Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj zračnohlajenih vozil

Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Levi dne To Jun 14, 2011 9:25 am

No pa sm se spravu napisat par stvari o obnovi/predelavi mojga hroščka. Avto je letnik 1972, 1300, nemški.

Pred posegom je zgledal takole:
Slika
Ostalo je bilo kot pri original hrošču.

Seveda sem najprej vse skupaj razstavil
Slika

in začel z obnovo:
Slika
Slika
Slika
Slika

Naredila se je pleharija (zavarjene luknjice za letvice po karoseriji, širitev blatnikov, menjanje prerjavenih kosov, predelava armature):
Slika
Slika
Slika
N'kol nam nehu Hrošča furat!
Uporabniški avatar
Levi
Novinec
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Maj 04, 2011 9:18 am
Kraj: Ljubljana
Avto: Volkswagen 1300

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Levi dne To Jun 14, 2011 9:34 am

Potem sem kupil motor. 2.1l WBX, ki smo ga predelali na zračno hlajenje:
Slika
Slika

Nove glave:
Slika

Kompresor:
Slika

Izdelava izpuha:
Slika
Slika
Slika
N'kol nam nehu Hrošča furat!
Uporabniški avatar
Levi
Novinec
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Maj 04, 2011 9:18 am
Kraj: Ljubljana
Avto: Volkswagen 1300

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Levi dne To Jun 14, 2011 9:41 am

Vsa notranjost je polepljena z Dynamat izdelki (toplotna izolacija, zvočna,...) in sem zeeeeeeeeeeelo zadovoljen s tem, ker dejansko nenormalno zmanjša hrup:
Slika
Slika

Volan:
Slika

Ker motor noče delati, če ni sestavljen je blo treba tut to narest:
Slika

Spolirane jermenice:
Slika
Slika
N'kol nam nehu Hrošča furat!
Uporabniški avatar
Levi
Novinec
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Maj 04, 2011 9:18 am
Kraj: Ljubljana
Avto: Volkswagen 1300

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Levi dne To Jun 14, 2011 9:47 am

Nosilec kompresorja:
Slika

Sesalna cev:
Slika
Slika

Potem se je zgodil sejem na Gospodarskem razstavišču:
Slika
Slika
Slika
N'kol nam nehu Hrošča furat!
Uporabniški avatar
Levi
Novinec
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Maj 04, 2011 9:18 am
Kraj: Ljubljana
Avto: Volkswagen 1300

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Levi dne To Jun 14, 2011 9:53 am

Čez zimo je avto počival, spomladi smo pa nadaljevali. Ker je bilo ugotovljeno, da dodatni hladilnik pod zadnjo klopjo ne zadostuje, smo pred sprednjo premo dodali še dva:
Slika
Slika
Slika
Slika

Hkrati je bila dodatno zožana še prema, ker je bilo ugotovljeno, da se kolesa ne obrnejo zadovoljivo. Sedaj je temperatura olja pravilna, kolesa se obrnejo dovolj, še računalnik uredimo pa bo raketa.
N'kol nam nehu Hrošča furat!
Uporabniški avatar
Levi
Novinec
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Maj 04, 2011 9:18 am
Kraj: Ljubljana
Avto: Volkswagen 1300

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Levi dne To Jun 14, 2011 9:59 am

N'kol nam nehu Hrošča furat!
Uporabniški avatar
Levi
Novinec
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Maj 04, 2011 9:18 am
Kraj: Ljubljana
Avto: Volkswagen 1300

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a BureK dne To Jun 14, 2011 10:06 am

Slika

kaj je T1sto tam zadaj ? koga čaka ?
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne To Jun 14, 2011 10:09 am

do tukaj je blo vse ok, zej pa še mal konkretnih podatkov prosim Slika

:D
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Levi dne To Jun 14, 2011 10:24 am

BureK napisal/-a:Slika

kaj je T1sto tam zadaj ? koga čaka ?

Boš mogu pa CRC vprašat, ker je njihov projekt.
N'kol nam nehu Hrošča furat!
Uporabniški avatar
Levi
Novinec
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Maj 04, 2011 9:18 am
Kraj: Ljubljana
Avto: Volkswagen 1300

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Levi dne To Jun 14, 2011 10:25 am

ŽucMac napisal/-a:do tukaj je blo vse ok, zej pa še mal konkretnih podatkov prosim Slika

:D

Takoj ko bo računalnik porihtan, dam več konkretnih podatkov. Lahko samo povem, da je avto v 2. prestavi, ko sm pohodu gas, asfalt skor vn zmetu.
N'kol nam nehu Hrošča furat!
Uporabniški avatar
Levi
Novinec
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Maj 04, 2011 9:18 am
Kraj: Ljubljana
Avto: Volkswagen 1300

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Jun 14, 2011 12:02 pm

Avto ko šus. [smilie=beer2.gif]
Par komentarjev imam edino. Ena napaka (po mojem mnenju) je to kako je speljan kolektor vse okoli filtra od olja in ko je razgret še dodatno greje olje v njem. Kolektor je drugače, kolikor sem v živo vidu kvalitetno izdelan in tudi možno, da ga drugače ni bilo mogoče speljat, tega ne vem. Durugi možen problem vidim ( možno da tudi neosnovano) pri enakomernemu hlajenju leve in desne strani( glava, cilindri) zaradi izdatnih posegov v ohišje vetrnice. Že original vemo da so odstopanja. Jaz bi ti svetoval, če tega niste še storili, da meriš temperaturo na vseh štirih cilindrih vsaj za provo, da boš vidu kje si. To da je blo ohišje potrebno predelat zaradi kompresorja mi je popolnoma jasno in menim, da ste najdli dobro rešitev in jo lepo izvedli. Kake težave so z vbrizgom. Zdaj je megasquirt ne? Boš prešaltav na DTA?
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Levi dne To Jun 14, 2011 12:22 pm

eugene napisal/-a:Avto ko šus. [smilie=beer2.gif]
Par komentarjev imam edino. Ena napaka (po mojem mnenju) je to kako je speljan kolektor vse okoli filtra od olja in ko je razgret še dodatno greje olje v njem. Kolektor je drugače, kolikor sem v živo vidu kvalitetno izdelan in tudi možno, da ga drugače ni bilo mogoče speljat, tega ne vem. Durugi možen problem vidim ( možno da tudi neosnovano) pri enakomernemu hlajenju leve in desne strani( glava, cilindri) zaradi izdatnih posegov v ohišje vetrnice. Že original vemo da so odstopanja. Jaz bi ti svetoval, če tega niste še storili, da meriš temperaturo na vseh štirih cilindrih vsaj za provo, da boš vidu kje si. To da je blo ohišje potrebno predelat zaradi kompresorja mi je popolnoma jasno in menim, da ste najdli dobro rešitev in jo lepo izvedli. Kake težave so z vbrizgom. Zdaj je megasquirt ne? Boš prešaltav na DTA?


Najprej da ti odgovorim glede kolektorja. Hotla sva, da so vse cevi enako dolge in to nama je tudi uspelo. mislim, da je razlika med najkrajšo in najdaljšo 3cm. Glede na to koliko hladilnikov je na avtu, se olje tudi primerno ohladi, tako da trenutno še ni bilo teh problemov. Kar se tiče ohišja vetrnice, pa smo pretok zraka na eni in drugi strani pomerili in seveda je nekoliko razlike med njima, hkrati pa lahko povem, da je pretoka zraka za, če me spomin ne vara, cca 30% več kot pri original vetrnici in original ohišju.

Megasquirt je še notri ja, ampak je DTA že na poti iz Anglije.
N'kol nam nehu Hrošča furat!
Uporabniški avatar
Levi
Novinec
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Maj 04, 2011 9:18 am
Kraj: Ljubljana
Avto: Volkswagen 1300

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a The Boris dne To Jun 14, 2011 1:52 pm

A sam men ne kaže slik iz prvih postov ? :O
Uporabniški avatar
The Boris
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 989
Pridružen: Sr Mar 03, 2010 1:29 pm
Kraj: Podčetrtek
Avto: VW Hrosc 1200, VW Polo 6N, MB W114 250C

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne To Jun 14, 2011 2:11 pm

meni odpre vse slike :D
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Tine dne To Jun 14, 2011 4:10 pm

Levi napisal/-a:
BureK napisal/-a:Slika

kaj je T1sto tam zadaj ? koga čaka ?

Boš mogu pa CRC vprašat, ker je njihov projekt.



Izdajalske luknje na stranici pred zadnjim kolesom mi namigujejo da je to projekt uporabnika Urmida.



Luškan projekt, še najbolj mi je všeč da se greš oxyboxerja :mrgreen: . To so tud meni enkrat sanje to nardit.

Kaj vas je odvrnilo od Megasquirta?
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Jun 14, 2011 4:29 pm

Hemingway ga ni znal naštelat. :mrgreen: . naki jih je jebal vr senzor se mi zdi.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Levi dne To Jun 14, 2011 4:39 pm

Hemi ga že zna naštelat sam je tok MS nezanesljiv, da sem raj v DTA investiru.
N'kol nam nehu Hrošča furat!
Uporabniški avatar
Levi
Novinec
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Maj 04, 2011 9:18 am
Kraj: Ljubljana
Avto: Volkswagen 1300

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Jun 14, 2011 4:48 pm

Kateri dta si naroču s40 ali s60? se s kolegom ( papi) lih zdaj razgovarjam o teh dtajihse ker z original motronikom si ne more kaj dosti pomagat. ga ni nobenega da bi ga znal sprogramirat.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Tine dne To Jun 14, 2011 4:53 pm

Ste ga sami lotali skupaj ali nabavili že dokončano varianto?
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Levi dne To Jun 14, 2011 4:55 pm

Nabavili dokončano varianto.
N'kol nam nehu Hrošča furat!
Uporabniški avatar
Levi
Novinec
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Maj 04, 2011 9:18 am
Kraj: Ljubljana
Avto: Volkswagen 1300

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Tine dne To Jun 14, 2011 4:56 pm

Aha.. Kaj pa je bilo nezanesljivega pri njem?
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne To Jun 14, 2011 5:02 pm

Super projekt in lep hroščić

Ali ste vse kose kupili ali ste jih sami delali (razen auspuffa)

Lp
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Levi dne To Jun 14, 2011 5:06 pm

Kar se motorja tiče smo sami naredil celoten auspuh (razen loncev), nosilec kompresorja, sesalno in tlačno cev, kolektorje na glavah skupaj z sedišči za injektorje, jermenice. Aaaaaaaaam. To se zaenkrat spomnim.
N'kol nam nehu Hrošča furat!
Uporabniški avatar
Levi
Novinec
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Maj 04, 2011 9:18 am
Kraj: Ljubljana
Avto: Volkswagen 1300

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a Levi dne To Jun 14, 2011 6:50 pm

eugene napisal/-a:Kateri dta si naroču s40 ali s60? se s kolegom ( papi) lih zdaj razgovarjam o teh dtajihse ker z original motronikom si ne more kaj dosti pomagat. ga ni nobenega da bi ga znal sprogramirat.

S40
N'kol nam nehu Hrošča furat!
Uporabniški avatar
Levi
Novinec
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Sr Maj 04, 2011 9:18 am
Kraj: Ljubljana
Avto: Volkswagen 1300

Re: Hrošč letnik 1972 s kompresorjem

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne To Jun 14, 2011 7:11 pm

Nedvomno kvalitetno in okusno narjen hrošč. Odlično ste zložili oz. vkomponirali tale kompressor in cevi. Rad vidim, da se poleg preformancea projekta vseeno posveti tudi detaljem, da na koncu avto tudi zgleda tako kot se zagre 8)


...edino tile odbijači celi pofarbani me nekako motijo. Mogoče, če bi se dobilo kake bolj 'primerne' špegle. mpak to so zdaj že malenkosti.

Odličen projekt! :)
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Naslednja

Vrni se na Zračnohlajeni projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov