V duhu Ferdinanda

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj zračnohlajenih vozil

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Maj 09, 2007 6:30 pm

fritz:
Lahko prideš gledat ampak za zdaj ni še kaj videt. eni kosi tu drugi tam, nekaj doma nekaj v lj, nekaj pri staremu... Poleg dnarja me štopa tudi razpoložljiv čas in predvsem kup problemov predvsem z motorjem. zdaj sem se osredotoču predvsem na moj DIY injection projekt. Tebi pa čestitam za RS-ke. Sicer sem bil mlčkeno jezen da jih nisem dobu jaz ampak mislim da bojo tebi bolj služile. ( moj golf, pa rečte kar hočete, je za zdaj še nekako stranski projekt) (in vsekakor sem vesel da grejo na VW.) Za pivo pa beri PM.

Glede problemov z motorjem:

Za typ 4 sem se odloču predvsem, ker sem mislu da bom bolj poceni prišel do zmogljivega motorja, ki naj bi bil tudi bojl vzdržljiv. No tisto o vzdržlivosti bo menda res, ampak o ceni pa ne vem.
Velik problem typ 1 mašin je v njegovem bloku. Narejen je iz magnezija, ki se z uporabo in leti zelo utruja in se v bloku pojavljajo napetosti, ki blok povijajo , da so sedišča gredi obrabljena in izven linije. Take bloke navadno povrtako(line boring) in dajo oversize ležaje. Kar pa ni lih rešitev ker naj bi se bloki zaradi notranjih sil kmalu po obnovi lahko spet povijali in potem so problemi z nizkim pritiskom olja in zvijanjem gredi in .. Plus da je typ1 nasploh manjši in bolj švoh in če hočeš ccm moreš menjat praktično vse. Seveda obstajajo krajšnice, ki pa mi ne dišijo.

Torej vzamem typ 4 blok, ki je iz aluminija in bolj hefti in vsi pravijo, da ga ni treba skoraj nikoli povrtavat, ker so mere lezišč ležajev 'vedno' kul. Mi ne bo treba kupit bloka ki je 400euro in mam večjo gred in bate.
Bolocks! pravim jaz .Me zanima koliko mojstrov, ki daja skup te motorje pa je šlo sploh merit izvrtino glavne gredi, če je znotraj predpisane tolerance 2 stot. V slovenji verjetno nihče. Masojedec nima v delavnici sploh komparatorja, on vidi če je blok obrabljen na uko.
OK. dobim motor, raztavim,spucam, stisnem polovice na predpisano kilažo in grem merit s komparatorjem. Na prvem ležišču ležaja glavne gredi je 8-6 stot minusa, na drugem 5-4 , tretji 4-2.. Obraba je večja po vertikali. Blok je v kurcu. Na oko pa komaj kaj vidno. Sicer obstajajo tudi za typ 4 oversize ležaji ampak si mislim, da pač nimam sreče in nabavim drugi blok. Stoposto dober. Na pogled popolnoma spotless. Komparator pokaže 4-5 ,6-4, 3-2. Sem obupal in naroču oversize ležaje. Blok bom nesu na LPP povrtat, kar je spet triki. Kako ga pričvrstit na mašino, da bojo vrtali ravno in vzporedno z ravnino na kateri sedijo cilindri. OK ga zvrnem na bok da sedi na ravnini od cilindrov.Tako bojo vrtali vzporedno. Kako pa mi bojo nastavili drugo ravnino? verjetno glede na izvrtino gredi , ki pa je pohebana. OK ta ravnina ni tako kritična kot cilinderska ravnina. Kakšna stota gor al dol ajde.. Nov blok za typ 4 pa je 600euro. Oba bloka sta iz busa 2000, ki je imel verjetno težek lajf in je zato tako zjahan. Iz 411 bi bilo verjetno v boljšem stanju.

O glavah pa vam bom povedal drugič. :?
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Maj 18, 2007 3:19 am

Ok glave:

Glave ki so zgledale čisto dobre:
Slika

Slika

So se po urah čiščenja in urah porabljenih za nekoliko porezkat in pobrusit porta, izkazale za popokane. Pok nisem vidu dokler nisem vtaknu v kanal ogledalce (zobozdravniško). So se začele na, za to mašino, tipičnem kraju. Z notranje strani izpušnega kanala. Na obeh glavah v enem portu.

Slika

Slika

In ker razpokica poka naprej in jih ni moč povarit, ker s pištolo na pride zraven. HOČEM NOVE!!

Nove, ne rabljene, ker so to 30 let stara jajca in so kar so. Ista pesem kot pri bloku. Marsikdo jih ne bi vidu, al če bi jih se ne bi sekiral, ker mašini ne dela zase al se bi pa ni keša. Ok nove. Vw ji ne dela že 10 let. Zato jih pa baje dela AMC (amadeo marti carbonel) iz valencije in ko pas dragi tunerji(rammele). Fino si mislim. Tašča živi v Španiji in bom preko nje kaj zrihtal pri AMCju. Kliče ona, pišem jaz in tipi trdijo da ne, oni jih ne delajo. Ma kako če vem da ja. potem sem zvedu , da drži roko čes neka am. firma in da se jih direktno od AMC ne dobi. In tipi jih prodajajo po 350 euro kom. S tem da je glava Kakškršna pride od AMC baje za nič in je treba menjat sedišča in itak ventile. In iz teh osnov, delajo na primer to: http://www.aircooledtechnology.com/cylinderheads.htm

(porno)http://www.aircooledtechnology.com/le230.htm
Torej glede na to da imam 260 euro materjala in dni dela za vdelat v glave si želim dobro osnovo. Torej novo. In to stane 700 euro , kar je pregrešno. No bom proval najt dve nepopokani rabljeni glavi in upat, da na začnejo pokat po par tisoč km. Al grem all the way in dam 700 euro in mam mir. To je zdaj vprašanje.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a CABBY dne Pe Maj 18, 2007 10:44 am

Če gre za projekt, ki ga boš imel parkiranega in v svoji lasti naslednjih 25 let, potem je 700 EUR zanemarljiva številka, če pa misliš po parih letih zadevo prodat potem pa se ne splača.

Moje mišlenje.

LP Luka
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Uporabniški avatar
CABBY
Vulvo
 
Prispevkov: 2548
Pridružen: Če Jan 26, 2006 12:01 pm
Kraj: Celje - pravo srce Slovenije
Avto: Alte Mercedes mit 4 ventil technik

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Pe Maj 18, 2007 10:57 am

glave lahko zamenjaš če crknejo, vmes boš pa že kje ulovil kake dobre. kolk si dal za komparator? pa kje si ga dobu?
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Maj 18, 2007 11:36 am

Cabby: To je tudi moje mišlenje. Samo ko pomisliš, da je to 160.000 sit te zvije. Joj kako imam rad novo valuto. V eurih je tolko lažje zapravljat. Čista psihološka finta.

Problem je v tem da lahko glave crknejo tako da skoči ven sedišče. In mi stolče motor. S temi sedišči je tu križ. na typ 4 je to kao šibka točka. So ble fabriško dane notri z premalo prekrivanja in zato tjunerji zdaj uporabljajo bolj žilave materjale in več naseda. Sem preizkal cel internet da bi dobu podatek koliko naseda naj uporabim in vsi to skrivajo. Je kao 'proprietary secret'. Sem kupu dve knjigi o Typ 4 in hroščih in ne piše, češ da daj delat expertu in bla, bla bla.. nisem mogu zvedet niti kolko je original. Potem mi je hvala bogu Rolf Klaus( full car, tip ti dejansko svetuje kaj nardit) odgovoru na mail in reku, da je orig 0,16 mm prekrivanja pa da on uporablja 1/200 zun. premera sedeža. V mojem primeru torej 0.22- 0.25mm. In se bojim, da ko bom z takšnim nasedom naprešal notri se bo razpoka ki gre lih od izpušnih naprej pri prvem pregretju samo raztegenla in razbremenila nased sedišča. Štala.

Ha. Komparator bi ti imel. Ne vem kje bi ga kupu. Jaz sem dobu enga v dar od mojga mehaničnega guruja. Jih ima nekaj še iz časov ko je delal na Tomosovem inštitutu. Najbolj fino je uporabljat takšnega, da ima ročko za ga stisnt vkup. Samo tej so verjetno full dragi. Ma novi so verhetno vsi dragi ker jih, mislim, ne delajo firme ala Mr.Tool. Kar bi blo fino. bi si mogu dobit kakšnega rabljenega od kakšnega majstra, ki ga ne rebi več. Kakšen orodjar. Vpraši v kakšni fini orodjarni delavnici, al recimo kjer honajo cilindre, kako bi prišu do enega. Samo brez komparatorja ni vse vkup nič. Še zdaj mi ni jasno kako je lahko Mesojedec brez.

Še reklama za Klausa: http://www.klaus-kaefertuning.de/
(nemška stran je bolj polna)
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Pe Maj 18, 2007 11:57 am

bi ti prašala tvojga guruja če kakega odstopi? ker mikrometrov, šublerjev merilnih uric pa vsega ostalega imam dovolj, komparator bi mi pa dostikrat izredno prav prišel. sploh odkar so tanovi bloki pri VAG grupi iz aluminija.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Maj 18, 2007 12:20 pm

Težka bo. Ima ene tri ki uporablja. Večje, manjše ... Ene dva na kosih, tega, ki si lastim jaz. Že ko sem mu jaz težu je blo prvo da ne, češ da kaj bom šravfal in da naj raje dnar porabim za žurat. Potem pa je privleku enega ven. Ma kaj se jih ne da kupit po normalni poti. greš v štacuno in imaš? Pustimo zdaj ceno.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Pe Maj 18, 2007 1:54 pm

sej cena je tisti hec. sej vmes sm se že spomnil na mojega bivšega "mentorja" g.Nemca iz Šk.Loke. morm poklicat če mi kakega odstopi, drugače mi je pa fotr povedal, kar sm vedel pa se nism spomnil. bolšji sejem.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Maj 18, 2007 2:46 pm

Jaz sem dosti hodu po boljšjem sejmu pa nisem nikoli nobenga vidu. Je pa tudi res da nisem gledal za komparator. treba vprašat tistega tipa, ki prodaja rabljeno orodje. mogoče lahko kej nabavi. To nedeljo bi lahko šel pogledat. Nisem bil že nekaj časa.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a super98 dne Pe Maj 18, 2007 6:01 pm

eugene ti si norc

:D :D :D :D :D :D :D
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

OdgovorNapisal/-a eugene dne So Maj 19, 2007 2:20 am

Čaki. Zdaj se menim za tistega gnilega T1. če uspe pa rat look, diski in feltne od alfe, ki so ble prej na hrošču in mogoče pom končno uporabu adapter za 1.9 TDI . In potem od oceana do oceana. 8)
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a frcac dne So Maj 19, 2007 12:48 pm

Neeeeeeeeeeeeee rat loook, PROSIM...
Uporabniški avatar
frcac
Propeler fahrer
 
Prispevkov: 1570
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 9:08 pm
Kraj: Godovič
Avto: BMW pa še en BMW

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Maj 20, 2007 12:55 am

Slika
...je zakon!
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a Davor80 dne Ne Maj 20, 2007 1:06 am

hahaha :D
nc ne vem pa še to nism zihr
Slika
Uporabniški avatar
Davor80
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1406
Pridružen: To Mar 06, 2007 11:51 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: fiat tipo :-(

OdgovorNapisal/-a hex dne Ne Maj 20, 2007 1:45 am

eugene napisal/-a:Slika
...je zakon!


word!
Uporabniški avatar
hex
Ima majhen penis
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Po Feb 27, 2006 1:04 am
Kraj: koroška bela
Avto: '89 GTI 16V (ABF), '06 Audi A4 3.0 TDI quattro

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Ne Maj 20, 2007 3:31 pm

zakaj pa ne tuširaš ležišč glavne gredi? tako se to vedno počne, kaj boš kupoval nov blok.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Maj 20, 2007 5:20 pm

Saj ne bom kupoval novega bloka. Površno bereš. Gre na povrtanje na lpp. Obstajajo oversize ležaji, ki imajo zunanji premer 0.5 mm večj., lih v primerih obrabljenega bloka.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a frcac dne Ne Maj 20, 2007 5:25 pm

eugene napisal/-a:Slika
...je zakon!


... res, je zraven kofetka ful paše. Drugače bi pa po moje morali rat-look prepovedati kot uničevanje tehnične dediščine! :)
Uporabniški avatar
frcac
Propeler fahrer
 
Prispevkov: 1570
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 9:08 pm
Kraj: Godovič
Avto: BMW pa še en BMW

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Maj 20, 2007 5:31 pm

Meni se ne zdi sprejemljiv za redkejše primere vozil. Kar hrošč in tudi T1 ni. Mislim pa da ne bo tehnična dediščina nič oškodovana če spraviš eno gnilobo v gibanje in jo rešiš dokončnega propada na polju. Sploh pa jo je treba vsaj toliko zakrpat da te ne pleni vsaka patrulja.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Avg 07, 2007 2:44 am

Končno sem se po petih letih ko je hrošč stal na nemilost vremenu spravu štelat okrog bogega avta. Natoču novo olje dolil nekaj litrov benza priklopu baterijo in verglal... in smrad je vžgal. potem sem se peljal giro na pol praznih gumah in ko je padla noč pobil vse ose ,ki so se vgnezdile.

in potem sem začel pripravo na barvanje z valčkom. Malo vibracijski, malo fleš, malo malo bor mašina, malo dleto in malo na roke sem ga oklestil nekaj kita, kjer je bilo preveč na debelo. potem sem klepal, malo packal s cinom, malo kital, kjer kleparija ni bla zadovoljiva (dve malenkosti sem pustu nepokitani ker prvo sem bil naveličan kita in da me opominja na tisti neumni trenutek ko sem direkt zadel skaloto na sredi krožnega v Marezigah.) potem primer z valčkom in za provo eno roko barve na streho. Ki je kar obupna zaradi nerazredčene barve + mušice ker sem barval pod večer na odptem. Sekiram se lih ne, ker pride še brušenje in še kakšna roka. Vsekakor pa je treba razredčit barvo, kar bom v drugi seansi proti koncu mesca. ena stran ni še niti v primerju , ki ga pred barvo na hitro pobrusim, da je bolj flat.

No kaj ni lep in zdrav primerek. Odtenek ki so mi ga namešali (pravega v mobihel 1k paleti ni blo, in nisem htel komplicirat) je malo temnejši od orig. a mi je všeč tako.

sem pa tako len da se mi ni htelo slikat postopoma, korak za korakom in ni nobene slike kako je na začetku. Bil je pa saniran okrog blatnikov sprednji levi del golo železo le pošpricano z dinitrolovim voskom( super zadeva) in pod zadnjim tesnilom šipe silikon. In tako 5 let. Kaj češ če sem mona.

evo vam slike:

Slika
Tu se vidi moje diletantske poskuse z krčenjem pleha. Če bi šlo za res bi ta del najbolje menjat z novim al deviškim. Blatnik ne bo nikoli šel več perfektno gor. Da del sem stolku enkrat za 1.maj ko sem z avtom divjal in končal v meterskem jarku, kar je boljše kot v tamiču, ki je pripeljal nasproti.
Slika
Tu je v primerju. V resnici ni tako spinčeno kot zgleda na tej sliki
Slika
Slika
Na havbi bojo ostale vidne vdrtinice od prvega karambola, ko mi je odbijač zabilo v havbo in spodaj kler so nosilci, povilo plehovje.
Slika
No tu ni blo hujšega- le odvečen kit. sem pa odkril da je bil v ta bok avto enkrat v svoji preteklosti ruknjen. lepo se vidi kako je bil avto zaščiten, da je ostal pod blatniki tako zdrav. to gre dol in nova zaščita gor.

Slika

Ta vrata so najbolj zdelana in večkrat delana.
Slika

In prva roka na strehi. Hevi pomaranča a zelo lepo razlitje po kanalčku.
Slika

In ohranjena notranjost, ki v grobem ostaja ista le z novimi tepihi in origi. tankim in velikim volanom
Slika

Pridejo pa nova tesnila šip, havb in malenkosti.

Stvari se da naredit prav, narobe in na moj način.
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a Vičo dne To Avg 07, 2007 3:04 am

8) :D

Ej, ma kaka je finta da imaš 4× 100 šraufe na felgah?
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

OdgovorNapisal/-a fritz dne To Avg 07, 2007 5:03 am

kaj je to alfadisk? a si struzu adapterje al mas na novo povrtane luknje v boben? drgac pa se mi zdi, da mam lih ena taka vrata komplet za prsaraufat, samo da niso zdelana, doma. na splosno se mi niti ne zdi nevemkakobogi ta tvoj hrosc. ko bo narejeno, bo kar za pogledat. pa preprican sem, da se bo valjckanje obneslo. pa bolj mocne roke bos imel. pa kasna bozja aktovka manjka na slikah....

ajde, pa lepo vreme...
f.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne To Avg 07, 2007 6:12 am

Ti si car 8) ...svaka čast. Zelo me zanima kako bo barvanje na koncu izpadlo. Želim ti vse naj naj in ne dvomim, da bo tole še en stroj več na 'našem' seznamu. Old-skool fakerji :wink: [smilie=punk.gif]


(ne spim že celo noč ...peljal Golfa k kleparju)
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

OdgovorNapisal/-a Davor80 dne To Avg 07, 2007 6:21 am

jinx82 napisal/-a:

(ne spim že celo noč ...peljal Golfa k kleparju)

a ti tud ne?
nc ne vem pa še to nism zihr
Slika
Uporabniški avatar
Davor80
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1406
Pridružen: To Mar 06, 2007 11:51 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: fiat tipo :-(

OdgovorNapisal/-a fritz dne To Avg 07, 2007 6:38 am

zdej bomo pa sli pocas spat.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Zračnohlajeni projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov

cron