Mal sem začel skupi sestavlat ostalo okrog motorja, ker že malo predoug stoji vse skup
Fergazer ki je bil na motorju ni v najboljšem stanju in je zelo zamazan
Noter ni stanje najbolj vzpodbudno
Malo mi ga je uspelo spucat, ampak nisem prepričan da mi bo uspelo z njim zagnat motor. Sicer imam še en enak fergazer na delujočem enakem motorju, ampak se mi zadeva ob alternator Če ne bo šlo drugače obstaja še vedno opcija da namestim kar takoj dvojne ki čakajo v škatli
Tine, sem že resno začel razmišlat o tem, ker bom mogu ob kasnejši montaži duplih motor vn vlečt, pa vse spet razkopat da odstranim sesalni kolektor samo dvomim pa da mi bo ratalo naštelat duple, pa še sploh ne vem kakšna je konfiguracija diz v njih, čeprou naj bi bli vzeti iz delujočega 1.6 motorja
Cox, ni slaba ideja ampak nimam nobenga rora viška, tak da ta ideja bol ko ne odpade
Počas se je začelo delat kar bi mogu nardit že pred pol leta pa ni blo cajta, ker je blo treba met kombi na cesti. Snel premo, razstavil, pobarval, zamenjal vse končnike, špurštange itd.
Namen imam še pobarvati in zaščitit vse pod premo, ampak najprej bo treba zaflikati še par lukenj
Danes naredu še tehničnega (mogoče so mi mogl mal čez prste pogledat ) pa podalšu registracijo za 1 leto Zdej bo pa že skor cajt da zrihtam tist motor pa ga porinem not