V duhu Ferdinanda

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj zračnohlajenih vozil

OdgovorNapisal/-a frcac dne To Avg 07, 2007 9:43 am

eugene napisal/-a:Stvari se da naredit prav, narobe in na moj na?in.


:D Mirno roko :wink:
Uporabniški avatar
frcac
Propeler fahrer
 
Prispevkov: 1570
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 9:08 pm
Kraj: Godovič
Avto: BMW pa še en BMW

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Avg 07, 2007 12:07 pm

Hrošč ima 4 diske od fiat croma- lancia thema. Peste so izstružene iz hroščevih bobnov. Razmik 4x98. To sem naredu leta nazaj, ko sem obupal nad bobni. Čeprav se da tudi bobne prepričat da ustavijo avto- mehkejše obloge. Feltne sem mislu spolirat a ni bilo nikoli časa/volje. Stvar je delovala le sprednji kraj je prehitro blokiral, kar pa se da uredit z kakšnim nastavljivim ventilom. Ročna pa ni blokirala kljub prepričevanju. Zdaj pridejo gor 944 bremze z fuchs feltnami. V bistvu mi ostaja celo, zdravo, podvozje z bremzami in te feltne. Al bom zdilal al shranu za kakšen drug projekt.

Piva + delo na soncu bi hitro obležal. Limonada z ledom, to je prava stvar. Zvečer pa pivo.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a fritz dne Sr Avg 29, 2007 12:08 pm

Slika

nej slabu.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Avg 29, 2007 1:10 pm

Meni osebno je ta letnik, 58-60, najlepši. Takoj po ovaliju. Male luči zadaj in brez žmigavcev. Ta je perfekten.


PS: Zdaj sem opazu da ni original s temi lučmi. to se pa vidi po šipah, ki so nekoliko večje. Od kakega 64 naprej.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Okt 23, 2007 7:54 pm

To mi je pred kratkim padlo iz ebay tombole. Mahle alu nicasil cilindri. 100mm. Tako da je zdaj motor zrastu na 2230ccm. :twisted: to je verjetno neka NOS zadeva ker kolko je meni znano jih ne delajo več.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
V bistvu sem jih dobu ful poceni- 360?. če bi jih tip oglaševal kot typ4 alu cilindre bi bli ful več. Tako, da ni blo dosti biderjev in sem zmagal. Oglas sem vidu čisto slučajno, 4 ure pred iztekom. Vsaj enkrat da sem mel srečo.
zakaj je dobro met alu nikasil cilindre? Boljše hlajenje in nikasil se manj obrablja. In lažji so. in na manjšo toleranco voziš. Tej so 0.03mm med cil in batom. Keith black ki so hiperautetic- dosti silicija, in se malo raztezajo voziš recimo na 0.05mm v gizastih cilindrih. Idealno naj bi bla stvar projektirana tako da bi na delovni temperaturi mel le kako stoto al manj razlike. Samo idealen je kukuruz, ker je zmeraj nek razpon v temp delovanja predvsem pri zračno hlajenih. torej je boljše če imajo bat in cil. čim bližji koeficient raztezanje. s tem da se bat nekoliko bolj segreje.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a super98 dne To Okt 23, 2007 8:37 pm

ti si gotov :D :D :D :D



oblub mi da peleš en krog ko bo sestavljen...komot pridem na obalo
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Okt 23, 2007 8:44 pm

super98 napisal/-a:ti si gotov :D :D :D :D



oblub mi da peleš en krog ko bo sestavljen...komot pridem na obalo


Slika :twisted:
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a frcac dne To Okt 23, 2007 8:49 pm

E, to pa je stručko s srcem :P
Uporabniški avatar
frcac
Propeler fahrer
 
Prispevkov: 1570
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 9:08 pm
Kraj: Godovič
Avto: BMW pa še en BMW

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Sr Okt 24, 2007 7:40 pm

Ni kej...lepo je gledat ko se nekdo loti zadeve tako kot 'treba'. Svaka ti čast. Želim ti da bi vse skupaj čim prej zapeljal na cesto :wink: (nomoneyproblems.press)

Sam tako naprej!

Lp,
Marino
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Nov 06, 2007 11:51 pm

Tak je bil moj folci, ko se ga nisem še lotu l. 98. Origigigi.

Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a super98 dne Sr Nov 07, 2007 12:00 am

zakaj ne bi šel v resto-cal smeri??
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Nov 07, 2007 12:21 am

Ker bi rat mel hrošča z divjim motorjem in mi je gušt predvsem štelat okrog motorjev in manj okrog karoserije. Če se ne bi odloču da se spustim v typ4 projekt bi verjetno razmišljal o prodaji ali ga naredu spet origi za punco in preusmeru finance v sklad za staro 911. Tako bo 911 počakala da se naužijem hrošča. Mogoče pa bom pa tako potešen, da ne bom več sanjal o poršejih. to tunanje typ 4 mašin ponuja skoraj neomejena možnost. 200, 300 konjev iz NA motorjev. Ali pa delat neke frankenstaine z glavami od porša.

Zadnje čase so mi ratali všeč german lookerji kar si ne bi nikoli mislu.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Dec 11, 2007 2:18 pm

Evo. Ojnice so skoraj končane kar se odvzemanja materjala tiče. Še novi ARP vijaki in nove puše in končno balansiranje kolkor natančno se bo pač dalo. Zdaj so nekje znotraj 0.5 g en konec napram drugemu. Odvzel sem nekje 150 gramov. Z začetnih nenormalnih 830g sem pršu na 680g. Še zdaj zgledajo glomazne a original so pozabi. Kolega, ki je freziral spačka je zadnjič ko jih je vidu vprašal če so od kamijona. LOL.

V glavnem prvo flešarca na grobo. Pa bolj fino, pa pahljačast brusni kolut pa dremel pa vodobrusni na roko, v več stopnjah, pa mirit s šublerjem pa vagat... Ful dela. Za cel teden če bi delal vsak dan, tako pa od poletja. Dizajn sem kopiral s slik narjenih od nemških tunerjev.
Čeprav glede na to da je gred z original hodom in ne bo problema s placom, bi lahko spodnji del naredu malo drugače. Bolj V oblike v preseku. Še vedno so precej težke ampak ni dosti izbire.

Ni nekih aftermarket budget ojnic za typ 4 motorje. Recimo popularnega H preseka in daljših. Uporabljajo tiste za hroščeve typ 1 mašine., ki pa imajo 55 mm ležaj in ne 50mm kot te in treba uporabit predelano- povarjeno glavno gred. Ali pa it na 'Chevy' dimenzijo ležaja - 2 coli- spet varit gred. In hrošč in Chevy ojnice imajo sornik od 22mm moji bati , ki so za tip 4 pa so 24mm tako da nimam prave izbire. Razen ojnic za 1000$, ki ti jih nardijo po želji. Tudi takšne lajšane od nemških tunerjev so tam okrog 350? in več. Ojnice so ka kratke - 131mm, kar da s hodom 71mm razmerje 1.845. Kar ni lih visoko ( typ 1 ima več) in imajo zaradi tega( in razmerja pretočnosti vsisa in izpuha okrog 75%) tej motorji nekako več navora nižje in bolj široko kot typ 1. Kar je mogoče dobro ali pa ne, odvisno od filozofije. V glavnem Nemški tunerji uporabljajo te kratke ojnice vse do hoda 78 ali celo 80mm, uspešno. Medtem pa ko američani raje uporabijo daljše ojnice. Sam se tudi nekako nagibam proti temu in nebi uporabu original dolžine ojnic za dosti več kot je original hod. Bla, bla,...No nekaj slik:
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

In še teža novih 100mm batov 468g napram original 94mm 486g:
Slika


Torej Bat sam 20g lažji in se enih 15 gramov ga morem odpilit z vrha da se znebim odulbine in bo na vrhu raven.. Sornik skoraj 100g! lažji od originalnega. Ojnice -150g. Torej bo to nekje 280 g manj na ojnico in bat. Kaj je že to tuning. :wink:
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne To Dec 11, 2007 4:35 pm

Divje!

vidim da imaš mac-a...zakon! :)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Dec 11, 2007 4:39 pm

Jurtz napisal/-a:Divje!

vidim da imaš mac-a...zakon! :)


Ja. Od punce. Nikoli več PC.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Jan 21, 2008 12:26 pm

Hlajenje. glede tega je cela znanost. To od Klausa velja za najboljše porsche stile hlajenje za typ 4. Problem je predvsem v neenakomerni razporeditvi mend posameznimi cilindri, kar pa naj bi blo tu rešeno. Zelo zapletena oblika in notranji distributor- edini sistem ki to ima. Vetrnica je v bistvu kopija porsche turbu samo manjša. Zelo kvalitetno narejena in seveda balansirana.


Slika


Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Po Jan 21, 2008 4:42 pm

Zgleda hudo. Si nabavil? Zaupaš morda približno ceno (iz golega firbca sprašujem).
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Jan 21, 2008 5:31 pm

To na sliki jebenih 900?.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a fritz dne Po Jan 21, 2008 5:49 pm

ja, zal je vsaka dobra marmelada draga. a si gledal kaj gledal za horizontalno postavljeno gretje? svoje cajte je bilo cenejse...
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Jan 22, 2008 3:54 pm

Fritz- Misliš to od richert-a

Slika
US$ 722.- without generator and turbine-fan.

US$ 1222 complete with generator and turbine-fan.


Ali pa od L.A.Performance:

Horizontal 911 Fan Conversion (type IV) £350
* Fan shroud
* Adaptor block
* 3 bolt pulley

As above but with carbon fibre shroud £500

Nekako mi ne dišijo tej horizontalni sistemi. Problemi z jermeni in baje požrejo nekoliko več konjev ker piha direkt na vrh bloka. Naj bi pa imeli bolj ugodno razporeditev hlajenja kakor starejši-slabši, pokončni sistemi. In navadno so malo dražji kot pokončni od iste firme.

Najbolj poceni prideš skozi če bi predelal hroščevo hlajenje- samo to je za bolj švoh varjante. Ne za kak 2.6 motor. Varjanta je še, da kupiš rabljeno veternico za kakih 250? in kak rabljen ali kopijo sistem na ebayu za kakih 100?. Montiraš temperaturne senzorje na vse 4 svečke in se igraš z notranjosto z kakimi deflektorji dokler nisi zadovoljen. To če te sekira razlika v hlajenju med enim cilindrom in drugim. Hrošč ima razliko v hlajenju že original. 3 cilinder ima zato ker je toplejši od drugih nekoliko manj predvžiga vgrajenega že v razdelilcu.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Mar 25, 2008 1:41 am

Da ne boste mislili, da projekt stoji. samo počasi gre naprej. Evo frišno z ebaya:
Stabilizatorji. sprednji za navadno premo in zadnji IRS s poliuretanskimi sileni. So novi redna cena bi bila nekje 100€ za prednjega in 140€ za zadnjega brez poštnine. Jaz, oko sokolovo, sem jih dobu oba za 100€ plus poštnina. Zakon.
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a fritz dne To Mar 25, 2008 5:22 am

spica. nujno potrebna nezamarljiva stvar. en kos zeleza pac :wink:

tud jaz sem mel sokolove oci - sofort kaufen. ce se nisem zahebal pokazem ko pride. za rallye-a.
zej grem pa res spat.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Maj 19, 2008 8:39 pm

Evo odmikači za 200€. Iz orodnega jekla- naj bi bli skoraj večni in ponovno uporabni pri menjavi odmične. In pol lažji 56g namesto dobrih 90.
Slika

Zdaj mi je nekaj kapnlo. Če bi za to poletje - dokler še ni pawerja naredu eno supernizko podvozje na origi feltnah in z bobni. Ala ratluk nižada- ob tla torej. Samo pobarvat ga morem do konca- kmalu. Fritz, boš posodu tiste dve 14ki? Ĺ e eno 15ko na 5 lukenj da bi kje staknu- eno dobro imam še doma. In komlet bobne oz celotne bremze. Prem se mi ne manjka.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a fritz dne Po Maj 19, 2008 10:04 pm

kafer uber ales. za tako zadevo zmeraj. ti samo barvaj.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Jun 23, 2008 6:51 pm

Nesel kolegu prejšnji teden dve haubi , da mi vgradi kabrijo reže na mojo. In očitno je nekaj delal na temu. :D
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Zračnohlajeni projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost