Evo. Ojnice so skoraj končane kar se odvzemanja materjala tiče. Še novi ARP vijaki in nove puše in končno balansiranje kolkor natančno se bo pač dalo. Zdaj so nekje znotraj 0.5 g en konec napram drugemu. Odvzel sem nekje 150 gramov. Z začetnih nenormalnih 830g sem pršu na 680g. Še zdaj zgledajo glomazne a original so pozabi. Kolega, ki je freziral spačka je zadnjič ko jih je vidu vprašal če so od kamijona. LOL.
V glavnem prvo flešarca na grobo. Pa bolj fino, pa pahljačast brusni kolut pa dremel pa vodobrusni na roko, v več stopnjah, pa mirit s šublerjem pa vagat... Ful dela. Za cel teden če bi delal vsak dan, tako pa od poletja. Dizajn sem kopiral s slik narjenih od nemških tunerjev.
Čeprav glede na to da je gred z original hodom in ne bo problema s placom, bi lahko spodnji del naredu malo drugače. Bolj V oblike v preseku. Še vedno so precej težke ampak ni dosti izbire.
Ni nekih aftermarket budget ojnic za typ 4 motorje. Recimo popularnega H preseka in daljših. Uporabljajo tiste za hroščeve typ 1 mašine., ki pa imajo 55 mm ležaj in ne 50mm kot te in treba uporabit predelano- povarjeno glavno gred. Ali pa it na 'Chevy' dimenzijo ležaja - 2 coli- spet varit gred. In hrošč in Chevy ojnice imajo sornik od 22mm moji bati , ki so za tip 4 pa so 24mm tako da nimam prave izbire. Razen ojnic za 1000$, ki ti jih nardijo po želji. Tudi takšne lajšane od nemških tunerjev so tam okrog 350? in več. Ojnice so ka kratke - 131mm, kar da s hodom 71mm razmerje 1.845. Kar ni lih visoko ( typ 1 ima več) in imajo zaradi tega( in razmerja pretočnosti vsisa in izpuha okrog 75%) tej motorji nekako več navora nižje in bolj široko kot typ 1. Kar je mogoče dobro ali pa ne, odvisno od filozofije. V glavnem Nemški tunerji uporabljajo te kratke ojnice vse do hoda 78 ali celo 80mm, uspešno. Medtem pa ko američani raje uporabijo daljše ojnice. Sam se tudi nekako nagibam proti temu in nebi uporabu original dolžine ojnic za dosti več kot je original hod. Bla, bla,...No nekaj slik:
In še teža novih 100mm batov 468g napram original 94mm 486g:
Torej Bat sam 20g lažji in se enih 15 gramov ga morem odpilit z vrha da se znebim odulbine in bo na vrhu raven.. Sornik skoraj 100g! lažji od originalnega. Ojnice -150g. Torej bo to nekje 280 g manj na ojnico in bat. Kaj je že to tuning.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda