Jun 15, 2011 12:50 pm

The Boris napisal/-a:Če bi originalnega dol spustil, bi to blo to, tak pa ne vem no :lol: :lol:

Če bi originalnega spustil dol bi bil eden izmed mnogih, tako je pa samo eden. :wink:
N'kol nam nehu Hrošča furat!
Uporabniški avatar
Levi
Novinec
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Maj 04, 2011 9:18 am
Kraj: Ljubljana
Avto: Volkswagen 1300

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Levi dne Sr Jun 15, 2011 2:42 pm

Pravkar sem izvedel veselo novico. DTA je dostavljen.
N'kol nam nehu Hrošča furat!
Uporabniški avatar
Levi
Novinec
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Maj 04, 2011 9:18 am
Kraj: Ljubljana
Avto: Volkswagen 1300

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a DS71 dne Sr Jun 15, 2011 3:10 pm

eugene napisal/-a:Kateri dta si naroču s40 ali s60? se s kolegom ( papi) lih zdaj razgovarjam o teh dtajihse ker z original motronikom si ne more kaj dosti pomagat. ga ni nobenega da bi ga znal sprogramirat.


kaj če bi odprl eno novo temo ..al pa nadaljujemo v tvoji diplomski :mrgreen:

Mene tudi zanima ..predvsem kej poceni :D .. če jaz zastopim- v kolikor bom šaral po glavi je potrebna optimizacija ECU-ja ? In vprašanje kakšne možnosti ima tisti plesniv Bosch iz začetka osemdesetih..torej je edina menjava le tega ..
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1966
Pridružen: Če Feb 05, 2009 9:51 pm
Kraj: Il. Bistrica
Avto: zoom zoom

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Jun 15, 2011 5:55 pm

Ne ti ne zastopiš. :D če imaš merilec pretoka načeloma ne rabiš nič spreminjat dokler predelave niso prehude. ecu dobi od merilca pretoka podatek o količini vstopajočega zraka in temu primeša gorivo v razmerju. če gre po predelavi več zraka ni razloga zakaj ga merilec pretoka zraka-lmm (bodisi da meri volumski pretok ali masni pretok) tudi zmeri. drugo je če je meritev pretoka zraka izvedena indirektno preko tlaka v kolektorju, kot imajo urejeno honde g60ka in mislim da tudi trojka gti. Takrat moraš po vsaki predelavi preštelat mape volumetričnega izkoristka. Tudi megasquirt in dta merijo posredno preko obratov in tlaka v kolektorju. pri papiju je problem ker je šel na itb in je obogatitev pri pospeševanju čisto mimo.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Cox dne Sr Jun 15, 2011 11:42 pm

Tine napisal/-a:
eugene napisal/-a:Kaj banda štajerska zdaj pa nima več preveč jermenic? Nimaste nič za povedat? Je muca jezik popapala? :D :wink:


banda spremljamo projekt ze od zacetka na drugem forumu, ve se kaj kera jermenica pocne.


To seveda ni res.
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Tine dne Če Jun 16, 2011 8:41 am

ok, popravek - tisti del štajerske bande, ki nas polek izgleda zanima tudi tehnika :mrgreen:
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Cox dne Če Jun 16, 2011 12:34 pm

Zanimivo koga smatras da ga zanima tehnika in koga da ga ne :D
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a no_name dne Pe Jun 17, 2011 8:16 am

Čestitke za projekt tudi z moje strani.
Res so vse stvari kvalitetno in z okusom izdelane.

eugene napisal/-a:Hemingway ga ni znal naštelat

Temu ni ravno tako; na DTA se gre predvsem zaradi nizke kvalitete izdelave Megasquirta.
Na vezju je bilo kup "mrzlih" spojev, ki so se že začeli šmelcati; kljub temu da je vezje prišlo od Filipa iz Anglije že izgotovljeno.
In tudi ni edini Megasquirt s katerim so bile težave :wink:
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Levi dne Pe Jun 17, 2011 8:25 am

no_name napisal/-a:Čestitke za projekt tudi z moje strani.
Res so vse stvari kvalitetno in z okusom izdelane.

eugene napisal/-a:Hemingway ga ni znal naštelat

Temu ni ravno tako; na DTA se gre predvsem zaradi nizke kvalitete izdelave Megasquirta.
Na vezju je bilo kup "mrzlih" spojev, ki so se že začeli šmelcati; kljub temu da je vezje prišlo od Filipa iz Anglije že izgotovljeno.
In tudi ni edini Megasquirt s katerim so bile težave :wink:

Točno tako! A se midva poznava?
N'kol nam nehu Hrošča furat!
Uporabniški avatar
Levi
Novinec
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Maj 04, 2011 9:18 am
Kraj: Ljubljana
Avto: Volkswagen 1300

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Tine dne Pe Jun 17, 2011 9:04 am

no_name napisal/-a:Čestitke za projekt tudi z moje strani.
Res so vse stvari kvalitetno in z okusom izdelane.

eugene napisal/-a:Hemingway ga ni znal naštelat

Temu ni ravno tako; na DTA se gre predvsem zaradi nizke kvalitete izdelave Megasquirta.
Na vezju je bilo kup "mrzlih" spojev, ki so se že začeli šmelcati; kljub temu da je vezje prišlo od Filipa iz Anglije že izgotovljeno.
In tudi ni edini Megasquirt s katerim so bile težave :wink:



Aha, torej se pojavlja problem s samo kvaliteto izdelave vezja.. zanimivo.

Sem pravkar prebral na extraefi strani:
''All the ECU's sold here are built by myself (a qualified Electronics Engineer with over 30 years experience) in an antistatic environment.''

Se pravi, tipo jih sam sestavlja. Zdi se mi, da sem pred časom nekje zasledil izgotovljene enote, ki so bile strojno izdelane ( ne ročno), vendar zdaj nahitro ne najdem kje. Je problem z nezanesljivostjo samo pri tistih iz ExtraEFI ali prav pri vseh?
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Jun 17, 2011 10:39 am

To s hemijem je bil samo hec ni treba da ste vse v luftu zaradi tega.

O kvaliteti izdelave megasquirta pa ne morem komentirat , ker res ne vem kake napake se pojavljajo na izgotovljenih enotah. je pa po svetu broj navdušenih uporabnikov megasquirta tako, da očitno se ga da pripravit do tega da dela. je pa verjetno res , da se znajo pojavit od aplikacije do aplikacije različne težave saj je avto dokaj zahtevno okolje za elektroniko in megasquirt sigurno ni šel skozi taka testiranja kot oem elektronika zato je nerealno od njega pričakovat tako stopnjo zanesljivosti. tudi za razvoj in testiranje dtaja je šlo verjetno več financ zato pa je tudi cena same enote višja. ne pozabit megasquirt je experiment dveh navdušencev in glede na to da je praktično nastal v domači garaži je izjemen fenomen. je namenjen bolj "hekerjem" in ne navadnim uporabniko, ki si ecuja želijo predvsem to da bi pravilno in neproblematično deloval. Priklopiš, nastaviš,voziš. Večina kupcev aftermarket engine menagementa si želi predvsem to. Bistvo megasquirta ni v tem niti v nizki ceni. Bistvo je to da je open source, lahko modificiraš prov use- od vezja, krmilnega programa in uporabniškega programa če si to želiš ( in če maš voljo in znanje). Problem je ker je megasquirt prerasu svoje okvire in zdaj ljudje nekaj robantijo čez. Seveda je to logično saj ga večina kupi in če za neki plačašn ( čeprav malo) hočeš, da to dela tako kot si si zamislu (in kot ti je blo mogoče obljubljeno).

Je pa z vso elektroniko tako , da bi morala iti skozi neko končno testiranje ker je v proizvodnem procesu nemogoče zagotovit stoprocentno zanesljivost. Sploh to velja za strojno izgotovljene plate. Trenutno delam na izhodni kontroli v izkratelu kjer se plate štancajo in nema da nema in je proizvodnja kot se spodobi. Ročno sestavljene plate s klasičnimi elementi (ne smd) bi morale biti še najbolj neproblematične.

Zdaj levi če mogoče veš ali nam želiš povedat kje so ble bolj točno tezave. Neki mi je blo omenjeno , da sumite na induktivni senzor hitrosti vrtenja. Oz na detekcijo obratov. Kolikor sem po netu vidu se največ težav pojavlja prov tam kar je tudi za pričakovat zaradi same narave signala.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Tine dne So Jun 18, 2011 9:33 am

Ste ga malo med plastični riž peljali na sprehod? :)

Slika
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Levi dne So Jun 18, 2011 11:28 am

Aha. In jim ukradli en pokal. :D
N'kol nam nehu Hrošča furat!
Uporabniški avatar
Levi
Novinec
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Maj 04, 2011 9:18 am
Kraj: Ljubljana
Avto: Volkswagen 1300

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a super98 dne So Jun 18, 2011 7:02 pm

Vse pohvale za projekt. A obstaja kakšen video tega avta v akciji?
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a BureK dne So Jun 18, 2011 10:04 pm

kompressor fun 8)
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Levi dne Po Jun 20, 2011 10:02 am



N'kol nam nehu Hrošča furat!
Uporabniški avatar
Levi
Novinec
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Maj 04, 2011 9:18 am
Kraj: Ljubljana
Avto: Volkswagen 1300

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a jerson dne Po Jun 20, 2011 2:34 pm

poštenu :mrgreen: [smilie=beer2.gif]
Uporabniški avatar
jerson
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po Mar 07, 2011 12:43 pm
Avto: Passat R-Line

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Zračnohlajeni projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov

cron