Končno sem se po petih letih ko je hrošč stal na nemilost vremenu spravu štelat okrog bogega avta. Natoču novo olje dolil nekaj litrov benza priklopu baterijo in verglal... in smrad je vžgal. potem sem se peljal giro na pol praznih gumah in ko je padla noč pobil vse ose ,ki so se vgnezdile.
in potem sem začel pripravo na barvanje z valčkom. Malo vibracijski, malo fleš, malo malo bor mašina, malo dleto in malo na roke sem ga oklestil nekaj kita, kjer je bilo preveč na debelo. potem sem klepal, malo packal s cinom, malo kital, kjer kleparija ni bla zadovoljiva (dve malenkosti sem pustu nepokitani ker prvo sem bil naveličan kita in da me opominja na tisti neumni trenutek ko sem direkt zadel skaloto na sredi krožnega v Marezigah.) potem primer z valčkom in za provo eno roko barve na streho. Ki je kar obupna zaradi nerazredčene barve + mušice ker sem barval pod večer na odptem. Sekiram se lih ne, ker pride še brušenje in še kakšna roka. Vsekakor pa je treba razredčit barvo, kar bom v drugi seansi proti koncu mesca. ena stran ni še niti v primerju , ki ga pred barvo na hitro pobrusim, da je bolj flat.
No kaj ni lep in zdrav primerek. Odtenek ki so mi ga namešali (pravega v mobihel 1k paleti ni blo, in nisem htel komplicirat) je malo temnejši od orig. a mi je všeč tako.
sem pa tako len da se mi ni htelo slikat postopoma, korak za korakom in ni nobene slike kako je na začetku. Bil je pa saniran okrog blatnikov sprednji levi del golo železo le pošpricano z dinitrolovim voskom( super zadeva) in pod zadnjim tesnilom šipe silikon. In tako 5 let. Kaj češ če sem mona.
evo vam slike:
Tu se vidi moje diletantske poskuse z krčenjem pleha. Če bi šlo za res bi ta del najbolje menjat z novim al deviškim. Blatnik ne bo nikoli šel več perfektno gor. Da del sem stolku enkrat za 1.maj ko sem z avtom divjal in končal v meterskem jarku, kar je boljše kot v tamiču, ki je pripeljal nasproti.
Tu je v primerju. V resnici ni tako spinčeno kot zgleda na tej sliki
Na havbi bojo ostale vidne vdrtinice od prvega karambola, ko mi je odbijač zabilo v havbo in spodaj kler so nosilci, povilo plehovje.
No tu ni blo hujšega- le odvečen kit. sem pa odkril da je bil v ta bok avto enkrat v svoji preteklosti ruknjen. lepo se vidi kako je bil avto zaščiten, da je ostal pod blatniki tako zdrav. to gre dol in nova zaščita gor.
Ta vrata so najbolj zdelana in večkrat delana.
In prva roka na strehi. Hevi pomaranča a zelo lepo razlitje po kanalčku.
In ohranjena notranjost, ki v grobem ostaja ista le z novimi tepihi in origi. tankim in velikim volanom
Pridejo pa nova tesnila šip, havb in malenkosti.
Stvari se da naredit prav, narobe in na moj način.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda